کد خبر: 657268
تاریخ انتشار :

معرفی انواع هدایای نمایشگاهی مقرون به صرفه صبح آگهی

معرفی انواع هدایای نمایشگاهی مقرون به صرفه صبح آگهی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

کاربرد هدایای نمایشگاهی معمولا برای تبلیغات یک برند به خصوص در همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و یا سمینارها بسیار گسترده است. این هدایای نمایشگاهی باعث افزایش محبوبیت و اعتبار کسب و کار و برند شما در بین بازدیدکنندگان می‌شوند. حال شاید برای شما نیز سوال باشد که کدام یک از هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی برای کسب و کار شما مناسب‌تر است؟  برای خرید هدایای نمایشگاهی صبح آگهی می‌توانید از موارد زیر استفاده کنید.

  1. دفترچه یادداشت: این نوع از هدایای نمایشگاهی برای مشتریان قدیمی و جدید مناسب است. معمولا اولین چیزی که افراد در استفاده از یک دفترچه به آن توجه می کنند، برند چاپ شده روی جلد دفترچه یادداشت است که می‌تواند یک روش تبلیغاتی مقرون به صرفه برای غرفه‌ی شما باشد.
  2. خودکارهای تبلیغاتی: یکی از ابزارهای پرکاربرد و مقرون به صرفه می باشد که برای شروع یک همکاری جدید با مشتریان بالقوه مناسب می باشد. خودکارها به دلیل داشتن تنوع، دارای قیمت‌های متفاوتی نیز هستند که برای سفارش دهنده مناسب هستند و همچنین می‌توان مطابق با سلیقه و نوع مخاطب از بین انواع آن انتخاب مناسبی کرد.
  3. لیوان و ماگ تبلیغاتی: معمولا از این هدایا در نمایشگاه ها و رویدادها به مشتریان اهدا می‌شود و یا در هنگام پذیرایی از بازدیدکنندگان از این لیوان‌های تبلیغاتی استفاده می‌شود. با استفاده از ماگ یا لیوان به عنوان هدایای نمایشگاهی، ماندگاری نام برند شما طولانی مدت خواهد شد. این هدایای تبلیغاتی نیز دارای انواع متفاوتی هستند که می‌توانید با توجه به نوع کسب وکار خود از بین آم‌ها انتخاب کنید.
  4. چاپ ساک دستی: یکی از روش های جالب، چاپ برند روی ساک های دستی است. ساک دستی ها در سایزها و جنس‌های متنوع تهیه و تولید می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به رنگ سازمانی خود و نوع کسب و کارتان از بین انواع آن‌ها استفاده کنید. شما در نمایشگاه‌ها می‌توانید دیگر هدایای تبلیغاتی خود را به همراه تراکت و یا کارت ویزیت در ساک دستی تبلیغاتی خود قرار داده و به بازدیدکنندگان اهدا کنید.

مزایای هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی بدون شک برای هر برندی مزیت‌های خاص و منحصر به فردی دارند. به همین دلیل اکثر کسب ‌و کارهایی که در نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند تمایل زیادی به تهیه‌ی این هدایا دارند. از مزایای هدایای نمایشگاهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جذب مخاطب به سمت غرفه ی شما

  • بالا رفتن نمایش بصری: با استفاده از هدایای نمایشگاهی خلاقانه، مشتریان به سمت غرفه‌ی شما جذب می‌شوند
  • جذب مشتریان و ایجاد ترافیک بیشتر در غرفه نمایشگاهی: بدیهی است که ترافیک بالای مشتریان بالقوه در محل غرفه شما، موجب افزایش مشتریان دائمی نیز می‌شود

به خاطر سپردن برندتان توسط مشتریان

  • شناخت برند شما توسط افراد بیشتر: زمانی که ترافیک مشتریان غرفه شما بالا می‌رود، افراد بیشتری با برند شما آشنا می‌شوند. در واقع این کار موجب افزایش مشتریان بالقوه به صورت مستقیم و غیر مستقیم می‌شود.
  • تثبیت نام برند شما در ذهن افراد: هک شدن یا چاپ برند کسب و کارتان روی انواع هدایای نمایشگاهی  و کاربردی بودن آن برای مخاطب موجب ثبت برند شما در ذهن افراد می‌شود.

هدایای نمایشگاهی نشان‌دهنده‌ی ارزش و اعتبار برند شما هستند

با استفاده از هدایای نمایشگاهی به برند خود ارزش و اعتبار ببخشید. برای مثال می‌توانید با ارائه هدایای تبلیغاتی دوست دار محیط زیست، به برند خود نزد مشتریان ارزش بیشتری دهید و یا می‌توانید برای بانوان هدیه‌ای تناسب با جنسیت آن‌ها تهیه کنید. به این طریق به مخاطب خود حس احترام بخشیده و متقابلا مخاطب برای برند شما ارزش قائل خواهد شد.

انواع هدایای نمایشگاهی پرطرفدار

4

  1. جاکلیدی تبلیغاتی: جاکلیدی‌ها یکی از هدایای نمایشگاهی هستند که کاربرد بسیار خوبی برای مصرف شخصی در طول روز دارند. این کار باعث ماندگار شدن در ذهن مخاطبتان خواهد شد.
  2. سالنامه و سررسید تبلیغاتی: یکی دیگر از هدایای نمایشگاهی کاربردی و پرطرفدار می‌باشد که افراد در نمایشگاه‌های پایانی سال به شدت از آن‌ها استفاده می‌کنند.
  3. تقویم رومیزی تبلیغاتی: تقویم‌ها یکی از مهم ترین ابزارهایی هستند که هر فردی می‌تواند از آن بر روی میز کاری خود و حتی در منزل از آن استفاده کند.
  4. خودکار تبلیغاتی: خودکارها از پرکاربردترین و معروف ترین هدایای نمایشگاهی هستند. این محصولات را می توان به عنوان یک عامل شروع کننده ی رابطه ای کاری با مشتریان بالقوه دانست. این نوع از هدایا دارای قیمت مناسب و فضای کافی برای چاپ لوگو اطلاعات تبلیغاتی شماست.
  5. لیوان: هدیه دادن ماگ یا لیوان تبلیغاتی در بستر رویدادها و نمایشگاه ها موجب ماندگاری نام برندتان در اذهان می شود. پذیرایی با لیوان‌های تبلیغاتی در نمایشگاه جلوه‌ی بصری خاصی را ایجاد می‌کند.

لیوان و ماگ تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی یا ماگ تبلیغاتی یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین هدایای نمایشگاهی است. مهم ترین نکته جهت استفاده از لیوان به عنوان مبلغ برندتان، زیبایی و کیفیت آن است. لیوان‌های تبلیغاتی انواع متفاوتی دارند. لیوان‌های سرامیکی، ماگ‌های حرارتی، لیوان‌های یخی و... بنابراین باید برای طراحی و سفارش آن به اندازه کافی وقت بگذارید. اگرچه لیوان های تبلیغاتی یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات جهت تبلیغ کسب و کارتان می باشند، با این حال باید در انتخاب کیفیت جنس لیوان دقت کافی را داشته باشید. چاپ روی لیوان‌ها باید در بهترین کیفیت خود انجام شود تا باعث ماندگاری در ذهن مخاطب باشد.

سفارش خودکار تبلیغاتی

5

از آن جایی که خودکارها استفاده همگانی دارند، یکی از معروف‌ترین هدایای نمایشگاهی مقرون به صرفه نیز محسوب می شوند. هنگام سفارش خودکار تبلیغاتی باید نوع خودکار، رنگ و جنس بدنه را از قبل انتخاب کرده باشید. به طور کلی خودکارهای تبلیغاتی در انواع زیر تولید می شوند:

  1. خودکار پلاستیکی: یکی از مقرون به صرفه ترین انواع هدایای نمایشگاهی، خودکارهای پلاستیکی هستند. رنج قیمتی این مدل خودکارها بسیار مناسب بوده و آن را جهت تبلیغ برند، به کسب و کارهای نوپا پیشنهاد می دهیم. به طور معمول چاپ برند روی این خودکارها از نوع تامپو است. البته گاهی به سلیقه مشتری نام برند روی بدنه محصول به صورت دیجیتالی نیز چاپ می شود.
  2. خودکار فلزی: رنج قیمتی خودکارهای فلزی متوسط بوده و آن را به کسب و کارهای در حال توسعه پیشنهاد می‌دهیم. چاپ برند روی خودکارهای فلزی به عنوان هدایای نمایشگاهی، به صورت حک لیزری است. به نحوی که نام برند به هیچ عنوان پاک نشده و از بین نمی‌رود.
  3. خودکار مدیریتی: رنج قیمتی خودکارهای مدیریتی نیز در رده‌های بالا قرار می‌گیرد. معمولا از این خودکارها به عنوان هدایای نمایشگاهی به مدیران سازمان ها و دیگر رقبا اهدا می شود.

چاپ ساک دستی تبلیغاتی صبح آگهی

6

ساک‌های دستی، یکی دیگر از هدایای نمایشگاهی محبوب و مقرون به صرفه هستند. جنس ساک دستی باید مرغوب، محکم و مقاوم باشد. همچنین چاپ آگهی و شعار تبلیغاتی روی این محصولات یکی از روش‌های تبلیغاتی است که مانند یک بیلبورد سیار نام برند شما را تبلیغ می‌کند. چاپ ساک دستی صبح آگهی در بهترین کیفیت و در قیمتی مقرون به صرفه انجام می‌شود. رنگ‌ساک دستی و چاپ تبلیغاتی که روی آن انجام می‌شود می‌تواند متفاوت باشد اما دقت کنید که هارمونی رنگ را به خوبی رعایت کنید.

نحوه سفارش هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی در صبح آگهی

شما می توانید در بخش دسترسی سریع در قسمت نوار بالایی سایت، روی محصول مورد نظر خود کلیک کنید و نسبت به سفارش آن اقدام نمایید. همچنین با تکمیل فرم، سفارش شما ثبت و پیگیری خواهد شد. شما می‌توانید با مشاورین صبح آگهی تماس بگیرید.

         

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها