کد خبر: 589935
تاریخ انتشار :

مازندران صاحب پتروشیمی می شود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد حسین زادگان عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از اراضی بندرامیرآباد و مجاورت آن برای احداث صنایع پتروشیمی در جمع خبرنگاران ایجاد صنایع پتروشیمی را برای کشور و مازندران مهم دانست و افزود: پیگیری‌های چند ماه منجر به این اتفاق در حوزه شمال کشور و استان مازندران و بندر امیرآباد شد.

وی با بیان اینکه با موافقت وزارت نفت، مازندران صاحب صنایع پتروشیمی در حاشیه خزر و بندر امیرآباد می‌شود؛ خاطر نشان کرد: خوراک پتروشیمی مهم بود که با توجه به انتقال گاز از دامغان به مازندران و بندر امیرآباد خوراک اولیه فراهم است و مشکلی در این بخش وجود ندارد.

استاندار مازندران از در دست انجام بودن موافقت دستگاه‌های مرتبط خبر داد و یادآور شد: برای اجرای این پروژه نیازمند برخی موافقت‌ها هستیم که امیدواریم تا دو ماه آینده عملیاتی شود.

حسین زادگان با بیان اینکه نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که هفته آینده مهمان مازندران است؛ گفت: این مساله در جلسه‌ای که با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار خواهد شد، مطرح می‌شود تا با نهایی شدن به سمت اجرایی شدن گام برداریم.

وی افزود: در حوزه زمین، با منابع ملی هماهنگی‌ها انجام شده است و راه آهن موافقت خود را اعلام کرد و با تأیید وزارت نفت برای احداث صنایع پتروشیمی در بندر امیرآباد یا مجاورت آن عملیات اجرایی انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها