کد خبر: 614367
تاریخ انتشار :

معرفی شرکت آبادیزل عرضه کننده انواع محصولات صنعتی

معرفی شرکت آبادیزل عرضه کننده انواع محصولات صنعتی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

این روزها حتی انواع الکتروموتور، ژنراتور، لجنکش، موتور برق، پمپ صنعتی و خانگی، کفکش و بسیاری از محصولات و تجهیزات صنعتی را هم می‌توان به صورت آنلاین سفارش داد. کافی است سری به سایت آبادیزل بزنید.

معرفی شرکت آبادیزل عرضه کننده انواع محصولات صنعتی

گیربکس صنعتی

گیربکس ‌های صنعتی وسیله ای است که عمدتا برای انتقال قدرت یا سرعت بین یک تولید کننده نیرو(الکتروموتور یا هر محرک دیگر) و یک مصرف کننده قرار می‌گیرد. کار اصلی گیربکس تبدیل سرعت به گشتاور و بالعکس می‌باشد ولی عمدتا گیربکس‌های صنعتی سرعت را به گشتاور تبدیل می‌کنند که به آنها گیربکس کاهنده می‌گویند. کار اصلی گیربکس کاهنده تبدیل سرعت از طریق چرخ دنده‌های خاص به گشتاوربالا است. این دستگاه‌ها در مصارف متعددی از جمله چرثقیل‌ها و آسانسور و صنایع دفاعی و صنایع سیمان و پتروشیمی و قرقره و نوار نقاله و نفت و گاز و کارخانه های تولیدی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید انواع گیربکس صنعتی با بهترین قیمت فروش از سایت آبادیزل

کارواش صنعتی

کارواش صنعتی یکی از تجهیزات شستشو است که با پاشش آب به روی سطوح، آلایندگی و کثیفی را از بین می‌برد. پاشیدن آب در کارواش صنعتی با فشار بالا انجام می‌شود. مکانیزم دستگاه، انتقال آب با فشار قوی و پخش آن روی سطح است. انتقال توسط پمپ انجام می‌شود. فشار پمپ در کارواش صنعتی بین 100 تا 3000 بار در دقیقه است.

خرید کارواش صنعتی با بهترین قیمت فروش از سایت آبادیزل

تیلر

یکی از تجهیزات مهم در کشاورزی و باغداری، تیلر است که در واقع نقش یک تراکتور دستی کوچک را بازی می‌کند. به کمک تیلر می‌توان کارهای مختلفی چون شخم‌زدن زمین، کندن نهر آب، نرم کردن خاک، جابه‌جایی محصولات کشاورزی و... را انجام داد. تیلرها در دو نوع هندلی و استارتی به فروش می‌رسند که می‌توانید هر دو مدل را از آبادیزل سفارش دهید.

پمپ صنعتی و خانگی

یکی دیگر از پرکاربردترین تجهیزات صنعتی چه در فضای مسکونی و خانگی و چه در صنایع مختلف، انواع پمپ است که برای پمپاژ و تقویت فشار آب مورد استفاده قرار می‌گیرد. با سر زدن به بخش پمپ‌ها در سایت آبادیزل با تنوع زیادی از انواع الکتروپمپ مواجه می‌شوید که نشان از کارایی مختلف این وسیله دارد.

بیشترین پمپی که مورد استفاده قرار می‌گیرد پمپ‌های جتی سانتریفیوژ و شناور هستند که در واقع بالای چاه‌های آب نصب می‌شوند. اما شما می‌توانید انواع پمپ خانگی که برای افزایش فشار آب به‌ویژه در طبقات بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد و انواع پمپ صنعتی مانند سانتریفیوژ، کفکش، مستغرق، طبقاتی، شناور، ماردونی، دانه‌ای و... را نیز سفارش دهید.

ژنراتور

ژنراتورها در نقش مولد انرژی الکتریکی در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارند و جزو پرفروش‌ترین محصولات و تجهیزات صنعتی به شمار می‌روند. ژنراتورها در دو نوع فیزیکی و الکترکیلی وارد بازار می‌شوند و با تولید برق در سطح وسیع مانع ایجاد اختلال یا قطع‌شدن فعالیت مجموعه‌های صنعتی می‌شوند.

چرا تجهیزات صنعتی را از آبادیزل بخریم؟

مجوعه بازرگانی آبادیزل تهران با بیش از 12 سال سابقه درخشان به عنوان یکی از بزرگترین و خوش‌نام‌ترین تامین‌کنندگان و عرضه‌کنندگان بزرگ محصولات و تجهیزات صنعتی در ایران شناخته می‌شود. این شرکت محصولات مختلفی چون انواع ژنراتور، الکتروموتور، کمپرسور، الکتروپمپ، کارواش صنعتی و خانگی، تجهیزات کشاورزی و باغبانی، پمپ صنعتی و خانگی و... را وارد بازار کشور می‌کند.

از آنجایی که خرید تجهیزات صنعتی با توجه به عملکرد خاص و قیمت بالا نیازمند مشورت کارشناسی است، پیش از هر تصمیمی می‌توانید از مشاوره‌های فنی و تخصصی این شرکت استفاده کنید. حتی در صورت نیاز تیم کار گروه متخصصان این مجموعه می‌توانند در محل شما حاضر شوند و بعد از بازدید بهترین‌ها را پیشنهاد دهند.

تنوع محصولات و تجهیزات صنعتی خیلی زیاد بوده و آبادیزل تلاش کرده است با راه‌اندازی یک سیستم فروش و توزیع یکپارچه بتواند سامان‌دهی خوبی به این فضا بدهد. عرضه محصولات متنوع در گروه‌های مختلف کالایی، درج دقیق جزئیات، استانداردها و جداول لازم، امکان مشاهده قیمت روز به صورت آنلاین، توضیحات کامل برای هر محصول و ارائه راهنمای خرید بخشی از قابلیت‌های سایت آبادیزل است.

برای مشاهده آنلاین قیمت و ثبت سفارش خود خیلی راحت می‌توانید همین حالا به سایت آبادیزل سر بزنید.

پل های ارتباطی

تهران - خیابان سعدی جنوبی - مجتمع تجاری اداری سعدی - طبقه 4 - واحد 412

21 339140840

21 339922940

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها