کد خبر: 655187
تاریخ انتشار :

آشنایی با انواع ویزای کانادا

آشنایی با انواع ویزای کانادا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

کانادا از کشورهای توسعه‌یافته‌ای است که مردم زیادی تمایل دارند به این کشور سفر کنند. از طرفی برای سفر به این کشور نیاز به اجازه ورود دارند که همان ویزای کشور کانادا نامیده می‌شود. برای دریافت ویزا، ابتدا باید بر اساس هدف خود از سفر، نوع ویزای درخواستی را مشخص کرده و برای دریافت آن، وقت سفارت بگیرید.

کشور کانادا انواع مختلفی از ویزا را دارد که تیم مؤسسه پارسیس برای آشنایی با انواع ویزای کانادا چند مورد از مهم‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها را برای شما معرفی کرده است.

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا برای گردشگران یا کسانی که به ملاقات دوستان و آشنایان می‌روند و برای شرکت در کنفرانس و همایش‌ها داده می‌شود. برای دریافت این ویزا شما باید دلیل سفر به کانادا را به مأموران سفارت توضیح دهید و با ارائه مدارکی به آن‌ها ثابت کنید که تمکن مالی کافی را دارید. این نوع ویزا موقتی است و به مدت 6 ماه اعتبار دارد و اگر در کم‌تر از این مدت از کانادا خارج شدید، برای ورود مجدد نیاز به ویزای جدید دارید. 

ویزای مولتی کانادا

ویزای مولتی کانادا که ویزای مولتیپل هم نامیده می‌شود، نوعی ویزای توریستی به‌حساب می‌آید. تفاوتی که این ویزا با ویزای توریستی دارد، در مدت‌زمان ویزا است که اعتبار آن، 5ساله بوده و برای افرادی مناسب است که دوست دارند در این مدت رفت‌وآمد مکرر، بدون نیاز به ویزای مجدد داشته باشند. مدت زمانی هم که می‌توانند در هر بار سفر به کانادا در آنجا بمانند 6 ماه است.

سوپر ویزای کانادا

سوپر ویزای کانادا به والدین و مادربزرگ و پدربزرگ افرادی داده می‌شود که شهروند کانادا بوده و یا اقامت موقت کانادا را دارند. با این ویزا، این افراد می‌توانند به‌عنوان همراه در کنار فرزند و نوه‌های خود برای مدت زیادی در کانادا بمانند. مدت اعتبار این ویزا 10 سال است که افراد در هر بار ورود به کانادا با این ویزا، می‌توانند 2 سال در خاک کانادا بمانند. 

پیکاپ ویزای کانادا

پیکاپ ویزای کانادا یا همان پیکاپ پاسپورت، یعنی ارسال پاسپورت به سفارتخانه و الصاق ویزای کانادا به پاسپورت شخص متقاضی است. برای ارسال پاسپورت می‌توانید خودتان اقدام کنید و یا از مؤسساتی مانند پارسیس کمک بگیرید. برای پیکاپ ویزای کشورهای مختلف، بعد از ارسال پاسپورت به سفارت، باید به سفارتخانه مراجعه کنید و نتیجه را دریافت کنید. اما در پیکاپ کانادا بعد از ارسال پاسپورت، در صورت ویزا شدن یا نشدن شما، پیامی از سفارت کانادا دریافت می‌کنید و بعد برای دریافت آن مراجعه می‌کنید که این از مزیت‌های پیکاپ ویزای کانادا شمرده می‌شود.

ویزای تحصیلی کانادا

ویزای تحصیلی کانادا برای دانش‌آموزان و دانشجویانی است که توسط یکی از مؤسسات معتبر کانادا پذیرفته شده‌اند و تا پایان مقطع تحصیلی اعتبار دارد. اگر والدین و یا همسر و فرزندان محصل بخواهند در مدت زمان تحصیل کنار متقاضی باشند، می‌توانند از طریق ویزای توریستی متقاضی را در این کشور همراهی کنند. البته اگر زمان تحصیل متقاضی کم‌تر از 6 ماه باشد، می‌تواند ویزای توریستی هم بگیرد.

نوع ویزای تحصیلی موقتی بوده و متقاضی می‌تواند در کنار تحصیل، 20 ساعت در هفته، در کشور کانادا مشغول به کار شود.

ویزای سرمایه‌گذاری کانادا

همان‌طور که از نامش مشخص است، ویزای سرمایه‌ گذاری کانادا برای کسانی مناسب است که قصد سرمایه‌گذاری در این کشور را دارند. این سرمایه‌گذاری می‌تواند خرید ملک و مستغلات باشد یا ثبت شرکت و کارآفرینی باشد. درهرصورت شما باید در سفارت، اثبات کنید که توان مالی کافی برای سرمایه‌گذاری در کانادا را دارید و بیزینس پلن خود را به آن‌ها ارائه دهید.

نوع ویزای توریستی دائمی است و اگر قوانین سرمایه‌گذاران اتباع خارجی را رعایت کنید، می‌توانید بعد از مدتی اقامت دائم و پاسپورت کانادا را برای خود و خانواده دریافت کنید.

81

وقت سفارت کانادا

برای دریافت انواع ویزای کانادا نیاز به‌وقت سفارت کانادا دارید. برای دریافت وقت سفارت در ابتدا باید به سایت VFS GLOBAL مراجعه کنید و یک حساب کاربری باز کنید. بعد از گذران مراحل انگشت‌نگاری، از سفارتخانه‌های کانادا در کشورهای همسایه مانند: ترکیه، ارمنستان، آذربایجان و ... وقت سفارت بگیرید. بعد از دریافت تأیید از سفارت موردنظر، به همراه همه افراد متقاضی در تاریخ و ساعت مشخص شده در آنجا حضور داشته باشید.

دریافت ویزا و وقت سفارت کانادا از مؤسسه پارسیس

باتوجه‌به نوع ویزاهای مختلف کانادا و حجم درخواست بالای ویزا برای این کشور، برای دریافت وقت سفارت و ویزا در اسرع‌ وقت، نیاز به اطلاعات کاملی از مدارک و شرایط دریافت ویزا دارید. مؤسسه پارسیس با سابقه کار طولانی در این زمینه، با تمامی موارد گفته شده آشنایی کامل دارد و تیم حرفه‌ای را برای مشاوره و انجام امور شما گرد هم آورده است. با مشاوره و کمک این تیم می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان و بدون مشکل، کارهای وقت سفارت و ویزا را انجام دهید.جهت اطلاع از هزینه‌ها نیز می‌توانید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها