کد خبر: 604273
تاریخ انتشار :

راهنمای خرید آنلاین برنج  از بنک چی

راهنمای خرید آنلاین برنج  از بنک چی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

برنج از اقلام غذایی ضروری در سراسر جهان محسوب می شود که پس از گندم، برنج به عنوان دومین غله مهم شناخته می شود. کشت برنج در اغلب کشورهای گرمسیری و نیمه گرمسیری از قبیل تایلند، هند، چین، برزیل، ایران، پاکستان، مصر، مکزیک، آمریکا و ... انجام می شود. کشت برنج در ایران در نواحی شمالی کشور تاریخچه طولانی دارد و بیشتر مناطق شمال، زیر کشت برنج قرار دارند اما با رشد روزافزون جمعیت ایران، تولید داخلی برنج پاسخگوی نیاز مردم نبوده و مقادیر قابل توجهی از این محصول از کشورهای دیگر وارد بازار ایران می شود.

خرید آنلاین برنج از سایت بنک چی با برندهای متنوع در بسته بندی های گوناگون صورت می پذیرد؛ از این رو اگر قصد خرید آنلاین برنج را دارید، سایت بنک چی به عنوان بزرگترین عمده فروشی آنلاین در حوزه کالاهای اساسی و سوپرمارکتی به شما خدمات لازم را ارائه می دهد.

در اینجا تلاش خواهیم کرد تا اطلاعات کامل و جامعی در ارتباط با خرید برنج اینترنتی به صورت عمده و جزئی در اختیارتان قرار دهیم؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

راهنمای خرید آنلاین برنج  از بنک چی

انواع برنج موجود در بازار ایران

هر ساله مقادیر زیادی برنج از مزارع سراسر کشور برداشت می شود و توسط برندهای مختلف در کیسه هایی با وزن های متفاوت به بازار روز غلات ایران روانه می شوند اما همانطور که گفته شد، میزان کشت برنج در کشور، نیازهای غذایی جمعیت ایران را برطرف نمی کند؛ از این رو واردات برنج از کشورهای همسایه مانند تایلند، هند و پاکستان توسط مراکز فعال در زمینه خرید و فروش برنج انجام می شود که اغلب در مقایسه با برنج مرغوب ایرانی از کیفیت و قیمت پایین تری برخوردار هستند.

برنج ایرانی و هندی از پرمصرف ترین برنج های کشور محسوب می شوند که برنج ایرانی خود دسته بندی مختلفی دارد. خاستگاه کشت انواع برنج مرغوب ایرانی، شهرهای شمالی کشور یعنی مازندران و گیلان است اما استان فارس و خوزستان نیز پس از گیلان و مازندران، بهترین و خوش پخت ترین نوع برنج ایرانی را به بازار عرضه می کنند. از انواع برنج ایرانی، می توان به برنج طارم، برنج صدری ، برنج دودی و برنج هاشمی اشاره کرد.

به طور کلی اگر به دنبال خرید آنلاین برنج در بازار ایران هستید، با دو نوع برنج ایرانی و خارجی در بسته بندی های متنوع فروشگاه های اینترنتی مواجه خواهید شد که با توجه به نیازتان، می توانید خرید برنج عمده و جزئی را از فروشگاه های معتبر انجام دهید.

قیمت برنج ایرانی و وارداتی

برنج به عنوان یکی از اصلی ترین اقلام مصرفی ایرانیان شناخته می شود که این روزها قیمت هر کیلو برنج ایرانی و وارداتی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است. قیمت خرید برنج ایرانی و وارداتی بر اساس نرخنامه ستاد تنظیم بازار اعلام می شود و کلیه مراکز فروش موظف به رعایت آن هستند.

به طور کلی قیمت برنج تحت تاثیر فاکتورهایی چون ایرانی و خارجی بودن محصول، منطقه کشت برنج، تازه بودن (بار امسال)، قد برنج، عطر و طعم، میزان برداشت آن سال و ... تعیین می شود. به طور کلی برنج طارم اصل و دم سیاه، برنج هاشمی، برنج دودی، برنج فجر، برنج شیرودی و برنج ندا به ترتیب بیشترین قیمت را در بازار روز ایران دارند. همچنین انواع برنج وارداتی از کشورهایی چون هندوستان و پاکستان برای تنظیم بازار با قیمت کمتری نسبت به برنج های ایرانی عرضه می شوند؛ بنابراین عوامل زیادی در تعیین قیمت برنج تاثیرگذار هستند و اگر شما به دنبال تهیه و خرید برنج هستید، می توانید با مراجعه به سایت بنک چی از قیمت خرید عمده برنج برندهای مختلف مطلع شوید.

خرید و فروش برنج ایرانی و خارجی

برنج در واقع نیاز اساسی جامعه است؛ از این رو اگر به دنبال خرید برنج اصل و درجه یک هستید، می توانید با مراجعه به سایت بنک چی و صفحه لیست بروز محصولات از قیمت روز انواع برنج آگاهی کسب کنید. خرید و فروش برنج مرغوب و با کیفیت از بنک چی گزینه ایده آلی برای مصرف کنندگان جزء و فروشندگان عمده خواهد بود. در حال حاضر انواع برنج موجود در این فروشگاه به شرح زیر هستند:

  • برنج ایرانی اعلا کشت دوم مجلسی سمیز (بسته های 10 کیلوگرمی)
  • برنج ایرانی ممتاز طارم هاشمی سمیز (بسته های 10 کیلوگرمی)
  • برنج ایرانی هاشمی ممتاز پردیس (بسته های 4.5 کیلوگرمی)
  • برنج طارم گلستان (بسته های 4.5 کیلوگرمی)

راهنمای خرید برنج اینترنتی از سایت بنک چی

اغلب افراد تخصص و توانایی تشخیص نوع برنج و میزان مرغوبیت محصول را ندارند. همچنین خرید این محصول به صورت مستقیم از شالیزار به هزینه و زمان زیادی نیاز دارد؛ از این رو پیدا کردن یک عمده فروشی معتبر و مطمئن، کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد. حال اگر قصد دارید به خرید برنج آنلاین اصل و مرغوب اقدام کنید، می توانید با مراجعه به سایت بنک چی، قیمت روز محصول را دریافت کرده و به ثبت سفارش خرید اینترنتی برنج به صورت عمده و خرده اقدام کنید.

خرید عمده برنج به صورت آنلاین یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بنک چی محسوب می شود که همواره با تخفیف ارائه می شود. این مرکز به عنوان بزرگترین عمده فروشی آنلاین کالاهای اساسی کشور، این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا با مراجعه به سایت از قیمت روز محصولات مطلع شده و به خرید برنج عمده و جزئی اقدام کنند.

فروش برنج مرغوب و خوش عطر بنک چی از برندهای مختلف در کیسه های 1 کیلوگرمی تا 10 کیلوگرمی انجام می شود و محصول خریداری شده توسط مشتری با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن به اقصی نقاط کشور ارسال می شود؛ بنابراین خرید اینترنتی برنج بنک چی با تخفیف برای مصرف کنندگان خرد و صاحبان رستوران ها، هتل ها، مراکز خدماتی و ... به صورت عمده گزینه ایده آلی خواهد بود.

بدون تردید انتخاب و خرید برنج مرغوب از میان محصولات متنوع موجود در بازار امری دشوار است اما با بنک چی دیگر نگران چیزی نباشید! در فروشگاه آنلاین بنک چی بهترین برنج ها را در بسته بندی های مختلف به صورت خرده و عمده در اختیارتان قرار خواهد گرفت ؛ از این رو اگر به دنبال خرید آنلاین برنج اصل و درجه یک هستید، پیشنهاد می کنیم به یان وب سایت به عنوان بزرگترین عمده فروشی آنلاین کالاهای اساسی سری بزنید تا از قیمت روز انواع برنج بسته بندی همراه با تخفیف های پلکانی مطلع شوید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها