کد خبر: 609631
تاریخ انتشار :

دیجیتال مارکترها چگونه می‌توانند بیشتر به پیشرفت کسب‌وکار خود کمک کنند؟

دیجیتال مارکترها چگونه می‌توانند بیشتر به پیشرفت کسب‌وکار خود کمک کنند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

همه این‌ها گزینه‌های زیادی است که چالشی بزرگ در راه حرفه‌ای‌های این شغل به وجود آورده و آن‌ها باید به کمک ابزارهای متناسب، تحلیل‌های درستی انجام دهند و بالاخره گزینه‌ای را انتخاب کنند که بیشترین ROI را برای کسب‌وکارشان داشته باشد.

قطعا استفاده از ابزارهای تحلیلی مانند گوگل آنالیتیکس یا سرچ کنسول به شما می‌کند که تا حدودی به تحلیل‌هایی کلی درباره وضعیت کلی کسب‌وکارتان پی ببرید؛ اما راه حل تکمیلی برای این‌که دقیقا بدانید باید برای دیگر انتخاب‌هایتان چگونه تصمیمی بهینه بگیرید چیست؟

ابزاری هست که به کمک آن می‌توانید به حل بسیاری از این چالش‌ها کمک کنید. پرس لاین نرم افزار ساخت پرسشنامه آنلاین و نظرسنجی و فرمساز است که به شما کمک می‌کند استراتژی بازاریابی داده‌محور و معتبری را بر اساس تحلیل‌های مشتری، کارکنان، وضعیت فعلی کسب‌وکار و وضعیت بازار تهیه کنید.

فرض کنید می‌خواهید درباره این تصمیم بگیرید که بیشتر روی شبکه‌های اجتماعی کار کنید یا به محتوای وبسایتتان رسیدگی کنید. قطعا تصمیم‌گیری درباره این موضوع بدون داشتن شناخت کامل از پرسونای مخاطبتان امکان‌پذیر نیست. پرس لاین ابزار پرسشنامه پرسونای مخاطب را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به راحتی مخاطب خود را بشناسید و درباره‌شان تصمیم بگیرید. اما بیایید ببینیم که پرس لاین چه امکانات دیگری را برای دیجیتال مارکترها فراهم می‌کند.

دیجیتال مارکترها چگونه می‌توانند بیشتر به پیشرفت کسب‌وکار خود کمک کنند؟

- امکان ایجاد آزمون در آزمون ساز پرس لاین: به کمک ساخت آزمون آنلاین می‌توانید نیروهایی استخدام کنید که از هر لحاظ نسبت به دانش و تخصصشان مطمئن هستید. این نیروهای ماهر به شما در پیشبرد اهدافتان کمک خواهند کرد.

- امکان انجام تحقیقات بازار برای شناخت بیشتر آن : پرس لاین به شما کمک می‌کند که انواع پرسشنامه تحقیقات بازاریابی اعم از پرسشنامه شناخت پرسونای مخاطب، پرسشنامه تست تبلیغ، پرسشنامه تست محصول جدید، پرسشنامه نام برند، پرسشنامه دسته بندی بازار (Market Segmentation)، پرسشنامه قیمت گذاری، پرسشنامه آگاهی از برند و دیگر انواع آن را بسازید و برای ورود به بازار و ادامه فعالیت بر داده‌ها تکیه کنید.

- امکان انجام انواع نظرسنجی و پرسشنامه: انواع رضایت سنجی مشتری ، نظرسنجی کارکنان، نظرسنجی خالص مروجان یا NPS، نظرسنجی شاخص تلاش مشتری و انواع پرسشنامه‌های سنجش تجربه مشتری به دیجیتال مارکترها کمک می‌کند که میزان رضایت مشتریان را به کمک داده‌های معتبر بسنجند و تغییرات لازم را در روش بازاریابی خود ایجاد کنند تا با افزایش رضایت مشتری، استراتزی‌های بازاریابی‌شان نیز به موفقیت نزدیک شود.

- امکان ساخت انواع فرم در فرمساز آنلاین پرس لاین : یکی از ابزارهای مورد نیاز هر دیجیتال مارکتری، فرم‌ها هستند. با کمک فرمساز آنلاین پرس لاین می‌توانید انواع فرم‌ها را برای لندینگ پیج‌های مختلف طراحی کنید. این فرم‌ها همگی با موبایل یا تبلت سازگار هم هستند.

- امکان ایمیل مارکتینگ با پرس لاین : به کمک ابزار فرمساز پرس لاین، فرم‌های جذابی را برای مخاطبان خود طراحی کنید و آن‌ها را برای هزاران نفر ارسال کنید. فراموش نکنید که در فرم‌های خود حتی می‌توانید از مخاطبان خود نظرسنجی کنید و نظرات آن‌ها را درباره موارد مختلفی جویا شوید.

- امکان سنجش رویدادهای مهم قبل و بعد از آن: ایونت مارکتینگ یا همان بازاریابی رویدادها یکی از اجزای مهم بازاریابی امروزی است. به کمک بازاریابی رویدادهاست که می‌توانید تجربه مشتریان خود را افزایش دهید. اما پیش از برگزاری رویداد و پس از آن تست‌های لازم را انجام دهید و تحلیل‌های مربوط به آن را ببینید تا در صورت وجود هرگونه مشکلی بتوانید آن را برطرف کنید. همچنین به کمک فرمساز پرس لاین می‌توانید روند ثبت‌نام افراد در ایونت را هم انجام دهید.

- امکان نظرسنجی مشتری در پرس لاین: درباره انواع تغییرات در سازمانتان از مشتریان نظر بپرسید چرا که مشتری نهایتا تصمیم می‌گیرد که از شما خرید کند. پس در پرسشنامه نظرسنجی مشتری از اون بخواهید کم و کاستی‌های فاز بازاریابی را به شما گوشزد کند تا شما راحت‌تر بتوانید آن مشکلات را برطرف کنید. به کمک فیلترها و وب هوک پرس لاین، می‌توانید شکایات و نظرات مشتریان که مربوط به بخش مارکتینگ است را مستقیما دریافت کنید و بلافاصله به رفعشان اقدام کنید.

- امکان دریافت تحلیل‌های پیشرفته: در پرس لاین می‌توانید تحلیل‌های گرافیکی تعاملی را داشته باشید و اگر فیلترهای به کمک فیلترهای چند لایه‌ای که روی پرسشنامه اعمال کرده‌اید، نمودارهای اختصاصی همان بخش را می‌توانید دریافت کنید. سپس از همه فایل‌ها خروجی بگیرید.

- امکان ارسال و توزیع پرسشنامه‌ها: فرم‌ها، پرسشنامه یا نظرسنجی‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کنید، به صورت پاپ آپ آن را به نمایش بگذارید یا در وبسایت خود آن را قرار دهید.

- امکانات بی‌نظیر برای تحلیل‌های کامل‌تر: امکاناتی همچون ثبت موقعیت مکانی، احراز هویت، امکان استفاده از API برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری، استفاده از متغیرهای مخفی و اطلاعات مخفی، سفارشی سازی صفحه تشکر و امکانات بسیار زیاد دیگری که می‌توانید برای آسان‌سازی مسیر خود از آن‌ها استفاده کنید.

دیجیتال مارکترها چگونه می‌توانند بیشتر به پیشرفت کسب‌وکار خود کمک کنند؟

امکانات پرس لاین به حدی کار دیجیتال مارکترها و بازاریابان را آسان می‌کند که بسیاری از استراتژیست‌ها و مارکترهای بزرگ ایرانی و خارجی از این ابزار برای پیشبرد اهداف برندشان استفاده می‌کنند.

شما نیز می‌توانید از Porsline.ir به طور رایگان استفاده کنید و به عنوان دیجیتال مارکتری موفق، تحلیل‌هایی صحیح، معتبر و بدون سوگیری ارائه کنید و مسیر پیشرفت کسب‌وکارتان را سریع‌تر و آسوده‌تر بپیمایید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها