کد خبر: 561457
تاریخ انتشار :

توضیحات معاون عملیاتی بانکی بانک ایران زمین درباره ارائه تسهیلات خُرد بانکی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، گردهمایی مدیریت شعب استان های خراسان رضوی و شمالی بانک ایران زمین با حضور معاون عملیات بانکی و مدیر و روسای شعب این استان با هدف بررسی عملکرد چند ماهه اخیر برگزار شد .

هادی قدیمی با تاکید بر حمایت بانک ایران زمین از کار آفرینی ، اظهار داشت: تلاش همکاران در جذب منابع خرد می تواند ضمن کاهش قیمت تمام شده پول زمینه های لازم برای ارائه تسهیلات جذاب به مشتریان در راستای رونق تولید ملی فراهم کند .

معاون عملیات بانکی با اشاره به این که کارکنان این استان از با سابقه ترین پرسنل بانک بوده و نقش موثری در تثبیت جایگاه بانک داشته اند، بیان کرد: نتایجی که امروز در این مدیریت شاهد آن هستیم حاصل برنامه ریزی درست و اداره صحیح مدیراستان و تلاش خوب کارکنان بوده است .

وی در راستای اشاعه فرهنگ سازمانی اظهار داشت: فرهنگ سازمانی در سازمان ها از سطوح عالی به سطوح عملیاتی و اجرایی انتقال پیدا می کند به طوری که اگر رئیس شعبه در راستای رضایت مشتریان کوشا باشد این اقدام می تواند در کارکنان آن شعبه نیز وجود داشته باشد و به سمت توسعه و رشد هدایت شود

معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین با اشاره به فعالیت های انجام گرفته در خصوص تدوین بسته های مختلف و متنوع برای مشتریان در راستای حمایت از رونق تولید بیان کرد: بانک ایران زمین در راستای سیاستهای کلان تعیین شده به سوی بانکداری دیجیتال در حال حرکت است و امید است این اقدام به رشد و توسعه کشور کمک شایانی کند .

در این مراسم میثم شمس آبادی مدیر امور شعب استانی بانک ایران زمین انسجام و تحرکات تیمی در شعب را یکی از تاثیرگذارترین روش های مذاکره و تکنیکی مفید جهت کاهش خطا در اعتبار سنجی و شناسایی نیازهای مشتری عنوان کرد .

در پایان قدیمی با اهدای لوح تقدیراز شعبه ویلاژتوریست مشهد به عنوان بهترین شعبه از لحاظ عملکرد در جذب منابع تقدیر و تشکر کرد .

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها