کد خبر: 558567
تاریخ انتشار :

6 عادت مالی برای کمک به افزایش پس انداز

6 عادت مالی برای کمک به افزایش پس انداز
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

6 عادت مالی برای کمک به افزایش پس انداز

اگر در تلاش برای پس انداز پول هستید ، تنها نیستید.

در مورد عادات بد خود صادق باشید

مهمترین عادت که می توانید یاد بگیرید این است که با واقعیت روبرو شوید.

دلیل اینکه نتوانستید مدت طولانی پس انداز کنید این است که شما با تأخیر در پذیرفتن واقعیت ها. من آن را می گیرم ، پذیرفتن آسان نیست و به اندازه آنچه پس انداز می کنی آسان نیست. نادیده گرفتن این امر و هزینه کردن پولی که پس انداز می کنید آسانتر است ، امیدوارم که به اندازه کافی باقی مانده باشد.

پیش بروید و به خودتان بپذیرید که اکنون مدتی دروغ گفته اید.

این به این معنی نیست که خود را احساس بدی کنید. درعوض ، به خاطر صادق بودن به خود افتخار کنید و دلسوزی خود را نشان دهید. اکنون می دانید که عادات بد را تحمل می کنید و زمان آن فرا رسیده است که به کار خود بپردازید

ذهنیت پول خود را بشناسید

وقتی « پس انداز » را می شنوید ، چه چیزی به ذهن می رسد؟

آیا شما به خاطر این که برای پس انداز در مسیر هستید هیجان زده می شوید؟ یا اینکه آیا می دانید که این چند هفته گذشته پول خود را ضعیف خرج کرده اید؟

حقیقت این است که شما به دلیل داستانی که در ذهن خود بازی می کنید پس انداز نمی کنید. مقداری در تقویم خود تعیین کنید، تا مجبور به پس انداز آن باشید.

دریابید که چه داستانهای پولی را به خودتان می گویید و آنها را به چالش می کشید. به عنوان مثال ، اگر اعتقاد دارید که باید پول خود را همانطور که می گذرد خرج کنید - بپرسید که این نتیجه در چند سال گذشته چطور بوده است.

نیازها و خواسته های خود را تعریف کنید

خوب است که مارک های گران قیمت را دوست داشته باشید. مشکل سعی در خرید همه چیز است زیرا می خواهید در کنار دوستان و خانواده باشید. به همین دلیل باید تعریف کنید که نیازها و خواسته های شما چیست.

لیستی از موارد مورد نیاز خود را ایجاد کنید. به عنوان مثال تلفن همراه و غذا و نیازهای خانه هستند. سپس لیست خواسته های خود را برای مواردی مانند کفش های سطح بالا ، جدیدترین تلفن هوشمند و غیره ایجاد کنید.

شما نباید همه چیز را از لیست خواسته های خود بلافاصله خریداری کنید. در عوض ، یکی را انتخاب کنید و بودجه ای برای آن ایجاد کنید. پس از رسیدن به هدف پس انداز ، ابتدا در هزینه خود صرفه جویی کنید و با یک مورد از لیست "خواست" خود پاداش دهید.

بیاموزید که چگونه اهداف هوشمندانه را تنظیم کنید

شما از قبل می دانید که پس انداز بدون قصد کار بهیوده ای است.

اما ، با بیان اینکه می خواهید خوشحال شوید پس انداز کافی نیست. شما باید اهداف هوشمندانه را تعیین کنید. اهداف هوشمندانه را به عنوان مواردی فکر کنید که می توانید در این زمینه اقدام کرده و پیگیری کنید.

به عنوان مثال ، "من می خواهم ثروتمند باشم" هوشمندانه نیست. "من می خواهم میلیونر شوم" نیست. "اما ،" من می خواهم در 10 سال آینده 200 میلیون پس انداز كنم " هوشمندانه است.

هدف از ایجاد اهداف هوشمندانه این است که بتوانید پیشرفت شما را پیگیری کنید. چگونه دیگر می دانید که آیا شما به اهداف پس انداز خود رسیده اید؟ اهداف مالی فعلی خود را مرور کنید و آنها را هوشمندانه کنید.

از ابزارهایی برای پیگیری هزینه های خود استفاده کنید

اگر نمی توانید پول خود را به خوبی مدیریت کنید ، همیشه آن را ضعیف خرج خواهید کرد.

هدف شما باید این باشد که ضمن داشتن درآمد بالا ، هزینه های خود را تا حد ممکن پایین نگه دارید. مشکل این است که شما ممکن است منابع مالی خود را به طور مرتب بررسی نکنید. به همین دلیل ممکن است هزینه خدمات خود را پرداخت کنید.

باز هم ، می توانید با استفاده از یک برنامه ردیابی پول ، هزینه های موجود را ردیابی کنید ، مبلغی را که در هر ماه صرف می کنید به شما نشان می دهد.

روزانه پیشرفت مالی خود را مرور کنید

شما باید روزانه امور مالی خود را مرور کنید

با برنامه های ردیابی پول ، بدون مشکل می توانید این کار را انجام دهید. اما ، حتی اگر شما روزانه منابع مالی خود را بررسی نمی کنید ، یادآوری ایجاد کنید تا بررسی کنید که یک بار در هفته یا ماه در کجا می ایستید.

برای تشویق این عادت ، مرور امور مالی خود را سرگرم کننده کنید. به عنوان مثال ، آنها را هنگام خوردن غذای مورد علاقه خود مرور کنید. یا اینکه چیزی را از لیست "خواسته" خود به خود پاداش دهید. هنگامی که بررسی امور مالی شما به یک عادت تبدیل می شود ، می توانید برای پس انداز بیشتر وضعیت بهتری داشته باشید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها