کد خبر: 610938
تاریخ انتشار :

جزییات کارت اعتباری و وام سه ساله سهام عدالت/ مشمولان حتما سجام بگیرند

جزییات کارت اعتباری و وام سه ساله سهام عدالت/ مشمولان حتما سجام بگیرند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در مراسم برگزاری مجامع الکترونیکی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استانی گفت: توصیه همیشگی ما به سهامداران، عدم فروش سهام عدالت بوده است.

کارت اعتباری سهام عدالت

فهیمی در رابطه با کارت اعتباری سهام عدالت گفت:قرار است تا ۶۰ درصد ارزش سهام عدالت در قالب کارت اعتباری به سهامداران پرداخت شود، ما تلاشمان این است که افراد بتوانند به صورت الکترونیک درخواست خودشان را به ثبت کنند و فقط برای دریافت کارت مراجعه حضوری داشته باشند.

جزییات وام سهام عدالت

وی گفت:با دریافت کارت اعتباری سهام عدالت، امکان خرید وجود دارد و اگر مبلغ استفاده‌شده تا ۲۹ روز بازگردانده شود، سود به آن تعلق نخواهد گرفت.در صورت عدم بازگشت پول پس از گذشت ۲۹ روز، به وام سه ساله تبدیل خواهد شد که شرایط و سود خود را دارد.

فهیمی گفت:همه مردم به ویژه مشمولین سهام‌عدالت می‌توانند از طریق وبسایت سجام وارد شوند و ثبت نام و احراز هویت را به صورت رایگان انجام دهند و نیازی به مراجعه به دفاتر کارگزاری و دفاتر پیشخوان نیست.

هرچه سریع‌تر سجامی شوید!

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد نیز گفت: مشمولان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را بذای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند باید هرچه سریع‌تر در سجام ثبت نام کنند

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها