کد خبر: 657505
تاریخ انتشار :

بهترین پلتفرم آموزش زبان در ایران کدام است؟

بهترین پلتفرم آموزش زبان در ایران کدام است؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

امروزه با گسترش دانش و ارتباطات جهانی، افراد زیادی مشتاق یادگیری زبان‌های خارجی شده اند. اما با توجه به زندگی پرمشغله و وجود محدودیت زمانی و مکانی، امکان شرکت درکلاس آموزشگاه‌های زبان برای آن ها وجود ندارد. همچنین تعداد زیادی از آموزشگاه‌ها امکان برگزاری کلاس‌های آنلاین را ندارند. این در حالی است که افراد زیادی جلسات آنلاین را ترجیح می‌دهند. در اینجاست که نیاز به یک پلتفرم آموزش آنلاین و حضوری زبان خارجی احساس می‌شود. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین پلتفرم آموزش زبان در ایران آشنا کنیم.

معیارهای انتخاب بهترین پلتفرم آموزش زبان

1-حضور استادهای متخصص و باتجربه

یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب یک پلتفرم آموزش زبان خوب، استفاده از اساتید متخصص و باتجربه است. اگر مدرس، تخصص و تجربه کافی برای آموزش به زبان‌آموز  را داشته باشد، زبان‌آموز  در کوتاه‌ترین زمان به نتایج عالی می‌رسد.

های‌تاکی به عنوان یک پلتفرم آموزش آنلاین و حضوری زبان های خارجی، اساتید خود را بعد از انجام مصاحبه تائید می‌کند و بعد از تعیین سطح، فقط افراد متخصص و باتجربه را در مجموعه خود می‌پذیرد. در نتیجه زبان‌آموز  با خیال راحت می‌تواند اقدام به رزرو کلاس خصوصی حضوری یا آنلاین کند.

2-تدریس خصوصی طیف وسیعی از زبان‌های زنده دنیا

برخی از پلتفرم‌های تدریس خصوصی تنها تعداد محدودی از زبان‌ها را پوشش می‌دهند. این در حالی است که هر چه تعداد زبان‌های تحت پوشش یک پلتفرم بیشتر باشد نشانه قدرت آن پلتفرم در برگزاری کلاس‌های خصوصی حضوری یا آنلاین است. در های‌تاکی آموزش 15 زبان زنده دنیا انجام می‌شود. از جمله این زبان‌ها می‌توان به انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی، چینی، کره‌ای و... اشاره کرد. در این میان زبان انگلیسی با توجه به بین المللی بودن، جایگاه خاصی دارد. برای شرکت در کلاس های خصوصی حضوری و یا آنلاین زبان انگلیسی در های‌تاکی بر لینک زیر کلیک کرده و از بین مدرسین زبان انگلیسی شخص مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

15

3-امکان شناخت مدرس

معیار بعدی برای انتخاب بهترین پلتفرم آموزش زبان خارجی، فراهم کردن امکان شناخت مدرس است. اگر زبان‌آموز  بتواند مدرس را قبل از رزرو کلاس بشناسد با اطمینان خاطر بیشتری می‌تواند کلاس او را رزرو نماید. های‌تاکی امکان شناخت مدرس را از راه‌های مختلفی برای زبان‌آموز  فراهم می‌کند. از جمله این راه‌ها رزرو کلاس آزمایشی، تماشای ویدئو معرفی استاد، مطالعه متن معرفی، بررسی بخش رزومه و خواندن نظر زبان‌آموز ان قبلی است.

4-هزینه های متفاوت برای شرکت در کلاس‌های حضوری

هزینه شرکت در کلاس حضوری یا آنلاین زبان خارجی یکی از معیارهای مهم برای انتخاب یک پلتفرم آموزش زبان خوب در ایران است. خبر خوب اینکه هزینه برگزاری کلاس‌های مختلف در های‌تاکی متفاوت است. در واقع این هزینه با توجه به نظر شخصی استاد تعیین می‌شود و بعد از بررسی توسط های‌تاکی در پلتفرم اعلام خواهد شد. در نتیجه با هر بودجه‌ای که دارید می‌توانید برای رزرو کلاس خصوصی در های‌تاکی اقدام کنید و از مزایای آن برخوردار شوید.

5-برنامه زمانی منعطف

وجود برنامه زمانی معطف در های‌تاکی موجب شده تا زبان‌آموزان بتوانند در هر ساعت از شبانه روز اقدام به رزرو کلاس نمایند.

6-پوشش طیف وسیعی از مهارت‌های آموزش زبان

یکی دیگر از ویژگی‌های یک پلتفرم آموزش زبان خوب پوشش طیف وسیعی از مهارت‌های مختلف آموزش زبان است. های‌تاکی کلاس‌های مختلفی را برای مهارت‌های متفاوت در نظر می‌گیرد. مثلا به جای اینکه تنها یک کلاس درس را به یک زبان مانند انگلیسی اختصاص دهد، کلاس‌های مربوط به این زبان را در قالب چند مهارت مختلف از جمله مکالمه زبان انگیسی، زبان انگلیسی تجاری، زبان انگلیسی کودکان و... ارائه خواهد داد. بدین ترتیب زبان‌آموز  می‌تواند با توجه به هدف خاصی که از شرکت در کلاس‌ دارد مهارت مورد نظر خود را انتخاب کرده و در راستای یادگیری آن پیش برود.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در های‌تاکی

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی با توجه به بین المللی بودن این زبان بر کسی پوشیده نیست. در صورتی که شما به این زبان مسلط باشید، می‌توانید، از منابع انگلیسی زبان بهره‌مند شوید، در حوزه های مختلف کار کنید، با افراد متفاوت از سراسر جهان ارتباط برقرار کنید و... .

در صورتی که خواستار یادگیری زبان انگلیسی هستید می‌توانید در کلاس های خصوصی آنلاین و یا حضوری های‌تاکی شرکت کنید. تدریس زبان انگلیسی در این پلتفرم با بالاترین کیفیت از لحاظ محتوا و انتقال مفاهیم انجام می‌شود. برای این منظور کافیست بر لینک زیر کلیک کرده و از بین مدرس های زبان انگلیسی، استاد دلخواه خود را انتخاب کنید.

https://hitalki.org/teachers/english

ویژگی‌های "های‌تاکی" به عنوان بهترین پلتفرم آموزش زبان

16

1-امکان برگزاری کلاس‌های حضوری و آنلاین

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین پلتفرم آموزش زبان امکان برگزاری کلاس‌های حضوری و آنلاین است. در واقع افراد زیادی هستند که کلاس‌های حضوری را بیش از کلاس‌های آنلاین می‌پسندند. در مقابل عده زیادی نیز امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند. های‌تاکی با احترام به شرایط و نظر هر دو دسته از افراد، امکان برگزاری کلاس به هر دو شکل حضوری و آنلاین را فراهم کرده است.

مکان کلاس درس برای کلاس‌های حضوری با توافق بین مدرس و زبان‌آموز  تعیین شود. اما در حالت آنلاین، زبان‌آموز  می‌تواند با حضور در هر نقطه از ایران یا حتی خارج از آن در کلاس شرکت کند و زبان مورد نظر خود را در هر جای جهان آموزش ببیند.

2-برگزاری جلسات آزمایشی رایگان

زبان‌آموز  با شرکت در جلسات آزمایشی بیش از هر زمان دیگری می‌تواند با مدرس و شیوه تدریس او آشنا شود و برای رزرو کلاس زبان تصمیم بگیرد. کلاس آزمایشی شرایطی را فراهم می‌کند تا:

  1. زبان‌آموز  و مدرس با یکدیگر آشنا شوند.
  2. مدرس، زبان‌آموز  را تعیین سطح کند.
  3. زبان‌آموز  با سطح استاد آشنا شود.
  4. منابع تدریس را با هم مرور کنند.
  5. و...

3-ایجاد لیست سفارشی از اساتید با اعمال فیلترهای مختلف

معمولا زمانی که وارد یک پلتفرم آموزش زبان می‌شوید شرایط خاصی را مد نظر دارید. برخی از پلتفرم‌ها امکان اعمال تعداد بسیار محدودی از فیلترها را برای شما فراهم می‌کنند اما های‌تاکی امکان اعمال انواع مختلفی از فیلترها مانند نوع تدریس، سطح تدریس، نوع مهارت، گروه سنی زبان‌آموز ، جنسیت استاد و... را برای شما فراهم کرده است.

4-قابلیت  ارتباط با مدرس

بهتر است بهترین پلتفرم آموزش زبان، امکان ارتباط با مدرس را برای زبان‌آموز فراهم کند. های‌تاکی این امکان را حتی قبل از رزرو کلاس فراهم کرده است. در نتیجه زبان‌آموز می‌تواند در هر زمانی که نیاز بود با مدرس‌های های‌تاکی در ارتباط باشد و آنچه را که لازم است با آن‌ها در میان بگذارد. رزرو کلاس آزمایشی رایگان و ارسال پیام به مدرس از راه های ارتباطی بین مدرس و زبان‌آموز می‌باشد.

5-افزودن نام مدرس به لیست علاقه‌مندی‌ها

قطعا تعداد مدرس‌های یک پلتفرم آموزش زبان زیاد است. با امکان افزودن نام مدرس به لیست علاقه‌مندی‌ها، زبان‌آموز  می‌تواند لیستی از استادهای مورد علاقه خود را داشته باشد و بعدها از این لیست استفاده کند. مثلا می‌تواند بعد از مسلط شدن به زبان انگلیسی اقدام به یادگیری زبان آلمانی با مدرس دلخواه خود نماید.

17

6-ارسال پیامک و اطلاع رسانی

یکی از بهترین راه‌های ارتباطی یک پلتفرم آموزش زبان با زبان‌آموز ان ارسال پیامک است. های‌تاکی هر زمان که نیاز است با زبان‌آموز  از طریق پیامک ارتباط برقرار می‌کند تا موارد خاصی مانند زمان شروع کلاس را به او اطلاع ‌دهد.

 

منابع:

تبیان

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها