کد خبر: 601055
تاریخ انتشار :

آیا استفاده از کولر گازی باعث جلوگیری از بیماری می شود؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امروزه آلودگی شدید هوا موجب ایجاد بیماری های گسترده ای در بین مردم شده است، به آسانی می توان به کمک کولر های گازی از بروز بسیاری از بیماری های تنفسی و بیماری هایی که عامل ویروسی و میکروبی دارد را پیشگیری کرد و زندگی راحت تری را تجربه کرد.

اگر در خانه، سالمند یا کودک دارید بهتر است هرچه سریع تر برای تهیه کولر گازی اقدام کنید تا از هوای ناسالم و آلوده این روز ها در امان باشید و زندگی سالمی را تجربه کنید؛ استفاده از کولر های آبی با توجه به دارا بودن سیستم قدیمی شان موجب ایحاد مشکلات متعددی برای افراد می شود، ایجاد حساسیت و ریزش اشک و تنگی نفس از رایج ترین پیامد های استفاده از کولر های آبی در خانه ها است.

مدل های مختلف کولر گازی همچون کولر گازی گری 18000 با دارا بودن فیلتر هوای مخصوص و تصفیه هوا، زندگی بهتر و سالم تری را به شما هدیه می دهند شما می توانید با استفاده از این کولر از طیف گسترده ای از بیماری های تنفسی آسوده خاطر باشید.

آیا کولر گازی از بیماری جلو گیری می کند ؟

بسیاری از افراد که از کولر های آبی در خانه یا محل کارشان استفاده می کنند سال ها است که با مشکلات مختلفی سرو کار دارند و از مراجعه به پزشکان مختلف کلافه شده اند؛ بسیاری از بیماری های رایج امروز بین مردم از کولر های آبی روشن در خانه ها سرچشمه می گیرد که به راحتی با جابه جا کردن آن با یک کولر گازی منتاسب می توان از ایجاد بسیاری از بیماری ها پیشگیری کرد، همچنین استفاده از این نوع کولر موجب باز شدن در ها و پنجره های خانه شما به روی حشرات مزاحم می شود و این موضوع زندگی را برای شما سخت و طاقت فرسا می کند، شما با استفاده از کولر گازی دیگر نیاز ندارید در و پنجره های خانه و محل کار خود را باز بگذارید و همین امر از ورود حشرات و گرد و غبار را میگیرد.

گل های دردسر آفرین فصل بهار

گاهی اوقات دلایل ساده و از پیش پا افتاده ای مثل گرده افشانی گل ها موجب ایحاد حساسیت و آبریزش بینی در افراد می شود، قبل از اینکه در فصل گرم سال برای آبریزش بینی و مشکلات اینچنینی به سراغ پزشک بروید بهتر است که سری به جیاط خانه تان بزنید و مطمئن شوید اطراف شما گل های تازه نفس وجود ندارد.

گرده گل ها مخصوصا در فصل بهار موجب ایحاد حساسیت می شود و کولر های گازی با داشتن فیلتر هوا می توانند از ایجاد حساسیت برای شما جلوگیری کنند؛ حشرات مزاحم در هوا مثل مگس ها و پشه میتوانند لذت یک روز خوب را از شما بگیرند ، با نصب کولر گازی شما می توانید به آسانی تمام در ها و پنجره های خانه تان را ببندیید و با خیال راحت به زندگی تان ادامه دهید.

از دست حشرات در امان باشید

به گفته سازمان بهداشت جهانی ( who ) رطوبت زیاد و نامناسب کولر های آبی می تواند یک میزبان عالی برای رشد انواع کپک و سفیدک در محیط خانه شما باشد، وجود این کپک ها انواع بیماری های تنفسی و پوستی را برای شما ایجاد می کنند، کولر گازی نقش مهمی در پیشگیری از ایحاد این نوع مشکلات در محیط خانه شما دارد، البته اگر کولر گازی دارید نباید از بهداشت خانه غافل شوید و به طور مرتب گردگیری کنید و از تمیزی درزها و شکاف ها درخانه مطمئن شوید.

برخی از افراد قیمت کولر های گازی را بهانه می کنند و به علت گرانی از خرید آن منصرف می شوند، بهتر است بدانید که خرید یک کولر گازی خوب و کار آمد مثل کولر گازی ال جی 18000 در طولانی مدت به حفظ سلامت شما و ارتقای سطح زندگی تان کمک شایانی می کند، با یکبار هزینه کردن عاقلانه و درست می توانید تا سال ها از لذت سلامتی و زندگی بدون دردسر بهره مند باشید.

فیلتر های ضد ویروس و باکتری کولر گازی معجزه میکنند

فیلتر های کولر گازی از ورود انواع مختلف باکتری ها و ویروس ها در محیط خانه جلوگیری می کتند و و زندگی سالم و پر از آرامشی را به شما هدیه می دهد، البته به این نکته توجه کنید که پس از خرید کولر گازی و نصب آن اهمیت به سلامت کولر و سرویس دوره ای آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

سرویس دوره ای کولر گازی را فراموش نکنید

حتما به صورت ماهانه غبار رویی محفظه های ورود و خروج کولر گازی و و گرفتن گرد و غبار اطراف کولر همچنین مکان های مختلف خانه که مستعد رشد کپک و قارچ و .. است را فراموشن نکنید؛ استفاده از کولر های گازی یکی از بهترین راه ها برای حفظ سلامتی در بلند مدت است وشما می توانید به آسانی به کمک کولر گازی از بیماری های مختلف پیشگیری کنیدو زندگی خوب و سالم تری را تجربه کنید.

سرویس دوره ای کولر گازی و توجه کافی به آن یکی از رمز ها ی مهم داشتن کولری خوب و با کیفیت در طولانی مدت است، خرید کولری درجه یک و خوب که دارای ضمانت و خدمات پس از فروش باشد می تواند خیال شما را بابت هزینه های پیش بینی نشده آینده راحت کند.

توصیه مهم برای خرید کولر گازی مناسب

با این توضیحات اگر هر زمان قصد خرید کولر گازی با کیفیت و اصلی را داشتید پیشنهاد میکنم عبارت خرید کولر گازی از نوین مارکت را در گوگل سرچ کنید تا وارد فروشگاه معتبر نوین مارکت شوید، سپس با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

شرکت نوین مارکت به دلیل واردات مستقیم انواع کولر گازی اصلی، تضمین کمترین قیمت را برای مشتریان خود در نظر گرفته است، ضمنا سرویس هایی همچون ارسال رایگان، پرداخت هزینه درب منزل و گارانتی پنج ساله برخی از ویژگی های شگفت انگیر این فروشگاه اینترنتی معتبر میباشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها