کد خبر: 609501
تاریخ انتشار :

فروش پلاستیک حبابدار

فروش پلاستیک حبابدار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حباب باران تولید کننده نایلون حبابدار و ضربه گیر به صورت طاقه ، برش خورده ، کیسه و کاور با قطر حباب های ریز 10 میلیمتر ، متوسط 18 میلیمتر و بزرگ 30 میلیمتر میباشد . این شرکت توانایی تولید نایلون حبابدار را به صورت دولایه و سه لایه از عرض 20 سانت تا 2 متر دارا میباشد .

نایلون انواع مختلفی دارد که یکی از آنها نایلون حبابدار ضربه گیر می باشد که در کارخانه حباب باران عرضه می گردد.

فروش ویژه نایلون حبابدار درجه یک و درجه دو ( پلاستیک حباب دار و ضربه گیر حبابدار ) و دیگر ملزومات بسته بندی و اسباب کشی - نایلون های درجه یک همگی شفاف..

نایلون حباب دار رنگی

یکی از محصولات ما نایلون حبابدار سه لایه با یک لایه ی رنگی میباشد. این نوع نایلون در هر دو نوع حباب گرید 10 و 16 میلیمتر از عرض 20 الی 250 سانتی متر موجود است. تفاوت این محصول با نوع شفاف نایلون حبابدار محفوظ بودن محصول شما از دید و همچنین زیباتر شدن بسته بندی آن است.

قیمت پلاستیک حبابدار قیمت تولید فروش ویژه پلاستیک حبابدار با عرض های مختلف جهت مصارف مختلف استفاده از پلاستیک حبابدار ( ضربه گیر ) کمک شایانی به راحتی و استحکام بسته بندی کرده است. بسته به شرایط نیاز شما از 5 تا10000 متر می توانید سفارش دهید جهت خرید و یا استعلام قیمت با شماره 09127007008 تماس حاصل نمایید. حباب دار چاپ دار

نایلون حبابدار بهترین وسیله برای محافظت اجسام از ضربه یا خراشیدگی می باشد . حباب باران با استفاده از بهترین مواد اولیه ٫ مرغوب ترین نایلون حبابدار را در ابعاد گوناگون به شما ارائه می دهدسریع و آسان و افزایش زیبایی بکار میرود.

فروش پلاستیک حبابدار و میتوانید نام برند و لوگوی خودتان را روی ان چاپ کنید. نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه پوششی پلاستیکی جهت بسته بندی و محافظت از انواع کالاهاست. این محصول از دو لایه فیلم نایلون پلی اتیلن با یک لایه حباب در قسمت بالا و یک لایه فیلم پلاستیکی در قسمت زیر تشکیل شده است. حباب های موجود در سطح این نوع پلاستیک، مانند بالشتی نرم فشار وارد شده بر محصول را تا حد بسیار زیادی کاهش داده و مانع از صدمه دیدن آن می شود. موارد استفاده نایلون حبابدار دو لایه

نایلون حبابدار دو لایه، محصول را در برابر ضربات ناشی از جابجایی، ساییدگی، نفوذ رطوبت و آب، نور آفتاب، نفوذ گرد و غبار و ذرات معلق محافظت کرده و مانع انتقال کثیفی و آلودگی به کالای بسته بندی شده می گردد.

این نوع نایلون به دلیل ضد ضربه بودن می تواند گزینه مناسبی جهت بسته بندی اثاثیه منزل هنگام اسباب کشی باشد.

همچنین می توان آن را به عنوان عایق حرارتی برای درزگیری پنجره ها در منزل و محل کار به کار برد و از اتلاف انرژی جلوگیری کرد.

این محصول قابل تولید با سایز حباب 10 و 20 و 30 میلیمتر می باشد که سایز 10 ریز، 20 متوسط و 30 درشت در نظر گرفته می شود. انتخاب قطر حباب ها بر اساس سفارش مشتری و نوع کالای مورد نظر انجام می پذیرد. حباب های درشت تر قدرت ضربه گیری بالاتری داشته و برای کالاهای سنگین وزن مناسب تر هستند.

فروش پلاستیک حبابدار

معمولا قطر حباب ۱۰ میلیمتر برای بسته بندی محصولاتی مانند قطعات کامپیوتری، برد های الکترونیکی و صوتی تصویری، مبلمان اداری، مصنوعات بتنی مثل موزاییک، لوازم یدکی سبک خودرو مانند شیشه های خودرو، چراغ ها، آیینه، سپر و… استفاده می شود.

محافظ حبابدار دو لایه با قطر حباب 20 میلیمتر جهت بسته بندی محصولاتی که نسبتا وزن بیشتری در مقایسه با موارد ذکر شده دارند استفاده می شود.

این محصولات شامل مواردی نظیر کولر های آبی و گازی، آب گرم کن، تخته های PVC و MDF می شوند. محافظ حبابدار دو لایه با قطر حباب 30 میلیمتر نیز برای محافظت از بدنه یخچال های خانگی و صنعتی و درب و پنجره های آلومینیومی قابل استفاده است.

ویژگی های نایلون حبابدار دو لایه
  • نایلون حبابدار ضربه گیر از عرض ۱۰ الی ۲۵۰ سانتیمتر قابل تولید می باشد.
  • هر رول نایلون حبابدار دارای طول 90 الی 100 متر می باشد.
  • امکان تغییر قطر حباب ها از 10 تا 30 میلیمتر (10 ریز، 20 متوسط، 30 درشت) وجود دارد.
  • نایلون حبابدار را به صورت رول یا برش خورده به شکل پاکت، کیسه و کاور می توان تولید کرد.
  • این محصول دارای قابلیت چاپ لوگو و تصاویر می باشد همچنین می توان آن را به صورت شفاف، رنگی و متالایز نیز تولید کرد.
  • محافظ حبابدار دارای خاصیت لمینت پذیری روی کاغذ و سلفون متالایز هم می باشد.
فروش پلاستیک حبابدار پلاستیک حبابدار سه بعدی

همان طور که گفتیم، نایلون های حبابدار دو لایه را می توان هم به صورت رول و هم به صورت برش خورده به مشتری عرضه کرد.

یکی از انواع برش خورده این محصول، نایلون حبابدار سه بعدی یا کاور سه بعدی می باشد. کیسه ها و کاورهای سه بعدی یکی از سریع ترین روش ها برای بسته بندی اجناس بزرگ و دارای حجم می باشند که برای بسته بندی کالاهای بزرگ و حساس نظیر مبلمان، یخچال، آبگرمکن، سپر خودرو، جلو داشبورد خودرو، میز و صندلی، مبلمان اداری، پالت های ام دی اف و … مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور کلی، نایلون های حباب دار را می توان با گرماژ ۷۰ گرم در هر متر مربع الی ۱۵۰ گرم در هر متر مربع تولید نمود. طول هر رول نایلون حباب دار ۱۰۰ متر برابر با ۷۵ متر مربع می باشد که نایلون حبابدار حباب ۱۰ به صورت پیش فرض کارخانه با گرماژ ۱۰۰ گرم بر متر مربع تولید می گردد.

اما در خصوص نایلون های حبابدار باید گفت که پرمصرف ترین نوع بسته بندی سپر خودرو، نایلون حبابدار دو لایه با حباب 10 و گرماژسبک 70 گرم می باشد که حائز درجه مقرون به صرفه ترین نوع بسته بندی سپر نیز می باشد.

تلفن کارخانه : 02155293301

تلفن همراه : 09127007008

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها