کد خبر: 622198
تاریخ انتشار :

پرفروش ترین گلهای آپارتمانی

پرفروش ترین گلهای آپارتمانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

محبوبترین گل های آپارتمانی

گلها و گیاهان آپارتمانی بهترین دوستان ما هستند، نگهداری از آنها می تواند برای روحیه اشخاص مفید باشد و بنابراین شما هم اگر تا الان از آنها نگهداری نکرده اید، بهتر است تا یک گلدان تهیه کنید و نگهداری از گل را در خانه تمرین کنید، از کجا معلوم شاید خوشتان آمد و مشتاق خرید گل های بیشتر شدید، پرفروش ترین گلهای آپارتمانی که می توانید در خانه خود نگهدارید گل هایی هستند که در این مطلب میخواهیم نام ببریم.

اگر شما هم مشتاق هستید تا در خانه خودتان از گل و گیاه آپارتمانی استفاده کنید می توانید از گل فروشی آنلاین گل گیفت gol.gift این گل ها را تهییه کنید و با دستوراتی که در قسمت مقالات برای شما نوشته ایم از آنها نگهداری کنید.

شما همچنین می توانید این گل ها و گیاهان زیبا را با استفاده از خدمات ارسال گل به ایران گل گیفت برای عزیزانتان ارسال کنید! زمان را غنیمت بشمارید و همین حالا اقدام کنید.

Picture2

گل و گیاه آپارتمانی

پرفروش ترین گیاهان آپارتمانی در ایران

بی مقدمه و اتلاف وقت می خواهیم به سراغ انواع  گیاه آپارتمانی برویم که در میان ایرانی ها بسیار محبوب بوده و فروش بالایی هم دارند. توضیحاتی که در مورد آنها گذاشته ایم را حتما مطالعه کنید، چون بعدا به دردتان می خورد و می توانید از این توضیحات در بهتر نگهداری کردن گلها و گیاهان استفاده کنید.

انواع کاکتوس ها و ساکولنت ها

از محبوب ترین گیاهانی که در خانه ها نگهداری می شوند، ساکولنت ها و کاکتوس ها هستند و آن هم به دلیل شکل و شمایلی است که دارند. همچنین نگهداری و مراقبت از این گیاهان بسیار ساده است و نیاز نیست تا وقت بسیار زیاد صرف این کنید تا از این گیاهان مراقبت کنید. در محل کار و هر جایی می توان از این نوع گیاهان استفاده کرد از آنجایی که با هر شرایطی سازگار هستند. اما بهتر است تا محیطی خشک و کم آب را برای نگهداری از این گیاهان استفاده نمایید. زیرا زادگاه کاکتوس ها و ساکولنت ها خشک و کم آب است، به همین دلیل هم این گیاهان به این نوع آب و هوا عادت دارند.

Picture3

انواع کاکتوس و ساکولنت

شمعدانی گل محبوب برای خانه دارها

یکی از پرفروش ترین گلهای آپارتمانی که هر کسی میتواند از آن در خانه خودش مراقبت کند، گل شمعدانی است. اگر فیلم هایی که حیاطی قدیمی را به نمایش گذاشته اند را دیده باشید، حتما با این گلها آشنایی دارید. تا اسم این گل میاد به یاد گلهایی قرمز می افتیم که در گلدانی سفالی قرار گرفته اند.

زیبایی ای که گل شمعدانی دارد دل خیلی ها را برده که برای نگهداری از آن در خانه شان مشتاق هستند. اما یک نکته در مورد این گل وجود دارد آن هم این است که اگر می خواهید از این گل درآپارتمان نگهداری نمایید بهتر است تا آپارتمان شما نورگیر باشد. زیرا گل شمعدانی به نور آفتاب زیاد نیاز دارد. اگر شرایط نگهداری از این گل را دارید پیشنهاد گل گیفت به شما این است که حتما مکانی جلوی پنجره ای اتاق خانه برای این گل درست کنید و از زیبایی که به نمای خانه شما می دهد استفاده نمایید.

Picture4

گل شمعدانی

بامبو همیشه سبز

بامبو از آن دسته گیاهان شرقی است که در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد، بامبو را هم می توانید در خاک بکارید هم می توانید آن را در آب پرورش بدید. به همین منظور خیلی از خانم های خانه انتخاب خودشان را بامبو می دانند، چرا؟ چون هرچه خاک کمتر کثیفی هم کمتر. گیاه بامبو گیاهی رونده است که خیلی ها برای این که شمایلی زیبا داشته باشد، آن را به صورت پیچشی طراحی می کنند. به این صورت هم از نظر ارتفاعی جای کمتری را می گیرد و هم زیبایی بیشتری دارد.

اگر از بامبو به درستی نگهداری نمایید این گیاه همیشه در خانه شما سبز میمونه و از آنجایی که شاخ و برگ های زیبایی داره حتما مورد پسند کسانی که به خانه شما می آیند قرار میگیره.

پتوس با برگ هایی منحصر به فرد

از دیگر گیاهانی که می توانید از آن در خانه خود نگهداری کنید پتوس است. اکثرا با ان اشنا هستیم زیرا محبوبیت خاصی در بین خانم های خانه دار دارد. در بین ایرانی ها پتوس به اسم دلبر هم شناخته می شود. و واقعا هم دل خیلی ها را برده است؛ از طرف دیگر هر موقع کسی خونه اش را عوض کند ازاین گل به عنوان چشم روشنی استفاده می کنند، و برای او هدیه می برند.

دلیل اصلی محبوبیت این گل این است که مانند بامبو نیاز به خاک ندارد و اگر آن را درون خاک هم قرار دهید به رشد خودش ادامه می دهد. و یک نکته مثبت در مورد این گل این است که نیازی به نور زیاد ندارد و برای همین می توانید در راهرو ها و اتاق های تاریک هم از آن استفاده نمایید.

Picture5

گیاه پتوس

سانسوریا (زبان مادر شوهر)

یک مژده خوب برای عروس خانم ها، میتونین از این گل در خانه خودتان نگهداری کنید که بهش میگن زبون مادر شوهر، و آن هم به دلیل شکل خاصی است که دارد و هر بار که مشاجره ای پیش اومد آن را مثال بزنید. البت برخلاف اسمی که برای این گل گذاشته اند، گیاهی با خاصیت تصفیه کنندگی هوا است، که برای آپارتمان نشین ها یک پوینت مثبت است و باید حتما از آن استفاده نمایند. از طرفی دیگر اگر اتاق کودک دارید میتونید از این گل در آن استفاده کنید. از دیگر خاصیت های این گل این است که به مانند کاکتوس ها به آبدهی کم احتیاج دارد و نیاز نیست تا مراقبت زیادی برای آن داشته باشید.

اگر خواستید تا گیاه سانسوریا را که یکی از پرفروش ترین گلهای آپارتمانی است را برای خانه خود تهیه کنید، آن را از سایت گل گیفت سفارش دهید و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

کلام آخر

اگر می خواهید یک گیاه در خانه خودتون استفاده کنید بهترین کار را می کیند و فرقی نمی کند که کدام یکی رو انتخاب می کنید. تمامی گل هایی که معرفی کردیم خصوصیات خودشونو دارن و زیبایی هایی که دارن منحصر به خودشون هست. تنها وجه تمایزی که دارند این است که شما با کدامیک بیشتر اٌخت می شوید و دوست دارید از کدام یک از آنها در خانه خود نگهدارید. در هر صورت سایت گل گیفت برای خدمت رسانی به شما آماده است.

 سوالات متداول پرفروش ترین گلهای آپارتمانی

برای نگهداری گل و گیاه در آپارتمان از چه گیاهانی استفاده نماییم؟

این که از چه گیاهانی استفاده نمایید بستگی به سلیقه شما دارد. اما اگر شرایط محیطی برای گیاه مهم است ازاین رو بهتر است ابتدا محیط و میزان نورگیر بودن مکان گیاه را مورد بررسی قرار دهید و بعد اقدام به خرید گیاه مورد نظر خود کنید.

پرفروش ترین گیاهان آپارتمانی کدامند؟

  • کاکتوس ها
  • اسپاتی فیلوم

· لیلیوم

· ارکیده

  • بامبو
  • سانسوریا
  • پتوس

مناسب ترین گیاه های آپارتمانی کدام ها هستند؟

بهترین گلهای آپارتمانی آنهایی هستند که نیاز به مراقبت کمتری دارند، اما این به این بستگی دارد که چقدر زمان خود را در خانه سپری می کنید و ایا انقدری وقت و حوصله دارید که از گیاهان آپارتمانی استفاده کیند که نیاز به مراقبت زیاد دارند. در غیر این صورت حتما از گیاه پتوس، سانسوریا، انواع کاکتوس ها استفاده نمایید که مراقبت کمتری نیاز دارند.

برچسب ها: پرفروش ترین گل آپارتمانی، پرفروش ترین گیاه آپارتمانی، گیاه آپارتمانی گران

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها