کد خبر: 658023
تاریخ انتشار :

چرا زیست دهم خیلی سبز بهترین کتاب کمک درسی زیست است؟

چرا زیست دهم خیلی سبز بهترین کتاب کمک درسی زیست است؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

اگر برای کسب درصد بالای زیست در کنکور تلاش می کنید به هیچ عنوان نباید از کتاب زیست دهم خیلی سبز غافل شوید. با مطالعه این نوشته متوجه خواهید شد که چرا این کتاب را به عنوان بهترین کتاب زیست معرفی کرده و خرید آن را به شما توصیه می کنیم.

درک بهتر مطالب با کتاب های کمک درسی

امروزه دانش آموزان برای یادگیری و درک بهتر و صحیح از کتاب های کمک درسی استفاده می کنند. درواقع این کتاب ها به آسان تر شدن یادگیری کمک می کنند و دانش آموزانی که محتوای درسی را درک نمی کنند و به خوبی متوجه نمی شوند، با مطالعه این کتاب ها درک راحت تری خواهند داشت.

توضیحات کتاب های کمک درسی آسان، ساده و قابل فهم است و مطالب موجود در آن ها با جزئیات بیشتری توضیح داده شده است، مانند « کتاب زیست دهم خیلی سبز » که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد و به ارزیابی آن خواهیم پرداخت.

مولفین زیست دهم خیلی سبز

کتاب «زیست دهم خیلی سبز» توسط انتشارات «خیلی سبز» منتشر شده است. مولفین این کتاب دکتر کمیل نصری، ابوذر نصری و دکتر حسن محمد نیشتایی می باشند که همه ی این افراد تجربه زیادی در انتشار کتاب های زیست شناسی دارند.

این کتاب به درد چه دانش آموزانی می خورد؟

دانش آموزان در هر سطحی که هستند می توانند از کتاب زیست دهم خیلی سبز استفاده کنند. در این کتاب کمک درسی سوالات و تمرین های متفاوت و استانداردی وجود دارد که به مرور سطح دانش آموز را بالا می برد و باعث می شود در آزمون های مختلف درصد بالایی از سوالات زیست را پاسخ صحیح بدهند. در واقع این کتاب بسیار ساده و کاربردی بوده و تمامی مباحث آموزشی را پوشش می دهد.

اگر قصد دارید این کتاب بسیار عالی را تهیه کنید می توانید برای مشاهده قیمت کتاب خیلی سبز زیست دهم کلیک کرده و آن را با کمترین قیمت درب منزل دریافت کنید.

زیست یازدهم خیلی سبز تکمیل کننده زیست دهم

یکی از بهترین کتاب های کمک درسی برای درس زیست شناسی سال یازدهم، زیست شناسی یازدهم خیلی سبز است. از آن جایی که مقطع یازدهم حدود 34 درصد سوالات کنکور را در بر می گیرد. پس می توانیم به اهمیت این مقطه در کنکور سراسری پی ببریم. زیست شانسی یازدهم خیلی سبز با در بر داشتن درسنامه کامل و در کنار آن تست های متنوع کتابی مناسب جهت آشنایی با سوالات کنکور است.

تست های زیست دهم خیلی سبز

2

تست های کتاب "زیست دهم خیلی سبز" ابتدا شامل تست های آسان است و سپس تست ها چالش برانگیزتر و سخت تر می شوند. همچنین تست های ترکیبی در انتهای کتاب آمده است که این روش به خواندن موثر و فعالانه کمک می کند. در مجموع کتاب «زیست دهم خیلی سبز » شامل 1488 تست است که برای یادگیری کامل دروس کافی است و حق مطلب را به خوبی ادا می کند.

در ادامه به ویژگی هایی که کتاب زیست دهم خیلی سبز را به بهترین کتاب تبدیل کرده است، می پردازیم:

3

لحن کتاب زیست دهم خیلی سبز

یکی از ویژگی هایی که کتاب زیست دهم را به بهترین کتب کمک درسی تبدیل کرده است، لحن منحصر به فرد کتاب و استفاده از روشی طنزآمیز و صمیمی برای درک بهتر مطالب می باشد. کتاب زیست دهم خیلی سبز یکی از بهترین کتاب های زیست برای کنکور می باشد. همچنین این کتاب شامل سه قسمت درسنامه، تست و پاسخ تشریحی می باشد.

استفاده از رنگ بندی های متناسب و جذاب 

از دیگر ویژگی های خوب کتاب زیست دهم استفاده از رنگ های مناسب و جذاب است که باعث تقویت حافظه بصری دانش آموزان می شود و مطالب را در ذهن دانش آموزان بهتر و گیراتر ثبت می شود. استفاده از رنگ هایی که روانشناسی اصولی در آن به کار رفته شده است باعث می شود خواندن کتاب جذاب باشد و حوصله دانش آموز سر نرود. لازم به توضیح است که حافظه تصویری حافظه ای است که در تست زنی بسیار کارآمد می باشد. بنابراین نباید از اهمیت آن غافل شد.

مرور زیست در این کتاب

برای یادگیری بهتر همیشه نیاز به مرور است و کتاب "زیست دهم خیلی سبز " فرصتی برای این مرور را در کتاب فراهم می کند و همچنین حل تست های ترکیبی به کسب درصد بالایی در کنکور کمک می کند. لازم به ذکر است که این کتاب دارای سوالات آزمایشی و شبیه سازی شده برای ارزیابی نهایی می باشد.

درسنامه کتاب زیست دهم خیلی سبز

در این کتاب درسنامه های مختلفی وجود دارد که این درسنامه ها از چند بخش ساخته شده اند و تست ها از سرفصل های این برنامه ها هستند. همچنین از طریق این کتاب امکان درک مطلب وجود دارد.

لازم به توضیح است که اشکال مختلف و تصاویر زیبا و منحصر به فرد جذابیت کتاب را دوچندان کرده است. همچنین کتاب تمام جنبه های برنامه درسی را پوشش می دهد. با مطالعه و تست زنی این کتاب، دانش آموزان با تمام مطالب آشنا می شوند. نکات جالب کنکور در این کتاب گنجانده شده است در واقع این نکات برگرفته از کنکور سراسری است.

سطح تست های کتاب زیست دهم خیلی سبز

در کتاب زیست دهم خیلی سبز تست ها بسیار اساسی طراحی شده اند. این کتاب ممکن است در ابتدا برای دانش آموزانی که پایه ضعیفی دارند سخت باشد، اما دانش آموزان با مطالعه دقیق مطالب می توانند پایه خود را تقویت کنند و به راحتی به تست ها پاسخ دهند. نکته قابل توجه این است که تمام عکس های انتخاب شده در کتاب از کتاب اصلی است.

یکی از زیباترین نکاتی که در کتاب مهم است، خلاصه بودن آن است. این مورد می تواند به دانش آموزان و داوطلبان کنکور کمک زیادی کند. کتاب برای دانش آموزان دهم و متقاضیان آزمون سراسری بسیار مناسب است. این کتاب به شما کمک می کند بیشتر یاد بگیرید و درک کنید.

 

پرداختن به جزییات کتاب درسی

در این کتاب مفاهیم درس به وضوح و بدون هیچ گونه ابهامی از طریق جملات و شکل های ساده توضیح داده شده است. این کتاب بسیار قابل درک است و افراد می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. با استفاده از این کتاب دانش آموزان نیازی به کتاب دیگری ندارند. نوآوری و خلاقیت زیادی در کتاب وجود دارد و همچنین ایده های جدیدی در این کتاب گنجانده شده است.

جمع بندی

در پایان می توان گفت کتاب «زیست دهم خیلی سبز» کتابی بسیار مناسب و کاربردی برای دانش آموزان است. برای دستیابی به درصد بالایی در درس زیست این کتاب توصیه می شود. همچنین اگر پایه ضعیفی دارید با خواندن این کتاب انتشارات خیلی سبز می توانید خود را در این درس تقویت کنید و درصد دلخواه خود را در کنکور بزنید و موفقیت را کسب کنید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها