کد خبر: 533657
تاریخ انتشار :

رشد قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، بررسی کلیت بازار سکه و طلا نشان از آن دارد که با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، قیمت انواع سکه و طلا نسبت به روز گذشته در بازار داخلی روند صعودی به خود گرفته است.

روز گذشته قیمت انس جهانی در محدوده ۱۲۹۲ دلار در حال نوسان بود که با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی نرخ انس جهانی برای روز جاری بدون تغییر ۱۲۹۲ دلار ارزش گذاری شده است.

با این شرایط هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۴۳۶ هزار و ۳۰۶ تومان ارزش گذاری شده که با توجه به قیمت اعلامی روز گذشته ایسنا از این نوع طلا، طلای خام ۱۸ عیار در هر گرم رشد ۵ هزار و ۸۶ تومانی را تجربه کرده است.

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح جدید با رشد ۸۵ هزار تومانی ۴ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم با رشد ۱۳۰ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، نیم سکه با رشد ۵۰ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان، ربع سکه با رشد ۴۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با رشد ۲۰ هزار تومانی به ارزش ۹۰۰ زهرا تومان رسیده است.

بررسی‌ها گواه از آن دارد با توجه به ثبات قیمت طلا در بازارهای جهانی رشد ارزش ارز در بازار ایران و افزایش تقاضا بر رشد قیمت طلا و سکه تأثیرگذار بوده است.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها