کد خبر: 566468
تاریخ انتشار :

کارت ملی جایگزین دفترچه های بیمه در بیمارستان شد+جزییات

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مدیر کل تامین اجتماعی این استان از ارائه خدمات پزشکی در مراکز درمانی این سازمان با ارائه کارت ملی خبر داد.
نورمحمدی گفت: در تمامی مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی همه خدمات پزشکی با ارائه کد ملی انجام می‌شود و نیازی به داشتن دفترچه درمانی نیست.
وی افزود: در سایر مراکز درمانی دیگر نیز اگر زیر ساخت‌ها از سوی وزارت بهداشت و درمان فراهم شود، سازمان تامین اجتماعی برای استفاده از کارت هوشمند ملی به جای دفترچه درمانی آمادگی کامل را دارد.
وی با بیان اینکه ۴۴ درصد جمعیت استان کهگیلویه و وبویراحمد زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند گفت: کارت ملی جایگزین دفترچه‌های تامین اجتماعیبین ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر از بیمه شدگان استان از خدمات تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.
نورمحمدی اضافه کرد: هم اکنون ۹۸ هزار و ۲۲۱ نفر در استان بیمه شده اصلی هستند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۷۴۲ نفر خانم هستند.
مدیر کل تامین اجتماعی استان با اشاره به اینکه بانوان خانه دار و حتی دانش آموزان و دانشجویان دختر بالای ۱۸ سال هم می‌توانند با مراجعه به شعب تامین اجتماعی زیر پوشش بیمه زنان خانه دار قرار بگیرند گفت: بانوان می‌توانند بسته به شرایط خود در زمینه مستمری بگیر، از کار افتادگی و فوتی زیرپوشش بیمه زنان خانه دار قرار بگیرند و از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.
نور محمدی افزود: از تعداد بیمه شدگان خانم در استان بیش از ۱۱ هزار نفر بیمه اجباری و مابقی در سایر مشاغل دیگر بیمه هستند.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها