کد خبر: 614583
تاریخ انتشار :

معرفی سانترال NS500 و قابلیت های آن برای کسب و کارها

معرفی سانترال NS500 و قابلیت های آن برای کسب و کارها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خرید و نصب دستگاه سانترال، برای مجموعه‌های کاری از قبیل شرکت‌های تجاری، ادارات و سازمان‌ها، یک ضرورت مهم به شمار می‌رود. در این میان، شرکت پاناسونیک به واسطه کیفیت بالا و قیمت مناسب، توانسته بیش از سایر رقیبان، نام خود را در این زمینه مطرح کند. سانترال NS500 یکی از بهترین مدل‌های پاناسونیک است.

در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی سانترال KX-NS500 به قابلیت‌های مهم آن برای کسب و کارها نیز اشاره داشته باشیم. اگر به‌تازگی قصد راه‌اندازی یک مرکز تلفن برای مجموعه کاری خود را دارید، حتما تا پایان، با ما همراه باشید.

سانترال NS500 چیست

دستگاه KX-NS500 یکی از سانترال‌های پرظرفیت پاناسونیک است. این سانترال از یک ویژگی طلایی و بسیار مهم برخوردار است: هم می‌تواند با خطوط آنالوگ کار کند و هم قابلیت استفاده از خطوط تلفنی سیپ ترانک و تلفن‌های IP را دارد.

همین قابلیت سبب شده تا سانترال NS500 به انتخاب اول بسیاری از مدیران کسب و کار تبدیل شود. در ابتدا بیایید یک نگاه کلی به این مدل از دستگاه‌های PBX پاناسونیک داشته باشیم:

  1. وزن: 4.5 کیلوگرم
  2. رنگ: مشکی
  3. تعداد خطوط شهری: 6 خط
  4. حداکثر ظرفیت خطوط شهری: 126 خط
  5. حداکثر ظرفیت خطوط داخلی آنالوگ: 288 خط
  6. گوشی‌های سازگار: تلفن‌های دیجیتال، هایبرید، تحت شبکه و DECT

در صورتی که مجموعه کاری شما، از حداکثر 250 کارمند برخوردار است؛ می‌توانید روی NS500 به عنوان یک گزینه ایده آل برای راه‌اندازی مرکز تلفن، حساب کنید.

معرفی سانترال NS500 و قابلیت های آن برای کسب و کارها

قابلیت انعطاف بالا، یکی دیگر از نقاط قوت این دستگاه محسوب می‎‌شود: از آن‌جایی که NS500 می‌تواند به راحتی، تبدیل به یک سانترال تحت شبکه شود، توانایی کار کردن با تکنولوژی ویپ و در راس آن، پروتکل SIP را دارد. در نتیجه، بدون نیاز به هیچ تغییر بزرگی، می‌توانید مرکز تلفن خود را از آنالوگ، به تحت شبکه ارتقا دهید.

مهم‌ترین قابلیت های سانترال NS500

چه ویژگی‌هایی سبب محبوبیت KX-NS500 شده‌اند؟ در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  1. قابلیت استفاده از باتری پشتیبان
  2. قابلیت نصب اپراتور گویا (DISA)
  3. برخورداری از پورت اتصال به شبکه
  4. پشتیبانی از پروتکل SIP
  5. قابلیت استفاده از پیج خارجی
  6. دارای پیغام‌گیر داخلی
  7. برنامه ریزی هوشمند
  8. قابلیت نصب Door Phone
  9. برخورداری از موزیک جانبی
  10. قابلیت نصب صندوق صوتی

NS500 در سال 2016 توسط شرکت پاناسونیک طراحی و روانه بازار شد. از همان لحظه اول، اندازه فیزیکی کوچک‌تر این مدل نسبت به سانترال‌های قدیمی‌تر این شرکت، توجه مشتریان را به خود جلب کرد.

مانند سایر مدل‌های دیگر سانترال‌های Panasonic می‌توانید با خرید و نصب کارت ارتقا، قابلیت‌های NS500 را افزایش دهید. به عنوان مثال، تعداد خطوط شهری این سانترال به صورت پیش‌فرض، 6 عدد هستند؛ اما می‌توانید آن‌ها را تا 122 خط شهری بالا ببرید.

معرفی سانترال NS500 و قابلیت های آن برای کسب و کارها

شما می‌توانید تلفن‌های هوشمند اندروید و آیفون خود را سانترال KX-NS500 لینک کرده و دقیقا مانند تلفن‌های اداری (سانترال و تحت شبکه) از آن‌ها استفاده کنید. این‌کار، به سادگی و تنها با نصب یک اپلیکیشن مخصوص، قابل انجام است. باورتان نمی‌شود اگر بگوییم که با تلفن همراه خود می‌توانید به قابلیت‌هایی نظیر تماس با سایر داخلی‌های مجموعه یا حتی انتقال تماس، دسترسی داشته باشید.

پیشنهاد ما به شما خرید تلفن سانترال از ایده آل گستر نمایندگی معتبر پاناسونیک است.

در مجموع و با توجه به قابلیت‌هایی که به آن‌ها اشاره شد، سانترال NS500 را می‌توان بهترین انتخاب برای شرکت‌های کوچک و متوسط به شمار آورد.

خرید سانترال NS500

برای خرید NS500 و سایر سانترال‌های پاناسونیک، تنها به نمایندگی‌های رسمی و مراکز مجاز این شرکت اعتماد کنید. خرید از یک مرکز مجاز، می‌تواند مزایای زیر را برای شما به همراه داشته باشد:

  1. اطمینان از اورجینال بودن محصولی که خریداری کرده‌اید.
  2. بهره‌مند شدن از ضمانت‌نامه معتبر
  3. امکان استفاده از خدمات پس از فروش
  4. نصب و راه‌اندازی سانترال به وسیله مهندسین و تکنسین‌های متخصص
  5. دریافت مشاوره‌های لازم قبل از انتخاب و خرید

به عنوان یک نمایندگی معتبر در زمینه فروش تجهیزات مخابراتی پاناسونیک در ایران، باید به ایده آل گستر اشاره کنیم. این شرکت در حال حاضر، فروش و خدمات پس از فروش سانترال‌های Panasonic از جمله KX-NS500 یکی از نام‌های شناخته شده در کشورمان محسوب می‌شود.

می‌توانید قبل از انتخاب دستگاه سانترال، از مشاوره‌های تخصصی کارشناسان فروش این شرکت برخوردار شوید. علاوه بر این، تمامی محصولاتی که در ایده آل گستر به مشتریان عرضه می‎شوند، همراه با یک گارانتی معتبر و 12 ماهه، به فروش می‌رسند.

نصب و راه‌اندازی سانترال NS500

مهم‌ترین مرحله برای راه‌اندازی یک مرکز تلفن، نصب سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه سانترال است. این موضوع، در مورد NS500 هم کاملا صادق بوده و نیاز به تامل و زمان زیادی دارد. قبل از هر چیز، توصیه می‌کنیم هرگز نصب و راه‌اندازی دستگاه سانترال خود را به افراد غیر فنی و ناآگاه، واگذار نکنید.

تکنسین‌های فنی ایده آل گستر در تمام مراحل نصب و راه‌اندازی سانترال KX-NS500 در کنار شما حضور خواهند داشت. به این ترتیب، خیالتان از برنامه‌ریزی درست و حرفه‌ای مرکز تلفن خود، کاملا راحت خواهد بود.

به صورت کلی، برای استفاده از سانترال NS500 نیاز به نصب سخت افزاری و برنامه‌ریزی نرم افزاری آن خواهید داشت. نصب سخت افزاری شامل قرار دادن دستگاه در محل مناسب، سیم کشی خطوط شهری به داخل سانترال و خروج داخلی‌ها به سمت میزها و کارمندان مختلف است.

راه‌اندازی نرم افزاری سانترال نیز شامل وارد کردن کدهای برنامه‌ریزی برای استفاده از قابلیت‌های مختلف آن است. سانترال‌های پرظرفیت پاناسونیک (از جمله KX-NS500) با استفاده از کامپیوتر، برنامه ریزی می‌شوند.

برای این‌کار، باید ابتدا دستگاه را از طریق کابل USB یا LAN به یک کامپیوتر یا لپ تاپ وصل کنید. در مرحله بعد به دو روش تحت وب (اتصال مستقیم به سایت پاناسونیک) یا استفاده از نرم افزار مخصوص، می‌توانید کدهای برنامه‌ریزی را در سانترال NS500 تعریف کنید.

بدیهی است که راه‌اندازی نرم افزاری یک دستگاه سانترال، امری کاملا تخصصی است و نیاز به دانش کافی دارد. به همین دلیل، در ابتدای این بخش هم توصیه کردیم که این‌کار را به تکنسین‌های فنی و مجرب، واگذار کنید.

تعمیرات سانترال KX-NS500

به‌طور کلی، محصولات مخابراتی پاناسونیک (تلفن‌های خانگی و اداری، دستگاه‌های سانترال، فکس و ...) به ندرت دچار خرابی‌های ناگهانی می‌شوند. در رابطه با سانترال NS500 هم خیالتان باید از این بابت، کاملا راحت باشد.

اما ممکن است بر اثر مواردی همچون استفاده ناصحیح، افزایش طول عمر و ... یک یا چند مورد از خرابی‌های زیر، عملکرد KX-NS500 را با اخلال مواجه کنند:

  1. خرابی پاور
  2. از کار افتادن کارت شهری
  3. از کار افتادن کالر آیدی
  4. نفوذ آب به داخل دستگاه

در صورتی که با هر یک از اشکالات بالا برخورد کردید، می‌توانید بلافاصله با واحد تعمیرات شرکت ایده آل گستر تماس بگیرید. تعمیرکاران فنی و با تجربه این مجموعه، در اولین فرصت، دستگاه سانترال شما را بررسی کرده و ایرادات احتمالی آن را مرتفع می‌کنند.

کلام پایانی

دستگاه سانترال یکی از مهم‌ترین بخش‌های مجموعه‌های کاری محسوب می‌شود. به همین دلیل، انتخاب یک مدل مناسب و متناسب با نیازها و ظرفیت مجموعه، برای مدیران کسب و کار، از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این مقاله به شما نشان دادیم که می‌توانید به عنوان یک گزینه ایده آل برای راه‌اندازی مرکز تلفن، روی سانترال NS500 و قابلیت‌های آن برای کسب و کارها حساب کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها