کد خبر: 583122
تاریخ انتشار :

لنگرسکوی معاملاتی سهام و ارز

لنگرسکوی معاملاتی سهام و ارز
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

این یک سرمایه گذاری ریسک پذیر است اما اگر به خوبی انجام شود ، می تواند بازده شگفت انگیزی را برای معامله گران بدست آورد. بسیاری از شرکت های آنلاین مانند فارکس تایم وجود دارند و آنها سیستم عامل های معاملاتی را برای مشتریان خود در دسترس قرار داده اند. چنین شرکت های بازرگانی همچنین اطلاعاتی را در مورد سیستم عامل های معاملاتی فارکس موجود برای استفاده حداکثری از بازده در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

بستر معاملاتی چیست؟

این امر همچنین به بسیاری از معامله گران به عنوان بستر معاملاتی ارزی گفته می شود. می توان آن را به عنوان نرم افزاری تعریف کرد که منظور از آن دسترسی معامله گران به بازارهای فارکس است. توسط کارگزاران فارکس این امکان فراهم شده است که مشتریان خود بتوانند تمام اطلاعات ، تحلیل ها و آماری را که به آنها امکان تجارت آنلاین در زمان واقعی می دهد ، بدست آورند. آنها به اشکال مختلفی مانند برنامه های تلفن همراه ، پورتال مبتنی بر وب ، یک برنامه قابل بارگیری ارائه می شود که برای بسیاری از کارگزاران رایج تر است. همچنین به صورت آنلاین قابل دسترسی است.

لنگرسکوی معاملاتی سهام و ارز

نیاز به سیستم عامل های معاملاتی چیست؟ آنها طراحی شده اند تا ابزارهایی را برای معامله گران برای اجرای سفارشات خرید و فروش در بازارها فراهم کنند. آنها همچنین می توانند برای انجام همین کار برای معاملات سهام مناسب باشند ، در حالی که برخی از آنها هر دو گزینه را به مشترکان خود ارائه می دهند. برخی از کارگزاران سیستم عامل های تجاری سفارشی را ارائه می دهند. اما ، بیشتر آنها ترجیحاً سیستم عاملهای معاملاتی را که با حسابهای خود بهتر کار می کنند ، مشخص می کنند.

پلتفرم های معاملاتی در دسترس

اکثر سیستم عامل های معاملات در بازار فرصتی را برای مشتریان فراهم می کنند تا بتوانند یک حساب آزمایشی را باز کنند و یاد بگیرند که سیستم ها قبل از نیاز به باز کردن یک حساب کاربری در زمان واقعی ، چگونه کار می کنند.

لنگرسکوی معاملاتی سهام و ارز

با گسترش صنعت فارکس و معاملات سهام ، تنوع و دامنه سکوی معاملاتی در دسترس نیز افزایش می یابد. در حالی که برخی از آنها مخصوص حساب های کارگزار ، دستگاه ها و مرورگرها هستند ، بسیاری از سیستم عامل های بزرگ معاملاتی با اکثر دستگاه ها سازگار هستند و قابل استفاده با هر حساب معاملاتی می باشد .

در اینجا تفاوت متاتریدر 4 و 5 برای شما آمده است

MetaTrader 4: این پلت فرم دارای اهرم انعطاف پذیر بین 1: 1-888: 1 است. دارای ویژگی های شگفت انگیز مانند امکان استفاده فقط از یک دسترسی ورود به 8 سیستم عامل مختلف است. این حساب های میکرو لوت ارائه می دهد که برای معامله گران علاقمند اختیاری است. این ابزار شگفت انگیز به اندازه 0 و کمتر از 1000 ابزار تجاری دارد.

MetaTrader 5: این یک نسخه پیشرفته از MT4 است که دارای تمام ویژگی ها و موارد اضافی است. این نرم افزار 300 CFD سهام اضافی دارد. این یک پلتفرم دارایی چندگانه است که قادر به معامله در بازار فارکس ، سهام ، طلا ، نفت ، ارزهای رمزپایه است. این مناسب برای معامله گرانی است که می خواهند سرمایه گذاری خود را متنوع کنند یا معاملات خود را پیش ببرند. این نرم افزار بیش از 80 شیء تحلیلی با عمق بازار و به روز رسانی های آخرین قیمت ها دارد.

ملاحظات و ویژگی هایی که باید به دنبال آن باشید

هنگامی که کسی برای سرمایه گذاری خود سکوی معاملاتی را انتخاب می کند ، می خواهد به دنبال جایی باشد که تأمین امنیت مالی آنها را تامین کند . برخی از ویژگی ها و ملاحظاتی که باید به آن توجه کنید عبارتند از:

در دسترس بودن جفت ارز و تنوع.

سهولت نصب و استفاده ، مقایسه سیستم عامل های قابل بارگیری و مبتنی بر وب.

هزینه سکو و سایر هزینه های مورد نیاز و برای برنامه ها و خریدهای درون برنامه ای؛

عملکرد این سکوی که ابزارهای تحلیلی برای استفاده در دسترس هستند.

کارگزار کدام پلتفرم را توصیه می کند.

معاملات فارکس یک سرمایه گذاری بزرگ است ، بنابراین وقتی همه اطلاعات و ابزارهای لازم را در اختیار دارید. سکوهای معاملاتی برای همه معامله گران ضروری است و تجارت و همچنین پیگیری تمام معاملات انجام شده را آسان تر می کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها