کد خبر: 613940
تاریخ انتشار :

با شرکت در دوره های تعمیرات ایسیو خودرو درآمد 20 میلیون تومانی را تجربه کنید

با شرکت در دوره های تعمیرات ایسیو خودرو درآمد 20 میلیون تومانی را تجربه کنید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ایسیو خودرو بنا به دلایل گوناگونی از قبیل وارد شدن مایعات به داخل آن، باز کردن آن و جداسازی سوکت ها، قطع جریان برق باتری و بسیاری از دلایل دیگر خراب شده و نیاز به تعمیر و عیب یابی دارد.

تعمیر و عیب یابی ecu امری مهم و بسیار تخصصی است. با توجه به اهمیت ایسیو در خودرو اکثر رانندگان به هنگام خراب شدن این قطعه به دنبال تعمیرکاری ماهر بوده تا به سرعت و دقت به عیب یابی پرداخته و مشکل را شناسایی و به بهترین صورت ممکن آن را تعمیر نماید.

بنابراین اگر به مشاغل حوزه خودرو علاقه مند هستید باید بگوییم در کنار مشاغل مکانیکی و برقکاری خودرو تعمیرات ایسیو بسیار عالی بوده و از درآمد و آینده شغلی عالی برخوردار است.

با یک برنامه ریزی صحیح و یادگیری مهارت های لازم در زمینه عیب یابی و تعمیر ایسیو می توانید وارد بازارکار این شغل شده و به درآمدزایی بپردازید.

با شرکت در دوره های تعمیرات ایسیو خودرو درآمد 20 میلیون تومانی را تجربه کنید

برای ورود به بازار کار تعمیرات ایسیو چه کار کنیم؟

تعمیر ایسیو خودرو یکی از مشاغل فنی در بازار کار است. برای ورود به بازار کار مشاغل فنی نیازی به داشتن مدرک دانشگاهی و صرف زمانی طولانی در دانشگاه نبوده و تنها کافیست با مهارت ها و دانش این شغل آشنا باشید.

می توان گفت مهم ترین فاکتور برای ورود و موفقیت در این شغل یادگیری صفر تا صد تعمیرات انواع ایسیو خودرو و آسنایی با نحوه عیب یابی و تعمیر این قطعه است.

برای یادگیری این مهارت ها روش های متفاوتی وجود دارد. عده ای بر این تصور هستند که با مشاهده ویدئوهای آموزشی یا خواندن جزوه و کتاب می توانند با این قعطه و نحوه عیب یابی آن آشنا شوند.

همانطور که اشاره شد تعمیر ایسیو کاری تخصصی و مهارت محور است بنابراین باید بگوییم بهترین شیوه برای یادگیری تعمیر ecu شرکت در دوره های آموزشی است.

در دوره های آموزش تعمیرات ایسیو خودرو فنی حرفه ای به صورت کاملا عملی و تخصصی کلیه مطالب مربوط به تعمیر و عیب یابی ایسیو آموزش داده می شود.

در این دوره ها فرصت کار عملی برای شما فراهم شده است. این موضوع باعث نهادینه شدن مطالب آموزشی شده و راه را برای ورود به بازار کار این شغل هموار می نماید.

بنابراین برای ورود به بازار کار این شغل ابتدا بهترین آموزشگاه ایسیو را شناسایی کرده و در دوره های آن ثبت نام نمایید.

بهترین دوره آموزش تعمیرات ecu کدام است؟

حال که با بازار کار تعمیرات ایسیو و نحوه ورود به آن آشنا شدیم، باید یک آموزشگاه مناسب برای فراگیری آن پیدا کنیم. این آموزشگاه باید ضمن آموزش عملی صفر تا صد مهارت های تعمیر و عیب یابی ایسیو ، مدرک معتبری ارائه دهد و پشتیبانی مناسبی به کارآموزان برای ورود موفق آنها به بازار کار ارائه دهد.

با بررسی های صورت گرفته بر روی آموزشگاه های فنی حرفه ای، مجتمع فنی برق تهران به عنوان بهترین آموزشگاه برای سپری کردن این دوره آموزشی انتخاب شد. این آموزشگاه کارگاه های مجهزی داشته و به صورت عملی و تخصصی به آموزش صفر تا صد تعمیرات ایسیو می پردازد، این موضوع این مجتمع فنی را به یکی از بهترین مراکز فنی حرفه ای در تهران تبدیل کرده است.

مجتمع آموزشی فنی برق پس از پایان دوره مدرک فنی حرفه ای معتبری در اختیار کارآموزان قرار خواهد داد. همچنین کارآموزان در صورت عدم یادگیری مباحث طی دوره می توانند به صورت رایگان در دیگر دوره های تعمیرات ایسیو آموزشگاه شرکت کنند. تدارک خوابگاه برای کارآموزان شهرستانی، پشتیبانی پس از دوره، برگزاری دوره در روزهای تعطیل برخی از دیگر مزایای شرکت در دوره های این آموزشگاه است.

لازم به ذکر است که این آموزشگاه علاوه بر دوره ایسیو دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. در ادامه با برخی از این کلاس ها آشنا خواهیم شد.

با شرکت در دوره های تعمیرات ایسیو خودرو درآمد 20 میلیون تومانی را تجربه کنید

رشته تعمیرات موبایل

همانطور که مشاهده می کنید امروزه موبایل تمام زندگی ما را احاطه کرده است و زندگی بدون موبایل برای یک روز هم بسیار سخت می باشد. این موضوع رشته تعمیرات موبایل را به یکی از رشته های پرطرفدار و پولساز فنی حرفه ای تبدیل کرده است.

دوره آموزش تعمیر موبایل فنی حرفه ای در آموزشگاه فنی برق به صورت کاملا عملی و در کارگاه مجهز طریقه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات سخت افزار و نرم افزار در موبایل های آیفون و اندروید را آمزوش می دهد.

در این دوره کارآموزان با در اختیار داشتن ست های تعمیرات موبایل کلیه مطالب آموزشی را تمرین کرده و به رفع اشکال می پردازند. این موضوع باعث ورود بیش از 80 درصد کارآموزان به بازار کار پس از اتمام دوره شده است.

رشته تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی از دیگر رشته های پردرآمدی است که علاوه بر ایران در تمامی کشورها از بازار کار عالی برخوردار است. چرا که اصول تعمیرات لوازم خانگی در تمامی کشورها یکی است.

بنابراین اگر به دنبال یک رشته عالی و درآمدزا هستید تعمیرات لوازم خانگی از بهترین ها می باشد. در این شغل بایستی با تعمیر انواع مشکلات مکانیکی و برد در لوازم خانگی کوچک و بزرگ آشنا باشید.

در دوره های آموزش تعمیر لوازم خانگی فنی حرفه ای آموزشگاه فنی برق به صورت عملی نحوه عیب یابی و تعمیر مکانیکی و برد انواع لوازم خانگی از یخچال و لباسشویی گرفته تا جاروبرقی به کارآموزان آموزش داده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های مجتمع فنی برق و همچنین ثبت نام در آنها می توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها