کد خبر: 610377
تاریخ انتشار :

تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران

تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تاپ تعمیر یکی از تخصصی‌ترین مراکز تعمیرات و تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است که در زمینه تعمیر انواع یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی، تلویزیون، مایکروفر، جاروبرقی، پکیج دیواری و اجاق گاز فعالیت دارد.

این تعمیرگاه دارای تکنسین‌های مجرب و متعهدی است که با فعالیت حرفه‌ای خود توانسته‌اند رضایت بیشتر مشتریانشان را جلب کنند. از مهم‌ترین خصوصیات تاپ تعمیر می‌توان به استفاده از لوازم اورجینال، ارائه خدمات در محل در کوتاه‌ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته اشاره کرد.

این تعمیرگاه با داشتن شعب و نمایندگی‌های زیاد در شهر تهران، کار مشتریان را آسان کرده است. بلافاصله بعد از تماس با تاپ تعمیر، تکنسین‌های ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حضور پیدا می‌کنند و اولویت اصلی خود را تعمیر لوازم خانگی شما با کمترین هزینه قرار می‌دهند. تعویض قطعات آخرین اولویت کاری تکنسین‌ها است و در چنین حالتی از قطعات اورجینال و دارای ضمانت نامه استفاده می‌کنند.

تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران

تعمیر لباسشویی

از مهم‌ترین عیوب ماشین لباسشویی که خودتان در منزل می‌توانید نسبت به شناسایی و رفع ایرادات آن‌ها اقدام کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- ماشین لباسشویی حرکت می‌کند

یکی از مشکلات رایج ماشین لباسشویی که به راحتی قابل حل است، حرکت کردن دستگاه حین کار است. اصلی‌ترین علت چنین مشکلی تراز نبودن کف ماشین لباسشویی است. برای رفع چنین مشکلی می‌توانید در زیر پایه‌های دستگاه از تخته‌های 3 یا 4 لایه استفاده کنید. از دیگر علت‌ها می‌توان به بار نامتعادل یا تسمه دیگ اشاره کرد که در چنین مواقعی بهتر است با کارشناسان تاپ تعمیر تماس بگیرید.

2- آب داخل لباسشویی نمی‌آید

یکی دیگر از مشکلات شایع مربوط به نیامدن آب به داخل دستگاه است. اصلی‌ترین دلیل این مشکل می‌تواند فشار کم آب باشد. وقتی فشار کم است، آب به داخل دیگ نمی‌رسد و اقدامات آبگیری به خوبی صورت نمی‌گیرد. برای رفع چنین مشکلی باید به سراغ شیلنگ آب بروید و آن را بررسی کنید. ممکن است شیلنگ پیچ خورده باشد یا آسیب دیده باشد. گاهی اوقات ممکن است دلیل نیامدن آب، بسته بودن شیر آب باشد!

3- ماشین لباسشویی زیاد سر و صدا می‌کند

یکی از دلایل سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی می‌تواند وجود لباس‌های زیاد درون ماشین باشد. از دیگر علت‌های بروز سر و صدا می‌تواند مربوط به خرابی یاتاقان‌ها، خرابی دیگ، خرابی آبکش، خرابی بلبرینگ موتور و غیره باشد که در چنین مواقعی باید با تکنسین‌های حرفه‌ای تاپ تعمیر تماس بگیرید.

4- آب داخل لباسشویی تخلیه نمی‌شود

علت تخلیه نشدن آب درون لباسشویی می‌تواند مسدود شدن شیلنگ تخلیه باشد. همچنین ممکن است شلنگ خمیده شده باشد یا فیلتر تخلیه مسدود شده باشد. در چنین مواقعی باید شیلنگ و فیلتر تخلیه به خوبی بررسی شوند. اگر این موارد نبود پمپ تخلیه دچار مشکل شده است و باید برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی در تهران با تاپ تعمیر تماس بگیرید.

5- لباسشویی هنگام کار نمی‌چرخد

در صورتی که متوجه چنین مشکلی شدید لباس‌های داخل ماشین را بررسی کنید و مطمئن شوید در یک طرف جمع نشده‌اند. دلیل دیگر نچرخیدن لباسشویی ممکن است تراز نبودن دستگاه باشد.

تعمیر جاروبرقی

از مهم‌ترین عیوب جاروبرقی که خودتان در منزل می‌توانید نسبت به شناسایی و رفع ایرادات آن‌ها اقدام کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران

1- مکش جاروبرقی خوب کار نمی‌کند یا از کار افتاده است

دلایل زیادی برای به وجود آمدن چنین مشکلی وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پر بودن کیسه جاروبرقی، کیپ شدن فیلتر هوا، مسدود بودن لوله تلسکوپی، مسدود بودن لوله خرطومی و گیر افتادن لباس‌ها یا قطعات کوچک در سر جاروبرقی یا همان برس جارو اشاره کرد. برای اینکه متوجه شوید مشکل از لوله خرطومی یا لوله تلسکوپی است می‌توانید یک چراغ قوه را به داخل لوله بتابانید، اگر نور از طرف دیگر خارج نشد پس چیزی درون لوله گیر افتاده است که می‌توانید آن را به کمک یک سیخ خارج کنید.

2- جاروبرقی بوی تعفن می‌دهد

بوی بد جاروبرقی ممکن است ناشی از زباله‌ها و تکه‌های مواد غذایی باشد که داخل کیسه باقی مانده و بوی بد تولید کرده‌اند. برای رفع چنین مشکلی، علاوه بر خالی کردن کیسه، باید آن را بشورید؛ زیرا تخلیه تنها باعث از بین رفتن بو نمی‌شود. اگر کیسه جاروبرقی شما از نوع یکبار مصرف است بهتر است آن را دور بیندازید و از کیسه جدیدی استفاده کنید. گاهی اوقات علت بو می‌تواند فیلتر هوای جاروبرقی باشد. در چنین مواقعی بهتر است آن را درآورده، بشویید و مجددا سر جایش قرار دهید. اگر فیلتر قابل شستشو نیست باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

اگر مشکل دستگاه شما جدی تر از این موارد بود و نتوانستید آن را برطرف کنید با تعمیرگاه مجاز جاروبرقی تهران تاپ تعمیر تماس بگیرید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها