کد خبر: 609813
تاریخ انتشار :

معرفی برترین روش آموزش فارکس در کشور

معرفی برترین روش آموزش فارکس در کشور
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اموزش فارکس بعنوان یک تخصص سطح بالا در جهان بشمار می آید ، یک متخصص در بازار مالی فارکس با تسلط بر دو بعد تحلیلگری و معامله گری در هر نقطه از جهان میتوان به فعالیت آزادانه در این بازار کلان ارزی بپردازد ، اموزش فارکس از آن جهت مورد اهمیت است که کمتر موسسه و مراکزی را میتوان یافت که بتواند بطور استاندارد مباحث تخصصی بازار فارکس را به متقاضیان و علاقه مندان این بازار آموزش دهد .

اموزش فارکس در موسسه سهامیر در بالاترین سطح تخصصی آن به علاقه مندان فعالیت در این بازار تدریس میشود ، سهامیر با دارا بودن جامع ترین و تخصصی ترین مباعث علمی بعنوان یکی از پیشکسوتان قدرتمند در بازار فارکس بشمار می آید ، این موسسه از سال 2002 در بازار فارکس بطور ویژه و متمرکز فعالیت نموده و هم اکنون توانسته یکی برترین موسسات معامله گری و تحلیلگری در بازار فارکس فعالیت نماید .

پس از یادگیری مبانی اولیه‌ی تجارت در بازارهای مالی جهانی همچون فارکس ، نوبت به آموزش‌های پیشرفته فارکس می‌رسد. دوره های اموزش فارکس بصورت تخصصی و پیشرفته در مرکز سهامیر برگزار میشود ، این موسسه با دارا بودن بیش از 17 شعبه در نقاط مختلف جهان کلاس های اموزش خود را در حوزه بازار جهانی فارکس به دو طریق آموزش ترمیک و آکادمیک ، آموزش آنلاین و غیر حضوری برگزار میکند .

دوره آموزش فارکس در مجموعه سهامیر گزینه بسیار مناسبی برای علاقه مندان به فراگیری کاربردی تحلیل این بازار جهت انجام معامله در بازار ارز و اونس طلای جهانی و ... می باشد. این دوره آموزشی از سطوح مقدماتی تا پیشرفته بصورت انحصاری ، مباحث درسی را در قالب جلسات آموزش ترمیک شرح و تفسیر کامل و با ارائه مثال های متعدد ارائه می نماید.

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دوره های آموزش فارکس میتوانید به وب سایت رسمی این مرکز به نشانی زیر مراجعه نمایید .

Sahamir-ac.com

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها