کد خبر: 587327
تاریخ انتشار :

نسخه جدید کوییک آر به زودی به بازار می آید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مجید باقری که در جایگاه قائم مقام مدیرعامل شرکت سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش قرار دارد، روز گذشته در کنفرانس خبری حضور پیدا کرد و در پاسخ به سوال خبرنگار اسب بخار که "چرا سایپا پیش از فروش محصولات جدیدش اطلاع رسانی در مورد جزئیات فنی این خودروها انجام نداده است؟" گفت: «متاسفانه شرایط مربوط به کرونا برخی مراسم ها و برنامه های سایپا را به تعویض انداخت. از سویی این اتفاق با برخی دستورالعمل های جدید در تضاد بود و به اجبار مجبور شدیم تا این رویه را پیش بگیریم. بعد از معرفی شاهین و SP۱۰۰ کراس اوور در نهاد ریاست جمهوری، قرار بود تا این خودرو به صورت رسمی رونمایی شوند و همچنین برنامه هایی برای رونمایی کوییک و ساینا فیس لیفت داشتیم. اما به خاطر دلایلی که اعلام شد، با برخی مشکلات مواجه شدیم».

باقری-سایپا۱

باقری در خصوص نام گذاری جدید محصولات سایپا ادامه داد: «سیاست نام گذاری محصولات سایپا تغییر کرده و یک روند ثابت برای کدگذاری خودروها انتخاب شده است. این نوع نام گذاری در گروه سایپا به تصویب رسیده و بزودی جزئیات آن به مشتریان و رسانه ها اعلام خواهد شد. حرف S نشان دهنده نسخه پایه و استاندارد محصولات محصولات جدید سایپا است و تیپ های فول تر ساینا و کوییک فیس لیفت با پسوندهای دیگری به بازار می آیند».

قائم مقام مدیرعامل سایپا در پایان گفت: «در ثبت نام های اخیر بدبینانه ترین حالت را برای اعلام زمان تحویل در نظر گرفتیم. اما اگر شرایط مساعد باشد زودتر از آنچه که اعلام کرده ایم ساینا S، کوییک S و شاهین را به دست مشتریان خواهیم رساند. پس از حضور کوییک S در خط تولید، با وقفه سه ماهه نسخه کامل و فول آپشن کوییک فیس لیفت را به بازار عرضه می کنیم. نسخه کامل کوییک S از نوع نمونه دو رنگ است و به امکانات به مراتب بیشتری از نمونه های فعلی مجهز است. این خودرو قرار است تا با نام کوییک آر اِس (RS) از زمستان سال جاری به بازار بیاید».

منبع: اسب بخار

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها