کد خبر: 599495
تاریخ انتشار :

خبر مهم برای بورس بازها: قطعا بورس صعودی می‌شود +جزئیات

خبر مهم برای بورس بازها: قطعا بورس صعودی می‌شود +جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، در سه ماه اخیر شاخص بازار سهام به صورت میانگین بیش از 10 درصد افت داشته است و در برخی از نمادها میزان افت طی این مدت حتی از 50 درصد هم عبور کرده است. با این حال برخی از کارشناسان از آینده امیدبخش این بازار سخن می‌گویند.

علیرضا عسکری مارانی، کارشناس باسابقه بازار سرمایه گفته است: «اگر ریسک تازه‌ای به این بازار وارد نشود،‌ قطعا بازار روندی صعودی در پیش خواهد گرفت.»

وی در گفتگویی توضیح داده است: اگر ریسک تازه‌ای به این بازار وارد نشود،‌ قطعا بازار روندی صعودی در پیش خواهد گرفت. سران سه قوه باید همدل در این شرایط کرونا و تحریم تصمیماتی بگیرند که که مردم بتوانند در بازار احساس امنیت کنند و پس انداز‌های خود را به این بازار وارد کنند. و اگر رویه‌ها را بهبود ببخشند قطعا بازار خوبی در آینده خواهند داشت.

بر اساس تصمیماتی که در دولت و مجلس گرفته شده است، به نظر می‌رسد که نگاه برگشته است و با دقت بیشتری به روند‌های بازار نگاه می‌شود. ضمن اینکه افزایش اختیارات سازمان بورس به نحوی که رئیس سازمان بورس در جلسات دولت حاضر شود، می‌تواند نقش مهمی در آینده بازار سهام داشته باشد. حضور رئیس سازمان بورس موجب دفاع از حق سهامداران می‌شود تا بتواند مانع از ورود ریسک‌ها از دیگر بخش‌های دولت به بازار سرمایه شود.

منبع: دنیای اقتصاد

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها