کد خبر: 612950
تاریخ انتشار :

کسب درآمد ماهیانه 20 میلیون تومانی از شغل نصب و تعمیرات کولر گازی در کمتر از یک سال

کسب درآمد ماهیانه 20 میلیون تومانی از شغل نصب و تعمیرات کولر گازی در کمتر از یک سال
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شغل نصب و تعمیرات کولر گازی یکی از این مشاغل است که با یک برنامه ریزی صحیح و یادگیری مهارت های لازم آن می توانید در مدت زمانی کوتاه به درآمد بالایی دست یابید. حتما این سوال ذهنتان را درگیر کرد که چگونه، با ما تا انتها این مطلب همراه باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

کسب درآمد ماهیانه 20 میلیون تومانی از شغل نصب و تعمیرات کولر گازی در کمتر از یک سال

بازار کار شغل نصب و کولر گازی چگونه است؟

بگذارید ابتدا به بررسی این شغل و وضعیت آن در بازار کار بپردازیم. همانطور که می دانید امروزه خرید کولرهای گازی به دلیل مزایای بسیاری که دارند افزایش چشمگیری داشته است. در سال های اخیر شاهد نصب و خرید بسیار این دستگاه تهویه هستیم و مشاهده می کنیم که در بسیاری از ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری و غیره این دستگاه جایگزین کولرهای آبی شده است.

با افزایش خرید این دستگاه بدون شک تقاضا برای نصب و نیاز به نصابان حرفه ای کولر افزایش می یابد و این نشان از بازار کار عالی نصب کولر گازی می دهد. همچنین این دستگاه پس از نصب برای بازدهی بهتر و افزایش طول عمر به سرویس های دوره ای و تعمیرکاران حرفه ای برای انجام اصولی و صحیح این کار نیاز دارد. این موضوع نشان از بازار کار عالی تعمیرات کولر گازی می دهد. بنابراین مشاهده می کنید که این شغل از جمله بهترین مشاغلی فنی در بازار کار می باشد.

کسب درآمد ماهیانه 20 میلیون تومانی از شغل نصب و تعمیرات کولر گازی در کمتر از یک سال

پیش نیاز ورود به بازار کار نصب و تعمیرات کولر گازی چیست؟

پس از آشنایی با بازار کار عالی و درآمدزا این شغل نوبت آن است که با این حرفه و پیش نیاز ورود به آن آشنا شویم. نصاب و تعمیرکار کولرگازی شخصی است که مهارت لازم در نصب انواع مدل ها و برندهای کولر گازی را داشته و با مهارت هایی از قبیل سیم کشی کولر گازی، جوشکاری لوله مسی، شارژ گاز کولر و غیره آشنا باشد.

این شخص علاوه بر آشنایی با نحوه نصب کولر بایستی مهارت لازم در عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات مربوط به برد و مکانیکی کولر گازی از قبیل: روشن نشدن کولر، خاموش شدن خود به خود کولر گازی، آب دادن، سر و صدا و غیره را عیب یابی و تعمیر نماید.

بسیاری از افراد بر این باور هستند که با دیدن فیلم های آموزشی و جستجو در اینترنت می توان به مهارت های لازم این مشاغل دست یافت. اما باید بگوییم نصب و تعمیرات کولر گازی امری تخصصی بوده و برای ورود به بازار کار این شغل بایستی به صورت حرفه ای و از طریق شرکت در دوره های آموزش عملی نصب کولر گازی و تعمیرات آن با مهارت های این شغل آشنا باشید.

درآمد و فرصت های شغلی نصب و تعمیرات کولر گازی

شاید باورش برایتان سخت باشد اما هستند افرادی که درآمدی برابر با 20 میلیون تومان یا بیشتر در ماه از این شغل کسب می نمایند. به طور کلی در رابطه با میزان درآمد نصب و تعمیرات کولر گازی باید بگوییم که درآمد این شغل به میزان بسیاری به دانش و مهارت شما وابسته است. البته مشتری مداری، دقت، سرعت عمل، ارتباطات، تبلیغات از دیگر فاکتورهای مهم برای موفقیت در این شغل می باشند.

فرصت های شغلی برای ورود به این شغل نیاز بسیار می باشد. می توانید برای شروع کار و کسب تجربه مدت زمانی را نزد یک تعمیرکار و نصاب ماهر کولرگازی کار کنید. همچنین می توانید برای نمایندگی های تعمیرات کولر گازی رزومه ارسال نمایید. همکاری با سایت ها و اپلیکیشن های فعال در این زمینه از دیگر روش های درآمدزایی از این حرفه می باشد.

همچنین می توانید به صورت شخصی یک مغازه تعمیرات و نصب کولر گازی راه اندازی کرده و به کار تعمیر انواع لوازم خانگی بپردازید.

دوره کولر گازی کجا بریم؟

همانطور که اشاره شد شرط لازم برای موفقیت و درآمدزایی در این شغل، مهارت است و بهترین راه برای یادگیری مهارت های این شغل شرکت در دوره های کولر گازی آن هم در آموزشگاهی معتبر است.

آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین آموزشگاه تعمیرات کولر گازی و نصب آن در تهران است. این آموزشگاه به صورت کاملا عملی و تخصصی دوره های خود را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را برای ورود به بازار کار آماده می نماید.

دوره کولر گازی شامل دو کلاس آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی می باشد. آموزش تعمیرات کولر گازی فنی پارس نیز به صورت عملی می باشد. در این دوره کارآموزان ابتدا با قطعات کولر گازی، کارکردهای آنها، انواع مشکلات کولرهای گازی آشنا شده سپس به صورت عملی بر روی کولر کار کرده و به تمرین و رفع اشکال می پردازند.

در کلاس نصب همانند دوره تعمیرات به صورت عملی به صورت مرحله به مرحله طریقه نصب کولر آموزش داده شده و کارآموزان به صورت عملی این مراحل را تمرین و رفع اشکال می نمایند.

عملی بودن دوره باعث شده تا کارآموزان در پایان کلاس، با کلیه مباحث آشنا شده و آماده ورود به بازار کار باشند.

این مرکز آموزشی علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش سیم پیچی موتور، آموزش نصب و تعمیرات پکیج های دیواری، تعمیرات موبایل، تعمیرات لوازم خانگی، مکانیکی خودرو، برق خودرو، پکیج آموزش نصب دوربین مدار بسته برخی از دیگر دوره های آموزشی در این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۴۲۰۳۰۳ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها