کد خبر: 610260
تاریخ انتشار :

اجاره ویلا در دل طبیعت بکر ایران، در شمال و رامسر

اجاره ویلا در دل طبیعت بکر ایران، در شمال و رامسر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بسیاری از افراد برای گذراندن اوقاتی خوش در کنار خانواده و دوستان سفر را انتخاب می‌کنند زیرا با سفر علاوه بر اینکه چند روزی از دغدغه‌های روزمره کاری فاصله می‌گیرند بلکه با تجدد قوا و روحیه بازگشتی با انرژی را به محل کار خود خواهند داشت و به طور طبیعی بازخوردی مناسب را شاهد خواهند بود.

با سفر علاوه بر کسب اطلاعات و تجربیات تازه شناختی کامل از محیط اطراف کسب خواهد شد و علاوه‌برآن مسافران از لحاظ روحی و روان نیز به آرامش خواهند رسید بنابراین به‌صراحت می‌توان گفت که سفر راهی کلیدی برای یک زندگی سالم، شاداب و فرح‌بخش است.

اهمیت انتخاب محل مناسب در زمان مسافرت به شمال:

اجاره ویلا در دل طبیعت بکر ایران، در شمال و رامسر

اما انتخاب محلی مناسب برای سفر نیز یکی از گزینه‌هایی است که در بیشتر اوقات ذهن افراد را به خود مشغول می‌کند برخی سفر به نقاط سرسبز و جنگلی، بعضی مناطق ساحلی و برخی نیز بخش‌های کویری را مطابق با روحیه خود می‌دانند اما آنچه که بیشتر به چشم می‌خورد علاقه مسافران به سپری کردن اوقاتی خوشی و سرشار از آرامش در مناطق جنگی و ساحلی است تا با خلوتی دل‌انگیز از مشغله‌های روزانه فاصله گرفته و لحظاتی خاطره‌انگیز را کنار خانواده و دوستان به ثبت برسانند.

مسافران که برای سفر به مناطق شمالی از استان گلستان گرفته تا گیلان باید از مسیرهای اصلی همچون جاده‌های هراز، چالوس، فیروزکوه، سمنان - ساری، قزوین - رشت، گردنه حیران و جاده مشهد - گرگان عبور کنند در طول مسیر با جاده‌های پر پیچ‌وخم و کوه‌ها و رودهای زیبایی مواجه می‌شوند که حتی تماشای آنها روحی تازه را به مسافران می‌بخشد.

زیبایی‌های جذاب و منحصربه‌فرد مناطق شمالی کشور به‌قدری پر طرف‌دار است که آوازه آن به نقاط مختلف دنیا رسیده و علاوه بر مسافران داخلی گردشگران بسیاری نیز سالانه از اقصی‌نقاط دنیا برای مشاهده این زیبایی‌های شگفت‌انگیز به نقاط شمالی کشور سفر می‌کنند.

رامسر، پرطرفدارترین شهر شمالی:

اما یکی از مناطقی که در شمال ایران هرساله میزبان شمار زیادی از مسافران است شهر رامسر نام دارد این شهر جذاب که در استان مازندران قرار گرفته درگذشته بخشی از شهرستان تنکابن بوده که به‌مرور از این شهرستان جدا شده است. شهر رامسر به دلیل نزدیکی به جنگل و دریا یکی از مناطق پر طرف‌دار محسوب می‌شود که مسافران با اقامت در آن می‌توانند از آرامش دریا و طبیعت جنگل استفاده کنند. که هر ساله مسافران زیادی به این شهر مسافرت می‌کنند و از طریق سامانه های آنلاین، اجاره ویلا در رامسر خود انجام می‌دهند.

به‌طورکلی آب‌وهوای رامسر در تابستان گرم و مرطوب و در زمستان معتدل است به همین دلیل مسافران برای سفر به این شهر باید شرایط آب‌وهوایی را به‌خوبی در نظر گرفته و با تمامی امکانات سفری سلامت و دل‌انگیز را داشته باشند.

علاوه بر آب‌وهوای مطلوب، شهر رامسر از جاذبه‌های گردشگری فراوانی نیز برخوردار است که از بین آنها می‌توان به هتل قدیمی و تاریخی رامسر، جنگل دال خانی، تله‌کابین رامسر، بلوار نوستالژیک معلم، روستای فوق‌العاده جواهر ده، قلعه مارکوه و پارک جنگلی صفارود اشاره کرد که مسافران و گردشگران هر روز خود را در یکی از این مراکز می‌توانند سپری کنند.

اجاره ویلا در دل طبیعت بکر ایران، در شمال و رامسر

اما یکی از مسائلی که باتوجه‌به شمار زیاد مسافران به مناطق شمالی کشور وجود دارد بحث اسکان مسافران در اقامتگاه‌های مناسب است. درگذشته بسیاری از مسافران و گردشگران پس از رسیدن به شهر موردعلاقه خود یا به هتل‌ها و مهمان‌سراها مراجعه می‌کردند و یا از ساکنان و آژانس‌های املاک تقاضای معرفی ویلا و اقامتگاهی مناسب را می‌کردند که البته برای انتخاب محل مناسب برای سکونت خود در برخی از موارد باید ساعت‌ها زمان صرف می‌کردند که محلی مناسب هرچند دور از انتظار خود را می‌یافتند.

اما به‌منظور رفاه حال مسافران و گردشگران چندی است که علم و تکنولوژی نیز به حوزه اجاره اقامتگاه وارد شده و با فعالیت وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی همچون اتاقک امکان انتخابی مناسب برای اسکانی دلنشین برای مسافران فراهم شده است.

امروزه مسافران و گردشگران برای سفر به شمال و رامسر این امکان را دارند که پس از تصمیم به سفر با تلفن همراه یا رایانه خود به سامانه‌های آنلاین اجاره اقامتگاه مثل سایت اتاقک مراجعه کرده و با چند کلیک ساده ویلاهای اجاره‌ای در شمال و ویلاهای اجاره‌ای در رامسر را مشاهده کنند و از بین آنها موردی را که مطابق با سلیقه و بودجه خود است انتخاب کرده و با اجاره ویلا شمال ، سفری بی‌دغدغه و با آرامش را شروع کنند.

در این حالت مسافران علاوه بر مدیریت هزینه‌ها برای سفر به شمال و رامسر در ورودی‌ها و آژانس‌های املاک سرگردان نخواهند بود و با آرامش به مقصد خواهند رسید و سفری جذاب و دل‌انگیز را در کنار خانواده و دوستان به ثبت خواهند رساند.

علاوه‌برآن با رزرو اقامتگاه از طریق مجموعه‌ای همچون سامانه هوشمند اتاقک مسافران و گردشگران در صورت هرگونه نارضایتی در خصوص ویلای اجاره‌ای خود می‌توانند با تماس به واحد پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه مشکل خود را مطرح کرده تا ضمن بررسی مراتب اصلاح اقامتگاه و رضایت مسافران فراهم شود.

بنابراین به‌صراحت می‌توان گفت که با فعالیت این وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها دغدغه مسافران به لحاظ سکونت در محلی امن، اقتصادی، بهداشتی و آرام چه در دل جنگل و چه در جوار ساحل فراهم شده تا مسافران خاطره‌ای زیبا را از سفر خود داشته باشند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها