کد خبر: 615142
تاریخ انتشار :

جزئیات جدید از پیش فروش ایران خودرو در سال 1400

جزئیات جدید از پیش فروش ایران خودرو در سال 1400
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده و فوری ایران خودرو در فروردین آغاز شد و هیچ گونه مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت، تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نخواهد شد؛ متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی ایران خودرو، انتخاب نشده‌اند و انتخاب شدگان درطرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام کنند.

نام نویسی در طرح فروش فوق‌العاده (۳ ماهه) محصولات ایران خودرو از روز یکشنبه هشت فروردین ۱۴۰۰ شروع و تا پایان روز چهارشنبه یازدهم فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات نام نویسی است و در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.در این طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو محصولات با قیمت قطعی زیر عرضه می‌شوند:

پژو پارس بنزینی با مبلغ یک میلیارد و ۲۲۴ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۵۵۰ ریال

پژو پارس TU۵ با مبلغ یک میلیارد و ۲۷۲ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۵۷۲ ریال

سمند ال ایکس با مبلغ یک میلیارد و ۱۷۵ میلیون و ۹۸۳ هزار و ۵۲۲ ریال

در این طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو سه محصول با رنگ‌های مختلف به شرح زیر عرضه می‌شوند:

پژو پارس TU۵: سفید

پژو پارس بنزینی: خاکستری، مشکی، نقره‌ای و سفید

سمند ال ایکس: سفید، مشکی و آبی رویال

متقاضی باید ظرف ۵ روز پس از اعلام انتخاب شدگان و دریافت پیامک، وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو واریز کند در غیر این صورت ثبت نام کان لم یکن تلقی خواهد شد.حداکثر ۳ روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.

متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده کند.شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.فرد انتخاب شده، می‌بایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کد پستی) اقدام کند.

گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

کلیه خودروهای قابل ارائه از طریق این بخشنامه، براساس آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.

بر اساس شرایط مندرج در جدول مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمی‌تواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت کند. پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری می‌بایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینه‌های متعلقه، مطابق با ضوابط شرکت اقدام کند و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

در صورت بروز هرگونه تأخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل ۳۶ درصد سالیانه (۳ درصد ماهیانه)، خسارت تأخیر به صورت روز شمار محاسبه و قابل پرداخت خواهد بود.امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت نام نویسی از طریق سایت و میز کار مشتری امکان پذیر است.

هرگونه تغییرات قیمتی در هزینه‌ها و الزامات قانونی (بیمه، عوارض دولتی، مالیات و…) در سال ۱۴۰۰ برعهده مشتری است.

منبع:رکنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها