کد خبر: 564436
تاریخ انتشار :

یک کارشناس صنعت خودرو: خروج پراید و 405 از خط تولید براساس مصوبه شورای عالی استاندارد بود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، آرش کجویی با تاکید بر این مطلب، افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد، خودروسازان می‌توانند با رعایت استاندارد خودروهای جدیدی را جایگزین این دو خودرو کنند.

وی در این خصوص تصریح کرد: البته با توجه به شرایط تحریم و محدودیت‌های که خودروسازان داخلی با آن رو به رو هستند، نمی‌توان انتظار داشت که ناگهان تعداد زیادی از خودروهای قدیمی تولیدشان متوقف شود و تلاش هم بر این بود که تصمیم‌گیری در این زمینه به شکلی پلکانی انجام شود.

این کارشناس حوزه خودرو در ادامه با اشاره به درخواست های مصرف کنندگان برای ورود خودروهای جدید به بازار نیز افزود: البته نظر مردم و کارشناسان هم بر ورود خودروهای با کیفت تر و دارای آپشن های جدیدتر به بازار بوده است.

کجویی در خصوص قیمت خودروها نیز ادامه داد: البته این وضعیت افزایش نرخ دلار و تحریم ها نیز بر قیمت تمام شده خودروهای ارایه شده توسط خودروسازان بی تاثیر نبوده است که دستگاه های مرتبط نسبت به کنترل وضعیت به خوبی اقدام کردند.

وی تصریح کرد:باید توجه داشت که تورم بر تمامی بازارها تاثیر می گذارد و علاوه بر خودرو سایر کالاهای سرمایه ای نیز در چند هفته اخیر با افزایش قیمت مواجه بوده اند.

منبع: عصر ایران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها