کد خبر: 657010
تاریخ انتشار :

چرا به فروشگاه اینترنتی بابا ادیسون اعتماد کنیم؟

چرا به فروشگاه اینترنتی بابا ادیسون اعتماد کنیم؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

خرید کالا و تجهیزات برق صنعتی در بازار برای بسیاری از افراد کار دشواری است. ما در فروشگاه اینترنتی بابا ادیسون تمام کالاهای برق شما را با مزیت های رقابتی فراوان فراهم خواهیم کرد.

فروشگاه الکتروشتاب با نام تجاری بابا ادیسون در سطح اینترنت درحال فعالیت است. فروشگاه الکتروشتاب از سال 1385 درحال فعالیت است.

تمام کالاهای برق شما را تامین می کنیم.

کالاهای برقی در دسته بندی های مختلفی درحال عرضه به بازار است. رایج ترین دسته بندی های کالاهای برقی و همچنین پرفروش ترین کالاهای برقی در فروشگاه اینترنتی بابا ادیسون موجود است.

همیشه همراه شما هستیم.

یکی از شاخصه های اصلی فروشگاه اینترنتی بابا ادیسون و مجموعه الکتروشتاب، همراهی کردن مشتریان است. در صورت نیاز آموزش های لازم جهت افزایش اطلاعات، اطلاع رسانی از لیست های قیمت، ارجاع مشتریانی که نیاز به خرید حضوری دارند و .... در فروشگاه ما انجام می شود.

مشاوره های رایگان

یکی از اصلی ترین خدمات فروشگاه الکتروشتاب ( بابا ادیسون ) ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید است. بهترین کالا با بالاترین طول عمر در بازه قیمتی شما را بدون واسط تامین می کنیم.

 

چه برندهایی در فروشگاه بابا ادیسون موجود است؟

ما تامین کننده مستقیم بیش از بیست برند ایرانی و خارجی معتبر در حوزه برق صنعتی هستیم. در صورتی که تمایل به دیدن تمام محصولات دارید می توانید از طریق سایت بابا ادیسون اقدام کنید.

برخی از برندهای مطرح موجود در بابا ادیسون شامل اشنایدرالکتریک، زیمنس، هیوندای، ABB، LS، پارس فانل، سیگامل، نوآرک، ایران ونوس و .... است.

چه محصولاتی در فروشگاه بابا ادیسون موجود است؟

هرچه در حوزه برق صنعتی نیاز داشته باشید، در فروشگاه بابا ادیسون موجود است. اگر موفق به پیدا کردن کالای خود در سایت نشدید کافی است از طریق راه های ارتباطی مانند واتس اپ و تماس با شماره تلفن های موجود در سایت با ما در تماس باشید.

لیست پرفروش ترین محصولات ما شامل سنسور، سلکتور فرمان، محافظ جان، محافظ و چند راهی برق، چراغ سیگنال، کلید اتوماتیک، کلید مینیاتوری، کلید و پریز و کنتاکتور است.

خرید از معتبرترین فروشنده های بازار ایران

خرید بدون واسط به شما کمک می کند تا هزینه های نهایی خود را به کمترین حد ممکن برسانید. خرید بدون واسط از فروشگاه بابا ادیسون به دو صورت حضوری و اینترنتی قابل انجام است.

الکتروشتاب یک فروشگاه (فروشگاه اینترنتی بابا ادیسون) در عرصه برق صنعتی است که از سال 1385 آغاز به فعالیت کرده است.

بدون واسط، کالاهای مورد نیاز خود را در حوزه برق صنعتی می توانید از بابا ادیسون تامین کنید.

ما تامین کننده مستقیم بیش از بیست برند ایرانی و خارجی معتبر در حوزه برق صنعتی هستیم. در صورتی که تمایل به دیدن تمام محصولات دارید می توانید از طریق سایت بابا ادیسون اقدام کنید.

ما در کمترین زمان ممکن کالاهای مد نظر شما را با پایین ترین قیمت موجود در بازار، به دست شما می رسانیم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها