کد خبر: 617222
تاریخ انتشار :

برترین طرح های آینه کاری به انتخاب مخاطبان

مفتخریم که بگوییم صنعت شیشه آریا در زمینه آینه کاری همیشه با مخاطبان خودش همسو پیش رفته است. خیلی از طرح هایی که امروز در صنعت آینه دکوراتیو ارائه می شود، حاصل تجربه موفق همکاری و مشاوره با مخاطبان است. در ادامه می خوانیم که چگونه یک مسیر موفق در همکاری با مخاطبان پیش رفته و نتیجه چه شده است.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یکی از تجربه های موفق مجموعه آریا گلس، انتخاب برترین طرح های آینه کاری با رای مخاطبان بوده است. طی این نظر سنجی که در سال گذشته انجام شد، از بین بیش از 60 طرح آینه کاری، 32 طرح برای مرحله نهایی انتخاب گردید. همانند مسابقات حذفی، این طرح برای رای گیری به مخاطبان نمایش داده شد. مخاطبان نیز تک تک به این طرح های آینه کاری رای دادند و در نهایت 4 طرح به عنوان برترین طرح های آینه کاری انتخاب شدند.

همیشه شگفت اگیز که ما نظرات افراد زیادی را درباره یک موضوع بدانیم. این اطلاعات به ما در انتخاب هایمان خیلی کمک می کنید. و حالا این شما و این 4 طرح آینه کاری نهایی به انتخاب مخاطبان عزیز آریا گلس:

  • طرح آینه کاری اُریب
  • طرح لنسر
  • طرح پرتو
  • طرح آرمان

در ادامه خلاصه هر یک از 4 طرح فوق العاده را با هم می خوانیم:

001

مشخصاتی خلاصه از طرح آینه کاری اُریب

طرح اُریب یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین طرح های آینه کاری در سال های اخیر است. طرح اُریب چند ویژگی هم زمان دارد. اولا قیمت متوسط و مناسبی دارد. ثانیا در سلیقه اکثر مشتریان قرار می گیرد و مورد سوم این که زیبایی خاصی را دارا می باشد. همچنین می توان این طرح را در رنگ بندی های متنوع طراحی کرد.

بهتر است ابعاد بزرگ برای طرح اُریب انتخاب شود تا زیبایی بالای خود را نشان دهد. البته گفتنی است که می توان طرح اُریب را در ابعاد کوچک نیز استفاده کرد. اما بهتر است قبل از تصمیم نهایی با متخصصان مجموعه آریا مشورت کنید.

البته سابقه تولید و نصب طرح اُریب نشان می دهد که اکثریت مخاطبان در انتخاب آن راضی بوده اند. رنگی بندی متنوع طرح اُریب نیز کمک به سزایی برای مخاطبان عزیز خواهد بود.

 

مشخصاتی خلاصه از طرح آینه کاری لنسر

شاید بتوان طرح لَنسر را خاص ترین طرح آینه کاری موجود در مجموعه صنعت شیشه آریا دانست. به این خاطر که طرح لَنسر ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. ظریف کاری های زیادی که طرح لَنسر دارد، باعث شده تا زمان بَر ترین طرح آینه کاری ما باشد. در ساخت آینه لنسر تراش ها فقط با دستگاه انجام نمی شود بلکه بعد از تراش دستگاهی، تراش هایی به صورت دستی نیز روی طرح لَنسر انجام می گیرد. این نوع تراش را در اصطلاح تراش فُرم می گویند.

این طرح برای ابعاد بزرگ پیشنهاد می شود. بهتر است که طرح لَنسر بر روی کل دیوار نصب شود و در کناره ها و بالا و پایین طرح، فاصله ای وجود نداشته باشد.

گاهی پیش می آید که آینه با فاصله از کناره های دیوار و همچنین بالا و پایین اش نصب می شود. در این حالت بهتر است که قابی دور آینه ها باشد که زیبایی کار مشخص تَر و بارز باشد. گاهی نیز اینطور طراحی می شود که آینه کاری روی کل دیوار انجام بگیرد و فاصله ای وجود نداشته باشد. این حالت را در اصطلاح دیوارپوش می گویند. طرح لنسر از جمله طرح هایی است که باید به صورت دیوارپوش نصب شود تا زیبایی خاص خود را نمایان کند.

 

مشخصاتی خلاصه از طرح آینه کاری پرتو

طرح پرتو از جمله طرح های جدید محسوب می شود و طبیعی است که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. این طرح، هم برای عرض های کوچک، کاربرد دارد ( مانند ستون ها). و هم برای عرض های بزرگتر مثل دیوار پذیرایی و سالن ها. طرح پرتو نیز مثل دیگر طرح های آینه کاری در رنگ های متنوع موجود است. حتی می توان در طراحی آن از تضاد رنگ ها نیز استفاده نمود.

تمام قطعات این طرح برش خورده هستند و به صورت پازل کنار هم نصب می شوند. این نوع طرح ها به دلیل آن که از قطعات ریز و درشت زیادی تشکیل می شوند، نصب نسبت دشواری دارند اما در نهایت خروجی بسیار زیبایی دارند.

 

مشخصاتی خلاصه از طرح آینه کاری آرمان

طرح آینه کاری آرمان در حقیقت همان طرح پرتو است با این تفاوت که قطعات ریزتر آن، از نوع برش اینگریوینگ engraving)) ساخته شده اند. اینگریوینگ نوعی طراحی روی آینه ها می باشد که شبیه تراش است اما تراش آینه نیست بلکه به نوعی شیار روی آینه هاست. طرح آرمان در واقع از 3 قطعه اصلی شامل مربع بزرگ یک دست، مریع شیار دار و مثلث تشکیل می شود و بنابر سلیقه مشتریان عزیز، طراحی و عرضه شده است.

این طرح در کمترین متراز نیز قابل استفاده است. مثلا در ایعاد 20 یا 30 سانتی متری. معمولا این ابعاد در فضاهایی شبیه به ستون به کار می آید. البته از طرح آرمان در ابعاد بزرگ نیز استفاده می گردد. مثلاً برای سالن مراسمات مختلف، دیوارهای پذیرایی و غیره.

 

سلیقه متفاوت مخاطبان در انتخاب طرح های آینه کاری

احتمال دارد سلیقه شما با همه طرح های بالا جور در نیاید و این کاملا طبیعی است. طرح های بالا صرفاً بر اساس رای و نظر مخاطبانی که در نظرسنجی شرکت کرده بودند انتخاب شده است. همه ما سلیقه های متفاوتی داریم که هر کسب و کاری قطعا باید به این مهم توجه داشته باشد. ما نیز در مجموعه صنعت شیشه آریا به این مورد توجه ویژه ای داریم.

همانطور که ذکر شد، خیلی از طرح های آینه کاری ما برگرفته از تجربه ایست که با مخاطبان و مشتریان خود داشته ایم. اساساً بخاطر همین مورد است که بیش از 60 طرح مختلف در آینه کاری دکوراتیو داریم تا بتوانیم همه سلیقه ها را پوشش بدهیم. برای ما اهمیت ویژه ای دارد که هیچ مخاطبی نباشد که از چند طرح ما خوشش نیاید.

نکته دیگری که خیلی مهم می باشد این است که ما طرح های آینه کاری ای داشته باشیم که برای نصب در هرگونه فضایی مناسب باید. شاید در تصور برخی از مخاطبان این گونه باشد که آینه کاری صرفا روی دیوار آن هم دیوار پذیرایی انجام می شود. باید گفت که این تصور ناقص بوده و طرح های آینه کاری فضاهای بسیاری را پوشش می دهند.

مثلاً می توان آینه کاری دکوراتیو را برای بین کابینت های آشپرخانه استفاده نمود. تاثیر فوق العاده چنین کاری به قدری زیاد است که کافی است یک بار آینه کاری بین کابینتی را از نزدیک ببینید تا شگفت انگیزی اش، هیچ گاه از ذهن تان پاک نشود.

یا حتی آینه کاری ستون های منزل و تالار ها یا اماکن اداری و دفتری. در معماری امروزی، خیلی از وقت ها، به ستون ها آنچنان که شایسته است توجه نمی شود. در حالی که ستون ها در گذشته های دور مورد توجه معماران قدیمی بوده اما امروزه با یک طرح ساده از کنارش گذشته می شود. آینه کاری می تواند آن شکوه والا را دوباره به ستون های اماکن مختلف بازگرداند. و در عین حالی که ستون ها را از خنثی بودن رها می کند، جانی تازه به دکوراسیون اطراف آن ببخشد.

یکی دیگر از جاهایی که می توان با آینه کاری تغییر فوق العاده در آن ایحاد کرد، اتاق خواب است. آن هم نه فقط یک آینه کاری ساده روی دیوار بلکه از انواع آینه کاری های دکوراتیو می توان برای اتاق خواب ها بهره برد. مثلا آینه کاری های طرح دار و فاصله دار، آینه کاری روی ام دی اف ها و حتی آینه کاری روی کمد دیواری. همچنین آینه کاری بالای تخت خواب ها نیز از انواع آینه کاری برای اتاق خواب است که اتفاقا طرفداران خاص خودش را دارد.

اما یک مدل آینه کاری که با سلیقه های خیلی خاص جور در می آید، آینه کاری سقف است. علاوه بر سلیقه خاص، مکان مورد استفاده نیز برای آینه کاری سقف مهم است. آینه کاری سقف قطعاً ویژگی منحصر به فردی به فضا می دهد. توصیه می کنیم که اگر چنین امکانی برای شما فراهم است که سقفی را آینه کاری کنید، یک لحظه هم درنگ نکنید.

 

سخن آخر؛ مشاوره با متخصصان صنعت آینه کاری دکوراتیو

قطعا همه ما در هر زمینه ناشناخته ای پُر هستیم از سوالات مختلف که نیاز داریم درباره اش تحقیق کنیم و بیشتر بدانیم. گفتنی است که مشاوران و تیم تخصصی ما در هر لحظه که اراده کنید آماده پاسخگویی به شما هستند. شما در هر زمان که بخواهید می توانید از مشاوره همکاران ما بهره مند شده و سوالات خود را از متخصصان این امر بپرسید.

ما در طی بیش از 10 سال تجربه در صنعت آینه کاری دکوراتیو چالش های فراوانی را از سر گذارنده ایم. همکاران ما آماده هستند که این تجربه 10 ساله و گران بها را به صورت رایگان با شما در میان بگذارند. قطعا پس از طراحی، تولید و نصب هزاران آینه مختلف، امروز این امادگی را داریم که در هر فضا و مکانی تغییری بزرگ با آینه کاری به وجود بیاوریم.

امیدواریم که با اعتماد شما مخاطبان عزیز، هر چه قوی تر این مسیر را ادامه دهیم.

002

https://www.ariaaglass.com/

تلفن : ۰۲۱-۵۵۲۶۲۵۲۴

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها