کد خبر: 606284
تاریخ انتشار :

قیمت خودرو بالا رفت/ افزایش قیمت برخی محصولات پرطرفدار

قیمت خودرو بالا رفت/ افزایش قیمت برخی محصولات پرطرفدار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، بازار خودرو این روزها همچنان در تب و تاب و نوسان نرخ است و برخلاف هفته های گذشته که شاهد حرکت دسته جمعی قیمت خودروها به کانال های پائین تر بودیم در این هفته قیمت برخی خودروها رو به افزایش و برخی دیگر رو به کاهش گذاشته است.

در بین خودروهایی که طی روزهای اخیر گرانی را تجربه می کنند پژو ۲۰۶ تیپ دو و پژو ۴۰۵ اس ال ایکس خودروهای شاخص تری هستند. این دو خودرو خصوصا پژو ۲۰۶ تیپ دو هفته های متوالی شاهد کاهش قیمت بود و در آذرماه قیمت این خودرو تا مرز ۱۷۰ میلیون تومان نیز کاهش یافت اما اکنون قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو در بازار به ۱۸۴ میلیون تومان رسیده است. افزایش حدود ۱۰ میلیون تومانی قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در حالیست که تیپ ۵ این خودرو بدون تغییر قیمت در محدوده ۲۴۴ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ اس ال ایکس نیز خودرویی بوده که روند نزولی قیمت آن متوقف شده و طی هفته اخیر با افزایش حدود ۸ میلیونی به ۱۸۳ میلیون تومان رسیده است.

پژو پارس سال محصول دیگر ایران خودرو در آذرماه روند نزولی قیمت را تا ۱۹۰ میلیون تومان طی کرد اما اکنون قیمت این خودرو نیز با افزایش ۶ میلیون تومانی به ۱۹۶ میلیون تومان رسیده است.

در بین محصولات پرتیراژ سایپا نیز دو خودرو تیبا صندوق دار و تیبا ۲ با افزایش قیمت مواجه شده اند البته افزایش قیمت این دو خودرو در حد ۱ تا ۲ میلیون تومان است به گونه ای که تیبا صندوق دار اکنون به قیمت ۱۱۲ میلیون تومان و تیبا ۲ به قیمت ۱۲۱ میلیون تومان به فروش می رسد.

منبع: کاماپرس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها