کد خبر: 614033
تاریخ انتشار :

آشنایی با یکی از زیباترین برج های منطقه 22 به نام پروژه ترنج چیتگر

آشنایی با یکی از زیباترین برج های منطقه 22 به نام پروژه ترنج چیتگر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

این برج توسط تعاونی مسکن شمیم رحمت که سابق بر این پروژه مسکونی زیتون (یاس 2) را نیز در کارنامه خود دارد و حق امتیاز آن متعلق به هوا و فضای سپاه می باشد ساخته شده است. برج ترنج در منطقه 22 تهران و در قسمت غربی شهر واقع شده است و به جهت نزدیکی به پارک جنگلی چیتگر از لحاظ آب و هوایی دارای آب و هوای مطلوب و عالی می باشد.

آشنایی با یکی از زیباترین برج های منطقه 22 به نام پروژه ترنج چیتگر

مشخصات برج مسکونی ترنج

این برج خوش ساخت و زیبا از 21 طبقه مسکونی، یک طبقه همکف مختص لابی و 3 طبقه زیر زمین که مختص پارکینگ می باشد تشکیل شده است. در هر طبقه از این مجتمع، 12 واحد مسکونی وجود دارد که در سه نوع متراژ مختلف 123 متری، 121 متری و 115 متری که همگی دارای دو اتاق خواب می باشند، ساخته شده اند. این برج در مجاورت مجتمع تجاری طوبی و هایپر مارکت قرار گرفته است و به لحاظ قرار گیری در یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران، دارای وسعت دید زیبایی نیز می باشد.

وسعت دید برج:

واحد های غربی: دید به دریاچه چیتگر

واحد های شمالی: دید به کوه های شمال غربی تهران

واحد های جنوبی: دید به پارک جنگلی چیتگر

واحد های شرقی: دید به مجتمع تجاری طوبی

آشنایی با یکی از زیباترین برج های منطقه 22 به نام پروژه ترنج چیتگر

استراکچر برج ترنج به چه صورت است؟

اسکلت بندی این برج به صورت پیچ و مهره ای می باشد که همین موضوع مزیتی مهم برای این برج است و منجر به مقاومت و ایمنی بالای آن در برابر زلزله می گردد. به طور کلی سازه های دارای اسکلت پیچ و مهره ای از کیفیت و طول عمر بالاتری نسبت به سازه های بتنی برخوردار هستند. در استراکچر فلزی نیز دو نوع سازه پیچ و مهره ای و جوشی وجود دارند که سازه های پیچ و مهره ای به مراتب دارای کیفیت بهتری هستند. زیرا در سازه های جوشی در مراحل انجام عملیات و ساخت، تمام جوش ها به صورت دستی و در محل ساختمان به وسیله دستگاه های جوش دستی انجام می گردد که فاقد کیفیت و دقت لازم می باشند.

همانطور که پیش تر ذکر شد، پروژه ترنج چیتگر دارای استراکچر فلزی پیچ و مهره ای می باشد. به دلیل مقاومت بیشتر این نوع سازه در مقابل زلزله و نیروهای جانبی، در اکثر کشورها از این ساختار در سازه های مرتفع و برج ها استفاده می شود و به دلیل ساخت یک تکه و بدون جوش پس از تولید، تمامی تکه های مختلف سازه دارای رنگ های چند لایه و مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی هستند و به مراتب عمر سازه را بالا می برند.

آشنایی با مزایای برج ترنج چیتگر

این برج دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی می باشد که از لحاظ بهینه بودن، صرفه جویی و تعمیرات و نگهداری بسیار مناسب می باشد. در قسمت ورودی برج فضای سبز با منظره زیبا و منحصر به فردی قرار گرفته است که هنگام ورود به برج توجه هر فردی را جلب کرده و خودنمایی می کند. این فضای سبز امکاناتی همچون آبنما، زمین بازی کودکان و زمین ورزشی از امکاناتی هستند که در محوطه این برج وجود دارند. از دیگر امکانات این برج می توان به انباری، پارکینگ، لابی و لابی من 24 ساعته اشاره کرد.

آشنایی با یکی از زیباترین برج های منطقه 22 به نام پروژه ترنج چیتگر

دسترسی های منطقه ای برج ترنج

از جمله دسترسی های منطقه ای این برج می توان به دسترسی راحت به مترو چیتگر، بزرگراه حکیم، بزرگراه آزادگان، بزرگراه همت و بزرگراه تهران - کرج اشاره کرد که باعث دسترسی بسیار راحت به منظور خروج و ورود به محله به ساکنین محترم برج را فراهم می سازد. دسترسی دیگر این برج که پیش تر به آن اشاره گردید دسترسی به مجتمع طوبی می باشد که به لحاظ امکانات تفریحی و رفاهی می تواند به تنهایی پاسخگوی تمامی نیاز های ساکنین این مجتمع باشد. همچنین فاصله کم تا پارک جنگلی چیتگر و دریاچه چیتگر امکان گردش، تفریح و ورزش در این مکان ها را برای ساکنین فراهم می سازد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها