کد خبر: 657210
تاریخ انتشار :

بهترین ایرلاین های تهران استانبول را بشناسید!

بهترین ایرلاین های تهران استانبول را بشناسید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

تورهای لحظه آخری استانبول، همیشه یکی از پرفروش‌ترین تورهای مسافرتی هستند. شهر استانبول، بزرگ‌ترین شهر ترکیه و همچنین یکی از بزرگترین مناطق شهری جهان است. این شهر در تنگه بسفر واقع شده و به دلیل قرارگیری در دو قاره اروپا و آسیا، بزرگ‌ترین شهر جهان است که در بیش از یک قاره قرار دارد.

این شهر یکی از مقصدهای پرطرفدار توریستی است و همه ساله مسافران زیادی از مناطق دیدنی استانبول دیدن می‌کنند؛ به همین دلیل رزرو تور استانبول متقاضیان زیادی دارد. حال، کدام ایرلاین‌ها برای سفر به ترکیه بهترین گزینه هستند؟ در حال حاضر بهترین روش خرید بلیط هواپیما، خرید به صورت آنلاین است. با مراجعه به سایت سفرمارکت می‌توانید به سادگی یک بلیط ارزان به استانبول تهیه کنید.

تعداد زیادی از مسافران هنگام خرید بلیط استانبول دچار سردرگمی می‌شوند و در نهایت با وجود صرف هزینه و وقت زیاد موفق نمی‌شوند بلیط دلخواه خود را تهیه کنند. ایرلاین‌های مختلفی وجود دارند که بلیط استانبول را با قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌دهند. برای رزرو بهترین و ارزان‌ترین بلیط توصیه می‌شود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به معرفی بهترین ایرلاین‌ها برای سفر به استانبول می‌پردازیم.

بهترین شرکت های هواپیمایی برای سفر به استانبول

با انتخاب مناسب هر کدام از جنبه‌های مختلف سفر خود به استانبول می‌توانید سفر لذت‌بخشی را تجربه کنید. عواملی مثل خرید تور استانبول، انتخاب یک ایرلاین معتبر، رزرو هتل در استانبول به طوری که باکیفیت باشد و مدیریت هزینه سفر، در تجربه‌ی سفری باکیفیت و لذت‌بخش بسیار موثر هستند. در این مقاله قصد داریم بهترین ایرلاین‌ها را برای تهیه بلیط استانبول معرفی کنیم:

1.ترکیش ایرلاینز، معروف به معتبرترین شرکت هواپیمایی ترکیه

هواپیمایی ترکیش، هواپیمایی ملی ترکیه است که در شهر استانبول واقع شده است و به کشورهای مختلف دنیا پروازهای زیادی دارد. این شرکت هواپیمایی، چهارمین ایرلاین بزرگ دنیا است و به بیش از ۲۶۰ مقصد گردشگری بلیط هواپیما ارائه می‌دهد. ترکیش ایرلاینز، اولین گزینه برای خرید بلیط هواپیما به مقصد استانبول است. این شرکت هواپیمایی، با ارائه امکانات مناسب توانسته رضایت مشتریان را تا حد زیادی جلب کند.

شرکت ترکیش ایرلاینز، بر اساس جوایز شرکت بین‌المللی Skytrax، در سال ۲۰۱۵ بهترین خط هوایی اروپا و چهارمین خط هوایی در دنیا است. این شرکت همچنین بالاترین نرخ رشد در میان شرکت‌های هوایی جهان را دارد. غذاهای هواپیماهای ترکیش ایرلانیز به عطر و طعم بی‌نظیر مشهور هستند و در بسیاری از مجلات و سایت‌های معروف مورد تقدیر قرار گرفته‌اند. منوهای غذایی که برای بعضی از پروازها طراحی شده‌اند، از غذاهای عثمانی الهام گرفته‌اند! از بار مجاز قابل حمل در ناوگان هواپیمایی ترکیه، برای سفرهای داخلی ۲۰ کیلوگرم است که در صورت همراه داشتن نوزاد، ۱۰ کیلوگرم بار به آن اضافه می‌شود. برای پروازهای خارجی، میانگین بار مجاز ۲۵ کیلوگرم است و مجددا ۱۰ کیلوگرم نیز در صورت همراه داشتن نوزاد اضافه می‌شود.

13

2.ایران ایر

شرکت هواپیمایی هما، قدیمی‌ترین ایرلاین ایران است که بعدها به ایران ایر تغییر نام داده است. امکانات و خدمات این شرکت هواپیمایی مطابق با استانداردهای بین‌المللی است و رتبه دوم را در بین ایرلاین‌های داخلی کسب کرده است. این ایرلاین، بلیط استانبول را در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه انجام می‌دهد که در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس ارائه می‌شوند.

کیترینگ ایران ایر نیز در سال ۱۳۴۶ برای ارائه بهترین امکانات و خدمات به مسافران و کادر پروازی، تاسیس شد. در این کیترینگ بزرگ، روزانه ۳۲۰۰۰ سرویس شامل صبحانه، غذای گرم و سرد و میان‌وعده آماده می‌شود. کیترینگ هما علاوه بر سرویس‌دهی به مسافران و کادر پروازی خود، به دیگر شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، بهترین و باکیفیت‌ترین سرویس‌ها را ارائه می‌دهد. در این کیترینگ، انواع غذاهای خاص چون غذاهای مخصوص کودکان، بیماران، نوزادان و سالمندان سرو می‌شود. همچنین غذاهای دریایی، مذهبی، ایرانی، رژیمی، هندی و غیره به دست بهترین سرآشپزها آماده می‌شود. کیترینگ هما از لحاظ رعایت استانداردهای سازمان بهداشت، تنوع غذایی، کیفیت و مجهز بودن به تجهیزات و لوازم، همواره در خاورمیانه حرف اول را می‌زند.

 

3.ماهان ایر

شرکت هواپیمایی ماهان، بهترین ایرلاین‌ کشور است که حتی در رتبه بالاتری نسبت به ایران ایر رتبه‌بندی می‌شود. این شرکت هواپیمایی با کیفیت بالا و با استانداردهای اروپا به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند. شما قطعا کیفیت بالایی را در پرواز با ماهان ایر تجربه خواهید کرد. بلیط استانبول این شرکت هواپیمایی، در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس انجام می‌شود.

اکثر هواپیماهای ماهان، از نوع ایرباس است. فضای کابین اکونومی در هواپیماهای ایرباس، بزرگ‌تر از سایر شرکت‌های هوایی است. در واقع شما با خرید یک صندلی اکونومی در پروازهای ماهان، در سالنی بزرگ می‌نشینید و از فشردگی صندلی اذیت نمی‌شوید. همه مسافران قسمت اکونومی از خدمات مهمان‌داری بهره‌مند می‌شوند. ماهان ایر از مجرب‌ترین نیروهای مهماندار برای ارائه خدمات مهمان‌داری به مسافران بخش اکونومی خود بهره ‌می‌برد.

مسافران بخش اکونومی همچنین می‌توانند در طول سفر سفارشات کیترینگ بدهند یا از نوشیدنی‌های گرم و سرد این خط هوایی لذت کافی را ببرند. در کابین اکونومی همچنین می‌توانید شاهد نشست و برخاست هواپیما از مانیتورها باشید. در طول سفر نیز می‌توانید کلیپ‌های آموزشی، سرگرمی و طنز را مشاهده کنید.

کابین بیزینس کلاس ماهان ایر، بزرگ‌تر و کم‌صندلی‌تر از قسمت اکونومی است. در این قسمت فضایی آرام برای استراحت یا مطالعه برای مسافران در نظر گرفته شده است. مهمانداران بخش تجاری ماهان نیز از بهترین و مجرب‌ترین مهمانداران کشور هستند که دوره‌ها و آموزش‌های تخصصی برای ارائه خدمات کلاس تجاری را دریافت کرده‌اند. تنوع غذاهای ارائه شده در این بخش متنوع‌تر است.

 

4.کیش ایرلاین

پس از ساخت فرودگاه بین‌المللی کیش، شرکت هواپیمایی کیش ایرلاین تاسیس شد و به سرعت پیشرفت کرد. هرچند ناوگان هوایی این شرکت زیاد بزرگ نیست؛ اما اعتبار بسیار خوبی میان مسافران به دست آورده است. معمولا پروازهای کیش ایر به مقصد استانبول در ساعت‌های اولیه صبح انجام می‌شوند.

دو مزیتی که کیش ایرلاین دارد، کیترینگ و هتل‌های اختصاصی هواپیمایی کیش است. کیترینگ کیش ایر با به کارگیری ذائقه ایرانی، سنت غذایی و تکنولوژی روز دنیا، رضایت هرچه بیشتر مسافران کیش ایر را به ارمغان آورده است. کیترینگ کیش ایر، بیش از ۲۰ سال سابقه خدمت در صنعت تهیه و توزیع غذا را دارد. این کیترینگ یکی از بزرگ‌ترین کترینگ‌های هواپیمایی کشور به شمار می‌رود. از دیگر شاخصه‌های کترینگ کیش ایر، تضمین کیفیت و سلامت غذا و همچنین آسایش مسافران است. دو هتل آریان و فارابی، از هتل‌های اختصاصی هواپیمایی کیش ایر هستند که برخی از مسافران اقامت در این هتل‌ها را ترجیح می‌دهند.

14

5.قشم ایرلاین

شرکت هواپیمایی قشم مثل کیش ایر توانسته در مدت نه چندان زیادی در لیست بهترین ایرلاین‌های داخلی قرار بگیرد. این ایرلاین پروازهای مختلفی به مقصد استانبول دارد و قیمت بلیط هواپیما چارتر استانبول را با توجه به امکانات موجود ارائه می‌دهد. البته برای خرید بلیط استانبول حتما باید به قیمت ایرلاین‌های دیگر نیز توجه کنید. در نهایت با بررسی دقیق، بهترین گزینه را انتخاب و رزرو کنید.

این شرکت، خدمات عالی و غذاهای باکیفیتی را به مسافران خود ارائه می‌دهد و توانسته در این زمینه رضایت آن‌ها را جلب کنند. در واقع می‌توان گفت یکی از دلایل محبوبیت این ایرلاین در طول سال‌ها فعالیت، ارائه غذاهای باکیفیت و خوش‌طعم به مسافران بوده است. این امر تا جایی پیش رفته است که کیترینگ این مجموعه توانسته سیب زرین سلامت غذایی را در جشنواره سلامت سال ۹۸ دریافت کند.

 

6.پگاسوس ایرلاین

یکی از ایرلاین‌های معروف کشور ترکیه برای سفر به استانبول، شرکت هواپیمایی پگاسوس است. این ایرلاین از مبدا فرودگاه امام خمینی تهران به مقصد فرودگاه صبیحا گوکچن استانبول پرواز دارد و بالعکس. پروازهای پگاسوس، در کلاس پروازی اکونومی ارائه می‌شوند و بدون توقف انجام می‌گیرند. علاوه بر این ایرلاین‌ها، مسافران می‌توانند بلیط استانبول را از ایرلاین‌های زاگرس و معراج نیز تهیه کنند. مهمان‌دارانی که در پگاسوس مشغول هستند، از آموزش‌دیده‌ترین مهمانداران شرکت‌های هواپیمایی هستند و به این دلیل که از ملیت‌های مختلف هستند، می‌توانند به زبان‌های مختلف صحبت کنند.

 

برای خرید بلیط و یا باخبر شدن از پرواز لحظه آخری استانبول هر یک از این ایرلاین‌ها، می‌توانید به سایت سفرمارکت مراجعه کنید. در این سایت، لیست جامعی از پروازهای ارزان‌قیمت به مقصد استانبول نمایش داده می‌شود. همچنین رزرو هتل استانبول نیز از طریق سفرمارکت امکان‌پذیر است. برای اطلاعات بیشتر در مورد شهر استانبول، مناطق دیدنی آن، رستوران‌ها و برآورد هزینه‌ها، به راهنمای سفر به استانبول مراجعه کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها