کد خبر: 655186
تاریخ انتشار :

نمایندگی پکیج تاچی کرج

نمایندگی پکیج تاچی کرج
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

پکیج تاچی یکی از محصولات کشور چین در بازار ایران بود که در سال‌های اخیر به‌صورت مشترک توسط ایران و چین در سطح بالا تولید می‌شود و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. برند تاچی با کیفیت بالایی که دارد، توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند و در صورت نیاز به تعمیر و تعویض، تمام قطعات آن در بازار موجود هستند. مدل‌های مختلف پکیج‌ تاچی، گارانتی 36 ماهه دارند و افراد ساکن در کرج برای استفاده از خدمات فروش این محصولات، حتما باید به نمایندگی تاچی در کرج مراجعه کنند‌. در این مقاله قصد داریم درباره خدمات تخصصی ارائه شده توسط نمایندگی تاچی در کرج شامل نصب، سرویس دوره‌ای و تعمیر پکیج تاچی صحبت کنیم.

پکیج تاچی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟‌

پکیج تاچی دستگاهی است که به‌عنوان جایگزین موتورخانه برای تامین کردن آب گرم موردنیاز منازل و آپارتمان‌های مسکونی در فصول سرد سال، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه مزایای بسیار زیادی دارد و از سروصدای کمی در زمان کارکرد برخوردار است. سیستم ایمنی محدودکننده، سیستم احتراق آرام، سیستم حفاظتی در مقابل گیرپاژ کردن پمپ، ضد یخ‌زدگی، سیستم ایمنی برای کنترل فشار آب در مدار گرمایشی پکیج، تنظیم خودکار جریان گاز، جلوگیری از نوسانات دمای آب گرم، عیب‌یاب الکترونیکی و غیره، از دیگر مزایای پکیج تاچی به شمار می‌رود. نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت  مدل‌های مختلف پکیج تاچی شامل پکیج تاچی مدل premium، پکیج تاچی مدل Type B، پکیج تاچی مدل Type C و پکیج تاچی مدل Type D می‌باشد و در ظرفیت‌های بین 4000 الی 24000 تولید می‌شود.

پکیج دیواری تاچی premium، پکیجی چگالی است که راندمان آن بالای صددرصد در حدود 109.8 درصد است. صفحه نمایش پکیج‌های زیبا و منحصربه‌فرد Type B بزرگ است و با استفاده از سیستم عیب‌یابی بسیار هوشمندی که دارد، کدهای خطا را روی صفحه نمایش آن مشاهده می‌کنید تا عیب‌یابی آن توسط نمایندگی تاچی کرج به‌راحتی انجام شود. صفحه نمایش پکیج‌های مدل Type C نیز از نوع دیجیتال است و کد خطا به‌راحتی در آن قابل مشاهده می‌باشد. صفحه نمایش پکیج‌های Type D آنالوگ است. پکیج تاچی نیز مانند هر دستگاه دیگری بعد از مدتی نیاز به تعمیر و عیب‌یابی دارد. برای استفاده از خدمات نمایندگی تاچی در کرج می‌توانید در همه روزهای هفته با نمایندگی در تماس باشید.

در چه زمانی باید از خدمات نمایندگی تاچی در کرج استفاده کرد؟‌

هرگاه در پکیج تاچی خود با مشکلی مواجه شدید،جهت تعمیرات پکیج در کرج  می‌توانید با نمایندگی تاچی در کرج تماس بگیرید تا کارشناسان و تعمیرکاران نمایندگی برای ارائه خدمات و تعمیرات به محل اعزام شوند. تمام تعمیرکاران نمایندگی دوره‌های آموزشی و تخصصی را گذرانده‌اند و به‌راحتی می‌توانند مشکلات پکیج تاچی را حل کنند. مشکلات رایجی که در مدل‌های مختلف پکیج تاچی رخ می‌دهند، شامل روشن شدن انفجاری، سروصدای بیش از حد هنگام کار کردن، به نمایش درآمدن پیغام خطا در نمایشگر پکیج، از کار افتادن فن، بیرون آمد شعله از زیر پکیج، نشت آب و جرم گرفتن لوله‌های پکیج، خراب شدن پمپ، خاموش نشدن پکیج و کار کردن مداوم، پریدن فیوز در زمان روشن شدن موتور دستگاه، گرم نشدن آب مصرفی و غیره می‌باشد. علاوه بر تعمیر مشکلات برای نصب پکیج نیز می‌توانید از نمایندگی تاچی در کرج کمک بگیرید. افرادی که در شهرهای اطراف کرج مانند گوهردشت و اندیشه ساکن هستند، باید با نمایندگی پکیج تاچی در گوهردشت و نمایندگی پکیج تاچی در اندیشه تماس بگیرند.

نمایندگی تاچی در کرج عیب‌یابی پکیج را چگونه انجام می‌دهد؟

71

سرویس دوره‌ای برای عیب‌یابی پکیج‌های تاچی توسط نمایندگی تاچی در کرج، با استفاده از دو روش انجام می‌شود. روش اول ارور خوانی و روش دوم بررسی نحوه کار و عملکرد پکیج است. مواردی مانند گرم نشدن آب مصرفی، هواگیری پکیج، ایراد در احتراق، روشن نشدن دستگاه، افزایش شعله‌ها وغیره، علائمی هستند که مردم با مشاهده آن‌ها با نمایندگی تماس می‌گیرند و تعمیرکاران نمایندگی تاچی پس از اعزام به محل با بررسی دقیق دستگاه به‌علت آن پی می‌برند و برای تعمیر قسمت‌های معیوب از بهترین قطعات اصل و اورجینال کمک می‌گیرند. ارور خوانی نیز به این صورت است ‌که با مشاهده صفحه نمایش پکیج و توجه به کد خطا، می‌توان به این نتیجه رسید که کدام یک از قطعات پکیج با مشکل مواجه شده‌اند‌.

تعمیرکاران نمایندگی تاچی در کرج چه ویژگی‌هایی دارند؟

تعمیرکاران و تکنسین‌هایی که از طرف نمایندگی تاچی در کرج برای تعمیر مدل‌های مختلف این دستگاه به محل اعزام می‌شوند، از مسئولیت‌پذیری بالایی برخوردارند. آن‌ها به خوش‌قول بودن و وقت‌شناسی پایبند هستند و با تجربه و مهارت خود در مدت زمانی کوتاه به مشکل اصلی پکیج تاچی پی برده و آن را تعمیر می‌کنند. در هر ساعتی از شبانه‌روز، آمادگی کافی برای ارائه خدمات به مشتریان را دارند و در زمان تعویض قطعات معیوب همواره از قطعات اصل و اورجینال استفاده می‌کنند. برای سرویس دوره‌ای انواع پکیج نیز باید هر شش ماه یک بار، از تعمیرکاران بخواهید که تمام قسمت‌های دستگاه را به‌خوبی مورد بررسی قرار دهند و در صورت مشاهده کوچک‌ترین ایرادی، بلافاصله آن را رفع کنند تا با این کار از افزایش خرابی‌ها جلوگیری شود.

استفاده از خدمات نمایندگی تاچی در کرج چه مزایایی دارد؟

بالا بودن سرعت ارائه خدمات، یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تاچی است. در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توان برای دریافت خدمات با نمایندگی تماس گرفت. تعمیرکاران در اولین فرصت به محل اعزام می‌شوند. هزینه‌هایی که بابت تعمیر پکیج از مشتریان دریافت می‌شود، بسیار منصفانه است و قبل از تعمیر اعلام می‌شود. تکنسین‌های نمایندگی، همواره تعمیر قطعات معیوب را به تعویض آن اولویت می‌دهند؛ زیرا تعویض قطعات، هزینه‌های بیشتری به‌همراه دارد. برای استفاده از خدمات نمایندگی پکیج تاچی در گوهردشت و نمایندگی پکیج تاچی در اندیشه به آدرس اینترنتی http://tachii.ir مراجعه کنید. این سایت به‌عنوان سایت نمایندگی تاچی در کرج، خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تعمیرکاران نمایندگی سرویس دوره‌ای و تعمیر پکیج تاچی در شهرهای کرج، گوهر دشت، اندیشه، عظیمیه، شهریار، گلشهر، مهرشهر، حصارک، باغستان و غیره، در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

72

مشتریان می‌توانند درخواست خود را به‌صورت تماس تلفنی یا آنلاین به ثبت برسانند. بعد از ثبت درخواست کارشناسان نمایندگی با آن‌ها تماس می‌گیرند تا با توجه به مدل پکیج تعمیرکاران واجد شرایط و ماهر را به آدرس آن‌ها ارسال کنند. تکنسین برای هماهنگی و تعیین زمان تعمیر با مشتری تماس می‌گیرد و بعد از به اتمام رسیدن تعمیر مشتری هزینه را پرداخت می‌کند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها