کد خبر: 614536
تاریخ انتشار :

انعقاد تفاهم نامه سرمايه گذاري بين وزارت صمت و شركت چادرملو

انعقاد تفاهم نامه سرمايه گذاري بين وزارت صمت و شركت چادرملو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در مراسم امضای تفاهم نامه توسعه سرمایه گذاری اقتصاد مقاومتی با پنج شركت برتر که در محل وزارت صمت برگزارشد تفاهم نامه همکاری میان شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و وزارت صمت به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ما این همکاری در راستای تحقق طرح «اقتصاد مقاومتي با شركت هاي برتر» به ابتکار وزارت صنعت معدن و تجارت به ارزش 6.1 ميليارد دلار انجام شده است.

مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره چادرملو در این مراسم که با حضور استانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزارشد با اشاره به طرح های توسعه اتی شرکت، اعلام کرد در مجموع آماده سرمايه گذاري در طرح های توسعه واحدهای پایین دستی و صنایع تکمیلی به ارزش ۷۴ هزار میلیارد تومان هستیم . وزیر صمت نیز این اقدام را در جهت توسعه اقتصادی کشور بسیار مهم و اثر بخش در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی دانست.

گفتنی است تفاهم نامه همكاري بين وزارت صمت و چند شركت از بين شركت هاي برتر توليدي شامل شركت هاي معدني و صنعتي چادرملو، آلومينيوم المهدي، نفت سپاهان و ماشين سازي اراك و صنایع غذایی شیرین عسل به امضا رسید.

اين تفاهم نامه ها شامل 62 پروژه در زمينه معدن و صنايع معدني، صنايع غذايي، ماشين سازي و صنايع پالايشگاهي است و هدف از تنظيم و امضاي آن ها ايجاد امنيت سرمايه گذاري و تشويق بنگاه ها براي توسعه و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي با تكيه بر توانمندي هاي داخلي است .

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها