کد خبر: 656753
تاریخ انتشار :

همه چیز درباره خرید ویلا شهرکی در شمال

همه چیز درباره خرید ویلا شهرکی در شمال
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

خرید ویلا در شمال نه تنها یک سرمایه گذاری عالی و پرسود، بلکه فراهم کردن یک فرصت مناسب برای تفریح تمام اعضای خانواده است. اما اگر ساکن شهر دیگری هستید و صرفا با هدف گذراندن ایام استراحت خود به فکر خرید ویلا در شمال کشور افتاده اید، باید بدانید که هر ویلایی برای شما مناسب نیست.

اگر این سوال در ذهنتان شکل گرفته که "چه نوع ویلایی برای من مناسب است؟!" تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. مطالعه این مطلب نهایتا چند دقیقه از وقت شما را می‌گیرد اما اطلاعاتتان در خصوص انواع ویلاهای شمال کشور را افزایش می‌دهد. داشتن اطلاعات کافی در زمینه خرید ویلا در شمال نیز بدون شک اولین قدم جهت خرید بهترین ویلا است.

ویلاهای شمال کشور را بیشتر بشناسید

یک ویلا در هر منطقه و شهر و استانی که باشد یکی از حالت های زیر را خواهد داشت؛

  1. جنگلی
  2. ساحلی
  3. شهرکی

البته در نظر داشته باشید که ویلای جنگلی قطعا در شهری که دارای جنگل است و ویلای ساحلی در شهرهای ساحلی احداث می‌شود، اما در هر صورت ویلاها خارج از موارد گفته شده نخواهند بود.

ویلا جنگلی همانطور که از نامش پیداست در منطقه‌ای جنگلی با چشم اندازی رو به جنگل قرار دارد. افراد علاقمند به طبیعت و حیات وحش و آرامشی که در این مناطق جریان دارد، این نوع ویلاها را انتخاب و خریداری می‌کنند.

از طرف مقابل ویلاهای ساحلی در نوار ساحلی دریا احداث می‌شوند یا این که به دلیل فاصله کم با دریا، ساحلی نام می‌گیرند. خرید ویلا ساحلی گزینه مناسبی برای کسانی است که به تماشای دریا و موج های آن علاقه دارند و به دنبال فرار از جمعیت و شلوغی نیستند.

جالب است بدانید ویلاهایی وجود دارند که هم جنگلی محسوب می‌شوند و هم ساحلی! این نوع ویلاها در شهرهایی مثل نور به وفور یافت می‌شوند. پس با خرید ویلا در نور یا شهرهای مشابه می‌توانید یک ویلای جنگلی و ساحلی را باهم داشته باشید و از دسترسی عالی آن لذت ببرید.

ویلاهای شهرکی نوع سوم ویلاها در شمال هستند که می‌توان آن ها را جزو پرفروش‌ترین و پرطرفدار‌ترین دسته بندی ها در میان انواع ویلاها دانست. آمار بدست آمده از مشاور املاک های منطقه شمال کشور نشان می‌دهند که در چند سال اخیر بیشتر خانواده ها به خرید ویلا شهرکی در شمال تمایل داشته اند.

پیشنهاد ما به شمایی که قصد خرید ویلا دارید نیز انتخاب ویلاهای شهرکی است. اگر با ویلاهای شهرکی آشنایی داشته باشید قطعا چرایی این قضیه را می‌دانید!

9

                                     ویلاهای شهرکی بهترین گزینه برای خرید هستند

 

با خرید ویلا شهرکی در شمال امنیت و آرامش واقعی را تجربه خواهید کرد

اولین و اصلی‌ترین دلیل بیشتر افراد برای خرید ویلا شهرکی، امنیت بالای این نوع ویلاها است. ساختمانی در دل جنگل را تصور کنید که هیچ همسایه‌ای ندارد و دسترسی به آن نیز بسیار آسان است، حال ساختمانی را تصور کنید که در یک شهرک بنا شده، به نظر شما امنیت کدام بیشتر است؟!

این تازه اول ماجراست! ویلاهای شهرکی علاوه بر این که در یک شهرک و در همسایگی ویلاهای دیگر ساخته می‌شوند، دارای نگهبان 24 ساعته هستند. نگهبان ها در تمام فصول سال و در 24 ساعته شبانه روز تمام ورود و خروج های شهرک را کنترل می‌کنند و به این ترتیب امنیت ویلای شما تضمین می‌شود.

بنابراین با خرید ویلا شهرکی دیگر دغدغه‌ای بابت این که در بیشتر مواقع ویلا خالی از سکنه است نخواهید داشت و از نصب دوربین و دزدگیر هم بی نیاز خواهید شد.

با خرید ویلا شهرکی مالک یک ملک با امکانات کامل خواهید شد

یکی دیگر از مزایای خرید ویلا شهرکی نسبت به خرید ویلا مستقل، بی نیازی از صرف هزینه و وقت برای دریافت انشعابات و امتیازات دیگر است. به طور کلی تمام ویلاهای شهرکی توسط یک شرکت مهندسی یا افراد مشخصی احداث می‌شوند و این افراد جهت فروش آسان‌تر ویلاهای خود و به اصطلاح جذب مشتری، تمام امتیازات لازم را برای تک تک ویلاها می‌گیرند. در نتیجه شما با انتخاب این ویلا مالک ملکی با امتیازات و امکانات کامل خواهید شد که این خود یک مزیت ویژه به حساب می‌آید.

از طرفی وجود انشعاباتی مانند آب، برق و گاز در ویلا نشان از ساخت مجاز و اصولی آن دارد و در این صورت دیگری نگرانی بابت سند و مجوز پایان کار و ... نیز نخواهید داشت. چرا که سازنده مسلما این اسناد و مجوزها را داشته که توانسته امتیازات و انشعابات گفته شده را دریافت کند.

با انتخاب ویلا شهرکی موفق به خرید ویلا ارزان در شمال خواهید شد

داشتن قیمت مناسب یکی دیگر از دلایل گرایش افراد به خرید ویلا شهرکی در شمال است. این ویلاها در متراژهای مختلف و با امکانات متفاوت ساخته می‌شوند و همین تفاوت در امکانات و متراژ، باعث تفاوت در قیمت آن ها می‌شود. در نتیجه با انتخاب این ویلاها موفق به خرید یک ملک متناسب با بودجه و سرمایه خود خواهید شد.

بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ ابتدا از خرید همین ویلاهای شهرکی ارزان قیمت شروع کرده و در نهایت به خرید ویلاهای لوکس رسیده اند و به این ترتیب در کنار استفاده از ویلا، سرمایه خود را هم افزایش داده اند. پس شک نکنید برای شروع، ویلای شهرکی بهترین انتخاب است.

10

                                           خرید ویلا ارزان در شمال کشور

 

بهترین ویلاهای شهرکی در شمال را از داماک ویلا بخواهید

حالا که با مزایای ویلاهای شهرکی آشنا شدید و تصمیم خود را برای خرید ویلا در شمال گرفتید، به یک مشاور املاک مطمئن احتیاج خواهید داشت که در این مسیر همراهتان باشد و راهنماییتان کند. گروه مشاورین املاک داماک ویلا با سابقه طولانی که در بازار خرید و فروش ویلا دارند، بهترین گزینه ها را به شما معرفی خواهند کرد و تا انتخاب و خرید ویلای مورد نظر در کنارتان خواهند بود.

برای دریافت مشاوره از داماک ویلا و همچنین اطلاع از شرایط عالی که این گروه جهت خرید ویلا شهرکی در نظر گرفته اند، فقط کافیست به آدرس اینترنتی https://damacvila.com/ مراجعه کنید. در این وب‌سایت شماره تماس تمام کارشناسان داماک ویلا در دسترس شما قرار خواهد گرفت و در کنار آن قادر به بررسی فایل های موجود و کسب اطلاعات نسبی در رابطه با قیمت ویلاها خواهید بود.

پس اگر به دنبال یک تغییر اساسی در زندگی خود هستید وقت را تلف نکنید!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها