کد خبر: 610013
تاریخ انتشار :

بررسی مقوله اموزش فارکس بهمراه عوامل موفقیت در آن

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بررسی موضوع اموزش فارکس و علل موفقیت درصد پایین افراد در این بازار چیست؟ امروز تصمیم داریم به موضوع اموزش فارکس و عوامل تاثیرگذار در موفقیت افراد در فارکس بپردازیم . بسیاری از افراد بدون طی کردن دوره های اموزش فارکس وارد بازار شده و انتظار دارند در کمترین زمان از این بازار ثروتمند شوند . این افراد بدون هیچگونه تلاشی ، حتی هیچگونه آموزشی ، هیچ هدف و برنامه ای وارد بازار فارکس میشوند و انتظار درامد میلیون دلاری ! اما متاسفانه در نهایت با ضررهای سنگین از بازار خارج میشوند و با این بازار خداحافظی میکنند.

اموزش اصولی و استاندارد تحلیل و معامله در فارکس یکی از مهمترین عوامل موفقیت افراد در این بازار بوده است ، متاسفانه اکثر مواقع علاقه مندان به بازار فارکس با استفاده از مراجع و منابع اموزشی غلط در سطح اینترنت بصورت خود آموز اقدام به اموزش بازار فارکس میکنند که این موضوع باعث شکست این افراد در این بازار است . منابع غیر معتبر و منابع اموزشی بی پایه اساس تنها با ایجاد امید کاذب در افراد انها را ترغیب میکنند که بدون هیچگونه برنامه و اموزشی به بازار وارد شوند و این اقدام نتیجه ای جز شکست و ضررهای سنگین روحی و مالی برای این اشخاص نخواهد داشت .

معرفی یکی از برترین مراجع معتبر اموزش فارکس

موسسه سهامیر یکی از برترین مراکز اموزشی و تخصصی در حوزه بازار فارکس میباشد . کلیه علاقه مندان و تحلیلگران این بازار میتوانند از خدمات آموزشی این مرکز در زمینه بازار فارکس استفاده نمایند .

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی موسسه سهامیر به آدرس sahamir-ac.com مراجعه کنید .

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها