کد خبر: 611094
تاریخ انتشار :

چگونه جز تولیدکنندگان موفق شویم؟

چگونه جز تولیدکنندگان موفق شویم؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کیفیت محصول با افزایش فروش آن رابطه ای مستقیم دارد یعنی هرچه کالای شما از نظر کیفی دارای استانداردهای بالایی باشد، فروش شما نیز بالا میرود به همین جهت تولیدکنندگانی که فقط به فکر منافع مالی خود هستند کیفیت کالای خود می کاهند در دراز مدت تاثیرات مخرب آن را نظاره گر خواهند بود، لذا در جلب نظر مشتری که نتیجه ی آن فروش بیشتر و درآمد بالاتر است بکوشید.

بیشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت جعبه و کارتن بسته بندی در کمتر از 2 دقیقه

در بحث کاهش هزینه، متاسفانه با عدم ثبات در بازارهای امروزی این مشکل رخ میدهد و تولید کنندگان مجبور به افزایش قیمت کالای خود میشوند که به صورت معقول و با توجه به بازارهای فعلی افزایش قیمت رخ میدهد در عوض تولیدکنندگان سودجویی وجود دارند که افزایش قیمت محصولاتشان به گونه ای سرسام آور است و با آوردن دلیلی برای توجیه که:" قیمت تمام شده محصول افزایش یافته است"، به گونه ای می خواهند موضوع را عادی جلوه دهند . این دسته از تولیدکنندگان نمیدانند که این تنها یک راهکار یا به قولی میانبر است و دیری نمیگذرد که اقدام به افزایش محصول، اثر خود را از دست داده و مشتریان را نسبت به کالای شما دلسرد کرده که نتیجه ی آن چیزی جز کاهش فروش نیست که واحد تولیدی را دچار مشکل میکند.

با پیشرفت دنیایی که در آن زندگی میکنیم، بهره گیری از تکنولوژی و فناوری به طوری، جز الزامات محسوب میشود زیرا نمی توان همانند سابق در تولیدات خوب عمل کرد و انتظار میرود که بهترین کالاها تولید شوند. با پیشرفت مسائلی همانند فناوری، تولیدکننده ی آگاه و موفق می بایست خود را با آن همسو کند تا بتواند در گروه تولیدکننده های موفق قرار بگیرند.

چگونه جز تولیدکنندگان موفق شویم؟

عوامل شکست در تولید

عوامل متعددی هستند که یک تولیدکننده را به چالش کشیده و باعث شکست او در بخش تولیدی میشود که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

  • مغرور شدن

گاهی تولیدکنندگان تصور می کنند زمانی که در اوج موفقیت و رونق کسب و کار و فروش خود قرار گرفته اند دیگر نیازی نیست به عواملی که آنها را موفق یا به قولی برند کرده بپردازند، چنین دیدگاهی کسب و کار را دچار انسداد می کند و از پیش بینی تغییرات محیط غافل می سازد. تولید کننده ای موفق است که عوامل موثر در موفقیت را قربانی مسائل کوچک نکند مثلا هیچ گاه نباید رضایت و نظر خوب مشتری را قربانی مشکلات مالی کرد چرا که در بحث تولید مسائل مالی همیشه هست و می توان با راه حل هایی منطقی آن را حل کرد. مشتری وقتی به شما اهمیت میدهد که ببیند محصول مورد نظرش از نظر کیفیت کالا و هم چنین بسته بندی، دستخوش تغییرات نشده باشد، آن جاست که به مشتری دائمی شما تبدیل خواهد شد و شما را یک قدم به اهدافتان نزدیکتر خواهد کرد.

  • بی توجهی به نیاز بازار
  • از عوامل عمده شکست یک کسب و کار بی توجهی به نیازهای بازارهایی است که محصولات به آن وارد میشوند به همین جهت تولیدکننده ای که درک درستی از بررسی دقیق بازار نداشته باشد دیر یا زود با شکست بدی مواجه خواهد شد. آشنایی با سلیقه مشتریان، جلب نظر آنها، با کیفیت بودن محصول و زیبایی و جذابیت آن همگی در موفقیت و فروش تولیدات کمک کننده اند.

بیشتر بدانید: نمونه جعبه وکارتن های انواع محصولات

بسته بندی بهتر، فروش بیشتر

با ذکر عوامل موفقیت و شکست یک تولیدکننده سوال این است که آیا رابطه ای بین بسته بندی و فروش است؟ این رابطه چگونه عمل می کند؟ از آن جایی که در وهله ی اول این پک کالاست که مشتری را جذب می کند پس دقت در طراحی و کیفیت آن بسیار مهم است و بسته بندی، امروز حکم پیام فروشنده به خریدار را دارد، در اصل تولید کننده برای موفقیت در این ارتباط دوطرفه باید بتواند به زبان خریدار صحبت کند، بنابراین بسته بندی فقط یک محافظت کننده از کالا نیست. حال سوال اینجاست که یک تولید کننده ی جواهر می تواند با خریدارش به زبان یک مسگر صحبت کند؟ با طرح این سوال به این درک می رسیم که طراح باید با توجه به محتویات درونی کالا، پک آن را طراحی کند.

در بازار رقابتی که به گونه ای در جوامع مختلف حاکم است، بسته بندی ای بیشتر نظر مشتری را جلب می کند که دارای طرح و رنگ دلربا و جذاب باشد، از آن جاییکه بسته بندی خود یک تبلیغ بصری محسوب میشود دقت در طراحی و انتخاب درست رنگ درکنار هم نقش بسزایی دارد.

چگونه جز تولیدکنندگان موفق شویم؟

مزیت های بسته بندی کارتنی و مقوایی

با ایجاد کسب و کارهای متعدد در طی تولیدات بیشتر، بسته بندی ای، بیشترین طرفداران را به خود اختصاص می دهد که کاربرد بیشتری داشته باشد. مزیت های این نوع جعبه ها را می توان شامل عوامل متعددی دانست که درباره ی آنها سخن میگوییم.

پک های کارتنی الخصوص مقوایی با قابلیت چاپ در طرح و نداشتن محدودیت در رنگ بیشترین طرفداران را به خود اختصاص داده اند. تولیدکنندگان خواستار این اند که محصولاتشان در صادرات نیز موفق باشند و با نظر گرفتن جحم و وزن کالا از سهولت کافی در حمل و نقل برخوردار باشند. در این زمینه جعبه های کارتنی با قدرت استحکام بالایی که دارند می توانند از محصول شما در برابر ضربات و آسیب های موجود محفاظت کند و بدون تغییر در کیفیت، کالا را به مقصد برسانند.

سالانه تعداد زیادی از محصولات درون پک های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و بعد از مصرف دور انداخته میشوند، حال اگر مواد تشکیل دهنده آنها قابلیت بازیابی داشته باشند می توان از آنها استفاده کرد که بسته بندی های کارتنی و مقوایی از منابع تجدید پذیر تولید شده اند و از این رو به محیط زیست آسیبی نمیزنند.

کلام پایانی

اگر می خواهید به تولید کننده ای موفق تبدیل شده و حجم زیادی از کالاهای شما به کشورهای دیگر صادر شود می بایست به بسته بندی محصولات اهمیت بیشتری داده شود از این رو شرکت کارتن سازی آوین پک با داشتن تیمی حرفه ای در تولید، سفارش و طراحی انواع جعبه های مقوایی و کارتنی می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها