کد خبر: 657444
تاریخ انتشار :

7 نکته مهم برای خرید گوشی

7 نکته مهم برای خرید گوشی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

خرید گوشی اگر با اطلاعات کافی انجام نشود می‌تواند به یک فرایند پرریسک تبدیل شود. امروزه بسیاری از گوشی‌های هوشمند در بازار عرضه شده‌اند که از کیفیت‌های مختلفی برخوردارند. هر یک از گوشی‌های ارائه شده امکانات مختلفی را به کاربران خود عرضه می‌کنند. اگر شما هم قصد خرید گوشی موبایل را دارید بسیار مهم است که اهداف خود را مشخص کنید. 

رادیس یکی از عرضه‌کنندگان انواع گوشی‌های همراه با قیمت مناسب است که شما می‌توانید به‌راحتی و با اطمینان خاطر گوشی‌های خود را از این فروشگاه تهیه کنید. در ادامه نکات لازم برای خرید گوشی‌های همراه را بررسی می‌کنیم. همچنین دو گوشی پرطرفدار آیفون و سامسونگ را بررسی خواهیم کرد. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

لیست موارد لازم برای خرید گوشی از رادیس

گوشی‌های هوشمند این روزها به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند. از گوشی‌های همراه برای برقراری ارتباط، گرفتن عکس، ذخیره اسناد در فضای ابری، مرور اینترنت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با وجود طیف گسترده‌ای از گوشی‌های همراه در بازار، تصمیم‌گیری درمورد خرید آنها اصلاً آسان نیست. در فروشگاه رادیس با وجود تنوع زیاد گوشی‌های همراه می‌توانید بهترین گوشی همراه، متناسب با نیازتان را خریداری کنید. مواردی که برای خرید گوشی از رادیس باید در نظر بگیرید را اینجا لیست کرده‌ایم.

برای خرید گوشی از رادیس کلیک کنید.

  1. کیفیت ساخت گوشی

کیفیت ساخت، دوام یک گوشی را نشان می‌دهد. هرچه کیفیت ساخت گوشی‌های هوشمند بیشتر باشد، دوام و کارایی بیشتری خواهند داشت؛ بنابراین با خرید گوشی با کیفیت ساخت بالا می‌توانید تا مدت‌ها از آن استفاده کرده و در هزینه‌های خرید گوشی صرفه‌جویی کنید. گوشی‌های موجود در بازار عمدتاً از دو جنس فلز و پلاستیک ساخته شده‌اند. همچنین برخی از گوشی‌ها دارای پانل با روکش شیشه‌ای هستند، اما تعداد آنها بسیار محدود است. 

اگر شما هم جزو افرادی هستید که در حفظ و نگهداری گوشی همراه سهل‌انگاری می‌کنید بهتر است سراغ گوشی‌هایی بروید که از نظر کیفیت ساخت سطح بالایی دارند. گوشی‌های فلزی و پلاستیکی برای شما مناسب‌تر است؛ زیرا گوشی‌های شیشه‌ای قطعاً پس از افتادن، می‌شکنند.

  1. صفحه‌نمایش گوشی

اندازه و وضوح صفحه‌نمایش به استفاده شما از گوشی هوشمند بستگی دارد. اگر اغلب از گوشی‌ها برای تماشای ویدئو استفاده می‌کنید یا با گوشی خود عکس و فیلم را ادیت می‌زنید یک صفحه‌نمایش گوشی هوشمند از 5.5 اینچ تا 6 اینچ، وضوح فول ‌اچ ‌دی یا QHD می‌تواند برای شما یک انتخاب خوب باشد. 

صفحه نمایشگرهای بیشتر از 6 اینچ باعث حجیم شدن گوشی می‌شوند؛ پس اگر از گوشی تنها برای چک کردن پیام‌ها یا برقراری ارتباط استفاده می‌کنید می‌توانید از گوشی‌هایی در اندازه 5 تا 5.5 اینچ HD یا صفحه‌نمایش فول اچ‌ دی عالی استفاده کنید. با خرید گوشی از رادیس می‌توانید امکان تهیه هر نوع تلفن همراه در اندازه‌های مختلف وجود دارد.

  1. پردازنده گوشی

قدرت پردازش یک گوشی هوشمند بسته به عوامل مختلفی مانند نسخه سیستم‌عامل، رابط کاربری، bloatware و موارد دیگر از یک دستگاه به دستگاه دیگر متفاوت است. قدرت پردازنده گوشی به میزان استفاده شما از آن بستگی دارد. اگر اهل انجام بازی‌های سخت و سنگین روی گوشی هستید با از گوشی‌های با پردازنده بالا استفاده کنید؛ زیرا هرچقدر که میزان پردازنده قوی‌تر باشد، سرعت بیشتری را ارائه می‌کند. 

اگر هدفتان خرید گوشی از رادیس برای استفاده‌های روزمره مانند بررسی شبکه‌های اجتماعی، تماس و دیگر کارهای سبک است، می‌توانید از گوشی با پردازنده کمتر استفاده کنید.

  1. دوربین گوشی   

یکی از موارد مهم در خرید گوشی از رادیس، دوربین آنهاست. بسیاری از افراد برای خرید گوشی تنها به دوربین آن توجه می‌کنند. در گوشی‌های موبایلی که اخیراً تولید شده‌اند کیفیت دوربین‌ها تا حد زیادی پیشرفت کرده است. گوشی‌های پرچمدار آیفون و سامسونگ از دوربین‌های فوق‌العاده‌ای برخوردارند که می‌توانند کاربران خود را شگفت‌زده کنند.

 گوشی‌های میان‌رده این دو شرکت نیز از کیفیت خوبی برخوردارند؛ بنابراین اگر مهم‌ترین هدف شما از خرید گوشی از رادیس همراه، استفاده از دوربین آن است، بهتر است که به سراغ گوشی‌های پرچمدار بروید. با خرید گوشی سامسونگ از رادیس، می‌توانید از امکانات پیشرفته آن استفاده کنید.

2

  1. باتری گوشی

عمر باتری بسته به میزان استفاده شما از گوشی همراه متفاوت است. اگر جزو افرادی هستید که زمان زیادی را در روز از گوشی خود استفاده می‌کنید باید به سراغ گوشی هوشمندی با حداقل باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی یا بالاتر بروید. اما اگر با خرید گوشی از رادیس انجام کارهای سبک و ساده است، می‌توانید یک گوشی با باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی بخرید. 

میزان عمر باتری‌ها به نحوه نگهداری شما از گوشی‌های همراه بستگی دارد. استفاده از گوشی هنگامی که در شارژ است می‌تواند عمر آن را کاهش دهد. همچنین سعی کنید گوشی‌های خود را با شارژرهای اصلی شارژ کنید. استفاده از شارژرهای بی‌کیفیت می‌تواند به باتری گوشی آسیب بزند.

  1. رابط کاربری/نسخه سیستم عامل گوشی

رابط کاربری و نسخه سیستم عامل نیز فاکتورهای کلیدی هستند که هنگام خرید گوشی از رادیس، باید در نظر گرفته شوند. IOS و اندروید دو سیستم عاملی هستند که در بیشتر گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شوند. هر یک از این سیستم‌عامل‌ها دارای ویژگی منحصربه‌فردی هستند.

 در حال حاضر اندروید یکی از بهترین سیستم عامل‌های محبوب موبایل در سطح جهانی است که مورد استفاده بیشتر افراد قرار می‌گیرد. شما با خرید گوشی آیفون از رادیس می‌توانید از مزایای این گوشی‌‌ها بهره‌مند شوید. 

  1. فضای ذخیره‌سازی گوشی

بخش بزرگی از فضای ذخیره‌سازی گوشی هوشمند از سیستم‌عامل و برنامه‌هایی که دستگاه از پیش نصب شده است، گرفته می‌شود. گوشی‌ها با انواع فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شوند. به طور کلی، برای اکثر کاربران معمولی گوشی‌های هوشمند، 64 گیگابایت حافظه گوشی کافی است، اگرچه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند بین 128 گیگابایت و 256 گیگابایت یکی را انتخاب کنند. کسانی که از تلفن همراه خود حداکثر استفاده را می‌کنند، باید گوشی‌هایی با فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی را خریداری کرده تا با کمبود حافظه و سرعت پایین گوشی مواجه نشوند.

خرید گوشی سامسونگ از رادیس

سامسونگ یکی از برندهای قدیمی در تولید انواع گوشی‌های موبایل است. این شرکت در انواع قیمت‌ها،گوشی تولید می‌کند. گوشی‌های پرچمدار سامسونگ از امکانات پیشرفته‌ای برخوردار هستند. قیمت گوشی‌های پرچمدار مانند s22 نسبت به گوشی‌های میان‌رده آن گران‌تر است؛ بنابراین اگر بودجه زیادی ندارید می‌توانید گوشی‌های میان‌رده آن را خریداری کنید. 

برای خرید گوشی سامسونگ از رادیس کلیک کنید.

کیفیت برخی از گوشی‌های میان‌رده سامسونگ مانند گوشی a52 قطعاً مورد توجه شما قرار خواهد گرفت. با خرید گوشی سامسونگ از رادیس می‌توانید از امکانات آن بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید لوازم جانبی باکیفیت گوشی‌تان را از رادیس خریداری کنید.

آیفون یا سامسونگ؛ کدام نوع بهتر است؟

3

وقتی صحبت از رقابت بین گوشی سامسونگ و آیفون می‌شود، مردم به دو دسته تقسیم می‌شوند، افرادی که طرفدار آیفون و عده دیگر که از وفاداران سامسونگ هستند. اما برای یک خریدار معمولی، تصمیم‌گیری اینکه کدام گوشی بهتر است – آیفون یا سامسونگ – نباید صرفاً یک موضوع شخصی باشد. در عوض، هر دو گزینه باید موبه‌مو مقایسه شوند تا تصمیمی آگاهانه گرفته شود. 

برای خرید گوشی آیفون از رادیس کلیک کنید. 

از نظر قیمت، گوشی‌های پرچمدار آیفون و سامسونگ تقریباً قیمت یکسانی دارند. اما در بین گوشی‌های میان‌رده، قیمت گوشی‌های سامسونگ کمتر است. به‌صورت کلی انتخاب گوشی بین سامسونگ و آیفون به سلیقه شما بستگی دارد. فروشگاه رادیس همچنین دارای انواع گوشی‌های آیفون است. شما می‌توانید متناسب با سرمایه خود با خرید گوشی آیفون از رادیس، از مزایای آن استفاده کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها