کد خبر: 623566
تاریخ انتشار :

خرید کولر گازی گری و اجنرال و ال جی

برندهای گری، اجنرال و ال جی از جمله بهترین های کولر هستند که توصیه می شود خرید خود را از بین این مارک ها انجام دهید. خرید کولر مناسب می تواند سه ماه تابستان شما را به بهترین اوقات سال تبدیل نماید.

خرید کولر گازی گری و اجنرال و ال جی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کولر گازی یکی از ضروری ترین وسایل در هر محیطی است. به خصوص در این روزهای گرم تابستان که تحمل هوای گرم برای خیلی ها سخت شده است و وجود یک خنک کننده ی مناسبی در محیط باعث کاهش دمای هوا می گردد. در صورتی که قصد خرید کولر گازی را دارید باید اطلاعات کامل و صحیحی را درباره ی آن به دست آورید. خرید کولر بدون داشتن اطلاعات کار درستی نیست و ممکن است باعث از بین رفتن پول و هزینه نا مناسب گردد.

فروشگاه ما بهترین و مناسب ترین مکان برای خرید کولر گازی می باشد. شما می توانید با مراجعه به coolergazy.com تمام محصولات را مشاهده کرده و کالای مناسب را خریداری نمایید. انواع مارک ها و برندهای مختلف کولر گازی وجود دارد که این فروشگاه سعی در ارائه بهترین برندها را دارد. برندهای گری، اجنرال و ال جی از جمله بهترین های کولر هستند که توصیه می شود خرید خود را از بین این مارک ها انجام دهید. خرید کولر مناسب می تواند سه ماه تابستان شما را به بهترین اوقات سال تبدیل نماید.

خرید کولر گازی گری

گری یکی از برندهای معتبر و محبوب کولر گازی در دنیا است که دارای امکانات پیشرفته و خنک کنندگی بسیار قوی می باشد. اغلب این کولرها کم مصرف بوده و میزان برق کمتری را نسبت به سایر کولرها استفاده می نمایند. متاسفانه نمونه های تقلبی بسیار در حال حاضر در بازار وجود دارد که کیفیت آن ها بسیار پایین تر است و قدرت موتور بسیار کمتری را دارند. توجه داشته باشید که برای خرید محصول اورجینال حتما باید آن را از مراکز و فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

همچنین برای تشخیص اورجینال و یا تقلبی بودن آن به مارک حکاکی شده آن توجه نمایید. در دستگاه های های تقلبی این حکاکی وود ندارد و معمولا تنها برچسبی بر روی کالا چسبانده می شود. کولر گری می تواند بهترین انتخاب برای خرید باشد. بهتر است در هنگام خرید از فرد متخصصی مشاوره بگیرید تا بهترین مورد را انتخاب نمایید. در انواع پیشرفته کولرهای گری سیستم وای فای و اینترنت بی سیم وجود دارد که می توان از راه دور آن را کنترل نمود. این ویژگی از جمله ویژگی های منحصر به فرد این مارک می باشد. در کل می توان برای انتخاب یک خنک کننده مناسب برند گری را انتخاب نمود.

1

کولر گازی اجنرال

کولر گازی اجنرال از جمله محصولات قدرتمند است که در دماهای بسیار بالا نیاز بازدهی خوبی را دارد و می توانید از آن برای خنک کردن هوا استفاده نمایید. در کولرهای اجنرال سیستم تهویه هوا به گونه ای است که همزمان با خنک کنندگی، تهویه نیز انجام می گردد و هوا به خوبی تهویه می گردد. تبادل گر حرارتی این کولر در برابر زنگ زدگی مقاوم است و به این راحتی زنگ نمی زند. مواد استفاده شده در این تبادل گر ضد زنگ هستند.

کولر گازی اجنرال هوای خنک را به کل محیط می رساند و خروجی آن با پخش هوای خنک به همه جای اتاق سبب می گردد تا همه جای محیط خنک و تهویه گردد. این کولر دارای قابلیت روشن شدن مجدد می باشد و در صورتی که قطعی برق وجود داشته باشد بعد از وصل شدن به صورت خودکار شروع به کار می نماید. حالت های مختلفی در تنظیم این کولر وجود دارد. قابلیت تشخیص دما به صورت خودکار و یا تنظیم دستی وجود دارد که شما می توانید بر حسب نیاز خود تنظیمات لازم را انجام دهید. با خرید کولر اجنرال انتخاب عالی را انجام داده اید.

2

خرید کولر گازی ال جی

برند ال جی یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندها در لوازم خانگی است. هر کدام از وسایل و لوازم خانگی ال جی دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. کولر گازی ال جی نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می توان از آن در روزهای داغ تابستان استفاده نمود. کولر ال جی با دارا بودن فیلترهایی ذرات معلق هوا را گرفته و باعث کم شدن رطوبت هوا می گردد. وجود رطوبت در هوای گرم قطعا باعث آزار و اذیت می گردد. فیلترهای موجود در این کولر سبب تمیزی بیشتر هوا می گردد.

قدرت موتور در این برند نیز زیاد است و می تواند در دماهای بالای هوا باعث خنک شدن هوا گردد. در اکثر این کولرها می توان از حالت معکوس انتقال هوا نیز استفاده نمود. یعنی در دماهای کم هوا و فصل های سرد سال از آن به عنوان وسیله گرمایشی استفاده نمود. وجود حالت سرمایشی و گرمایشی در اکثر کولرهای گازی وجود دارد و می توان از آن ها برای دو منظور استفاده نمود. در صورتی که کولر گازی ال جی را خریداری نمایید، می توانید لذت هوای خنک و تهویه شده را در طول روز ببرید.

3

انتخاب کولر گازی متناسب با فضای خود

انتخاب کولر گازی متناسب با محیط از جمله موارد بسیار مهم می باشد. در صورتی که سایز کولر کوچک تر و یا بزرگ تر از سایز محیط باشد، تهویه هوا به درستی انجام نمی گیرد. به طور مثال در صورتی که دارای یک منزل بزرگ هستید که سه اتاق خواب دارد، نباید از کولری با سایز کوچک استفاده نمایید زیرا این کار سبب می شود تا کل محیط خنک نشده و تنها بخشی از اتاق خنک گردد. بنابراین در هنگام خرید کولر حتما باید سایز آن را متناسب با سایز فضای خود انتخاب نمایید.

همچنین انتخاب یک کولر گازی بزرگ برای خنک کردن یک یا چند اتاق کوچک نیز کار صحیحی نیست. به طور مثال اگر برای خنک کردن یک اتاق کار کوچک کولر با توان زیاد و سایز بزرگی را انتخاب نمایید، اتلاف انرژی برق خواهید داشت و قطعا باید هزینه های بسیار زیادی را بابت مصرف برق پرداخت نمایید. بنابراین قبل از خرید یک خنک کننده بهتر است سایز محیط خود را به طور دقیق اندازه گرفته و کولر متناسب با آن را خریداری نمایید تا اتلاف انرژی نداشته و هزینه ی زیادی را بابت کولر پرداخت نکنید.

راندمان و بازدهی یک کولر گازی زمانی بالا می رود که اندازه آن متناسب با محیط باشد. به طور مثال در محیط های بزرگ شما نمی توانید انتظار داشته باشید که یک خنک کننده کوچک بازدهی بالایی را داشته باشد. برای انتخاب صحیح کولر حتما قبل از خرید محیط خود را اندازه گیری کرده و با مراجعه به یک متخصص کولر مناسب آن متراژ را خریداری نمایید. مشورت کردن با یک متخصص کار مهمی است و می تواند باعث صرفه جویی زیادی در کار شما گردد. در صورتی که این مشورت با یک فرد حرفه ای را انجام ندهید ممکن است انتخاب غلط و نا آگاهانه ای را انجام دهید.

ساختار ساختمان شما چگونه است؟

نوع مواد استفاده شده در ساختمان و ساختار آن در انتخاب کولر گازی اهمیت زیادی دارد. به طور مثال اگر دیوارهای ساختمان شما از مواد عایق رطوبت و گرما ساخته شده باشد، میزان اتلاف انرژی در آن کمتر خواهد بود و شما می توانید با انتخاب یک کولر سایز متوسط محیط خود را خنک نمایید. در صورتی که دیوارها دارای ساختار نامناسب بوده و عایق خوبی برای گرما نباشند قطعا اتلاف انرژی بیشتری وجود خواهد داشت و خنک کردن این محیط سخت تر خواهد بود. بنابراین باید در هنگام انتخاب کولر این موضوع را نیز بررسی نمایید.

به طور مثال اگر دارای یک ساختمان قدیمی با آجرهای قدیمی هستید باید انتخاب متفاوتی را در کولر گازی داشته باشید. آجر عایق مناسبی برای گرما و رطوبت نیست و می توان گفت حرارت موجود در بیرون را به طور کامل به داخل انتقال می دهد. در صورتی که با فرد متخصصی مشورت کنید به شما این پیشنهاد را خواهد کرد که از کولرهای فوق کم مصرف خریداری و استفاده نمایید تا اتلاف انرژی کمتری را داشته باشید. در صورت انجام ندادن این بررسی قطعا با مشکل خنک شدن محیط روبرو خواهید شد.

 

آب و هوای محل زندگی شما چگونه است؟

برای انتخاب یک دستگاه خنک کننده مناسب حتما باید موارد بسیاری را در نظر بگیرید. آب و هوا از جمله موارد مهم دیگر در انتخاب کولر گازی به حساب می آید. آب و هوای گرم و خشک دارید یا در یک منطقه شرجی زندگی می کنید؟ چند ماه در طول سال آب و هوای گرم دارید؟ آیا نور خورشید به طور مستقیم بر روی ساختمان شما می تابد یا سایه ی درختانی در جلوی منزل وجود دارد؟ در طول روز چند ساعت تابش مستقیم خورشید بر روی ساختمان شما وجود دارد؟ تمام این ها سوالاتی است که باید در هنگام خرید کولر به آن ها جواب دهید.

در صورتی که شش ماه و یا بیشتر اوقات سال دارای آب و هوای گرم و خشک هستید حتما باید یک کولر گازی با قدرت بسیار بالایی را انتخاب نمایید. در صورتی که دمای هوا در منطقه شما بالای 40 درجه باشد حتما باید قدرت موتور کولر شما زیاد باشد. اگر در آب و هوای مرطوب و شرجی زندگی می کنید حتما باید کولری را انتخاب نمایید که باعث کاهش رطوبت محیط می گردد. اگر تنها یک ماه در سال دارای آب و هوای گرم هستید، می توانید از کولرهای متوسط تری استفاده نمایید.

برای خرید کولر گازی حتما باید این موارد بسیار مهم را در نظر داشته باشید. به طور مثال افرادی که ماه های طولانی سال را باید از کولر استفاده نمایند حتما انتخاب به صرفه تر و معقول تری را انجام خواهند داد. به طور مثال در صورتی که روزانه چند ساعت متوالی اقدام به استفاده از کولر می کنید حتما باید از انواع کولرهای کم مصرف خریداری نمایید تا در آخر ماه قدرت پرداخت هزینه قبض برق را داشته باشید. توجه کردن به این نکات در هنگام خرید کولر کمک بزرگی را به شما خواهد کرد.

بهتر است از دستگاه های کم مصرف استفاده نمایید

یکی از مهم ترین دغدغه های افراد در تابستان و هنگام مصرف کولر گازی پرداخت هزینه برق می باشد. اغلب خنک کننده های هوا میزان انرژی زیادی را برای خنک کردن هوا مصرف می نمایند و معمولا قبض برق گزافی را در آخر ماه مشاهده می کنیم. برای کاهش هزینه های برق و انرژی بهتر است از انواع کولرهای کم مصرف خریداری کرده و استفاده نمایید. کولرهای کم مصرف دارای راندمان بالایی هستند و می توانند با مصرف کمتر انرژی هوای خنک بیشتری را تولید نمایند.

موضوع کم مصرف بودن وسایل نه تنها باعث کاهش هزینه ها بلکه سبب سازگاری با محیط زیست می گردد. در واقع زمانی که از وسایل کم مصرف استفاده می نمایید میزان بسیار کمتری از انرژی موجود در محیط را استفاده می نمایید و همین سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. بنابراین توصیه می شود در هنگام خرید به میزان مصرف انرژی دستگاه توجه کافی گردد و تا حد ممکن انواع کم مصرف آن انتخاب گردد. این موضوع درصد بسیاری از هزینه ها را کاهش می دهد و موجب می شود تا مجبور به پرداخت هزینه ی زیادی بابت مصرف کولر گازی نباشید.

 

در هنگام نصب کولر گازی حتما از یک فرد حرفه ای کمک بگیرید

نصب کولر گازی کاری تخصصی است و حتما باید توسط افراد کار بلد انجام گردد. انتخاب محل مناسب نصب و اقدامات لازم برای نصب آن از جمله موارد بسیار مهمی است که توسط نصاب متخصص انتخاب می شود. کولر گازی دارای دو بخش مجزا است که یکی درداخل ساختمان و دیگری در خارج نصب می گردد. این دو دستگاه توسط لوله های انتقال گرما به یکدیگر متصل می گردند. دستگاهی که در بیرون از ساختمان نصب می گردد حتما باید به نزدیک ترین دیوار پنجره و لوله اتصالی نصب گردد.

توجه داشته باشید که نباید دستگاه را در مجاورت پنجره قرار داد زیرا این کار باعث اتلاف انرژی می گردد. در صورتی که در آپارتمان های تازه ساخته شده زندگی می کنید قطعا انشعابات لازم برای نصب کولر در ساختمان شما وجود دارد و لازم به لوله کشی برای نصب کولر گازی ندارید. هرگز خودتان اقدام به نصب کولر گازی نکنید و حتما از یک فرد متخصص بخواهید تا این کار را انجام دهد. در صورتی که خودتان اقدام به انجام این کار نمایید ممکن است قطعات کولر گازی را دچار آسیب نمایید که نمی توان به این راحتی آن ها را تعمیر نمودو خسارات های جبران ناپذیری را به شما وارد خواهد کرد. بنابراین حتما برای این کار با یک نصاب هماهنگ شوید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها