کد خبر: 656284
تاریخ انتشار :

یادگیری انگلیسی در منزل

یادگیری انگلیسی در منزل
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

با تغییر سبک زندگی ما در دنیای مدرن، بسیاری از زوایای زندگی ما نیز تغییر می کند. در دنیایی که زمان ارزش بیشتری پیدا کرده است و مردم توییت های کوتاه 280 کاراکتری را به مقاله های طولانی روزنامه ها ترجیح میدهند، استفاده بهینه از زمان بسیار مهم شده است.

آموزش زبان انگلیسی یکی از آن مواردی است که روش سنتی آن، یعنی رفتن به کلاس آموزشگاهی، یک اشکال بزرگ با خود دارد و آن بهینه نبودن آن است. در دنیای شلوغ و بزرگ امروزی، به خصوص در کلان شهرهایی مانند تهران، زمانی که در رفت و آمد هدر می رود می تواند یک فاکتور مهم در تصمیم گیری‌های ما باشد.

بسیاری از ما به دلیل شغلی که داریم نمی توانیم ساعات کاری خود را با ساعات کاری آموزشگاهها هماهنگ کنیم. مثلا ممکن است در پایان شب ساعاتی را بخواهیم به یادگیری اختصاص دهیم، می بینید که باز مسئله اصلی اینجا زمان است.

مورد قابل ذکر دیگراین است که سرعت و زمانی که هر کس برای یادگیری نیاز دارد متفاوت است. در کلاسهای عمومی، هر فرد باید با سرعت میانگین کلاس هماهنگ باشد. برای بسیاری این قضیه به مثابه یک ترمز است که سرعت آنها را کم می کند.

خرید زمان با خودآموز انگلیسی

استفاده از یک خودآموز زبان انگلیسی، یک روش جایگزین برای یادگیری انگلیسی به جای رفتن به آموزشگاهها است. خودآموزهای زبان انگلیسی، علاوه بر کاهش هزینه، انعطاف کافی برای مدیریت زمان را نیز به زبان آموزان ارائه می دهند. البته این خودآموز باید ویژگی هایی داشته باشد که مناسب زبان آموزان باشد. برخی از این ویژگی ها این موارد هستند :

توسط تیم حرفه ای ساخته شده باشد

برای اینکه یک خودآموز بتواند از نظر آموزشی، غنای کافی داشته باشد باید سالها تجربه پشت تولید کننده آنها باشد. به دلیل استفاده از اساتید باتجربه در زمینه آموزش انگلیسی در تولید خودآموز زبان انگلیسی دلفین، ما کیفیت این نرم‌افزار را به شما تضمین می‌دهیم.

همیشه در دسترس باشد

امروزه بیشتر افراد یک یا چند گوشی همراه دارند. داشتن خودآموزی که همیشه روی این گوشی در دسترس باشد یک نعمت بزرگ است. با نصب نرم افزار دلفین این امکان را دارید که همیشه یک معلم زبان را در کنار خود داشته باشید.

قابلیت تمرین داشته باشد

یک خودآموز خوب باید بتواند تمرین های متفاوت به زبان آموز عرضه کند تا او خود را محک بزند. همواره تمرین جزئی جدانشدنی از آموزش است. قابلیت تمرین‌های اینتراکتیو در دلفین یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این اپلیکیشن اندرویدی است که آموزش را همراه با تمرین عرضه می کند.

2

منابع کمکی همراه با خودآموز

معمولا اساتید زبان در کلاسهای عمومی و خصوصی خود، مطالب کمک آموزشی و تمرینی جهت تقویت سطح زبان آموزان ارائه می دهند. مجموعه‌های خودآموز نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در اپلیکیشن دلفین علاوه بر مجموعه‌های خودآموز، می توانید مجموعه‌هایی جهت تقویت زبان خود نیز پیدا کنید.

داستانهای انگلیسی

خواندن داستانهای انگلیسی یکی از روشهای بسیار شناخته شده برای تقویت زبان انگلیسی در کنار استفاده از خودآموز است. خواندن این کتابها وقتی همراه با فایل صوتی باشد، علاوه بر تقویت مهارتهای خواندن و شنیدن، دایره واژگان شما را نیز افزایش می دهد.

آهنگهای انگلیسی

شنیدن آهنگهای انگلیسی همراه با متن یا Lyrics نیز یکی از آن مواردی است که به افرادی که سطح زبان متوسط دارند می تواند کمک زیادی کند. از آنجایی در ترانه ها، جملات خیلی سریع بیان می شوند، به صورتی که حتی در ترانه های فارسی نیز ما بخشهای مختلفی از ترانه را اشتباه می فهمیم! برای همین شنیدن ترانه های انگلیسی می تواند چالشی با نتایج فوق‌العاده برای زبان آموزان باشد!

سایر منابع کمک آموزشی

3

افراد زیادی هستند که علاقه به دیدن فیلم و سریال (زبان اصلی) دارند. اگر این افراد را دیده باشید، معمولا سطح زبانی بهتری نسبت به بقیه دارند (به صورت میانگین). علت آن این است که گوش دادن زیاد به دیالوگ‌های انگلیسی، باعث می شود گوش شما به جملات عادت کند. بهتر بشنوید و جملات بیشتری را یاد بگیرید. دایره واژگان این افراد نیز بهتر می شود. بنابراین یکی از روشهای مفید برای تقویت زبان انگلیسی همراه با استفاده از خودآموزها، دیدن فیلم و سریالهای انگلیسی است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها