کد خبر: 658228
تاریخ انتشار :

رزرو و خرید آنلاین بلیت سینما از سینماتیکت

رزرو و خرید آنلاین بلیت سینما از سینماتیکت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

با آغاز فصل تابستان و اکران فیلم‌های جدید، بار دیگر سینماها رونق گرفتند. فیلم‌هایی همچون «طلاخون»، «روز ششم»، «تی تی»، «زالاوا» و ... از ابتدای تیر تاکنون بر روی پرده‌ی سینماها رفته‌اند. با وجود مدت زمان اندکی که از اکران فیلم‌های مذکور می‌گذرد، اما همگی آنها تا به امروز فروش خوبی را تجربه کردند. به همین دلیل در ادامه به معرفی مختصری از سه فیلم پرمخاطب «زالاوا»، «تی تی» و «طلاخون» می‌پردازیم.

زالاوا

«زالاوا» اولین فیلم ارسلان امیری به‌عنوان کارگردان است. این فیلم محصول سال 1399 به تهیه‌کنندگی   روح‌الله و سمیرا برادری است. فیلمنامه‌ی «زالاوا» به‌طور مشترک توسط آیدا پناهنده، ارسلان امیری، تهمینه بهرام نوشته شده است. نخستین فیلم امیری ژانری دلهره‌آور-درام دارد و نوید پورفرج، پوریا رحیمی‌سام و هدی زین‌العابدین سه بازیگر اصلی این فیلم هستند. فیلم زالاوا داستان مردم یک روستا را در ناحیه‌ی کردستان روایت می‌کند که اعتقادات عجیبی دارند. مردم روستای زالاوا اعتقاد دارند که جن در محل سکونتشان وجود دارد و در پی نابودی آن توسط جن‌گیری به نام آمردان (پوریا رحیمی‌سام) هستند. در مقابل رئیس پاسگاه آن منطقه به نام استوار مسعود احمدی با بازی متفاوت نوید پورفرج اعتقادی به جن ندارد و می‌خواهد مقابل خرافات مردم بایستد.  همچنین هدی زین‌العابدین در این فیلم ایفاگر نقش خانم دکتر (ملیحه) که شخصیتی میانه‌رو دارد و بین او و استوار رابطه‌ی عاطفی نیز وجود دارد. هر سه این بازیگران با زبان و لهجه‌ی شیرین کردی به بهترین نحو از پس نقش‌های خود برآمدند و بر جذابیت فیلم افزودند. قابل ذکر است که زالاوا تاکنون منتخب سی‌و‌شش جشنواره‌ی بین‌المللی همچون ونیز، تورنتو و ... بوده است. همچنین این فیلم در سی‌و‌نهمین جشنواره‌ی فجر نیز حضور داشت و در چهار بخش بهترین بازیگر مکمل مرد (پوریا رحیمی‌سام)، بهترین کارگردان فیلم اولی، بهترین فیلمنامه و بهترین فیلمبرداری موفق به کسب سیمرغ بلورین شد.

تی تی

«تی تی» فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آیدا پناهنده، محصول سال 1399 است. این فیلم ژانری درام دارد و به‌طور کامل در گیلان فیلمبرداری شده است. بعد از تجربه‌ی موفق الناز شاکردوست و هوتن شکیبا در فیلم «شبی که ماه کامل شد» بار دیگر این دو بازیگر در «تی تی» در کنار هم قرار می‌گیرند و بر جذابیت فیلم می‌افزایند. این فیلم داستان زندگی فیزیکدانی با بازی پارسا پیروزفر را روایت می‌کند که در حال اتمام پایان‌نامه‌اش است و در این بین با زنی باردار به نام تی تی (الناز شاکردوست) آشنا می‌شود که زندگی‌اش را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. هوتن شکیبا نیز نقش امیرساسان را به درستی به تصویر می‌کشد. «تی تی» فیلمی خوش حس‌و‌حال است که تاکنون مورد استقبال خوبی از مخاطبان سینما قرار گرفته است. این فیلم چند جایزه‌ی بین‌المللی همچون جایزه‌ی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در فستیوال بین‌المللی تصاویر نو پارسی در فرانسه کسب کرده است. همچنین تی تی در سی‌و‌نهمین جشنواره‌ی فجر نیز حضور داشت و در چهار بخش کاندید دریافت سیمرغ بلورین شد. علاقه‌مندان به خرید بلیت فیلم تی تی و تماشای آن می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

طلاخون

«طلاخون» فیلمی به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه‌کنندگی حسن کلامی، محصول سال 1399 است. این فیلم ژانری جنایی-اجتماعی دارد و براساس داستانی واقعی ساخته شده است. «طلاخون» داستان دختری به نام حنانه با بازی ترنم کرمانیان روایت می‌کند که در آستانه‌ی مسابقات تکنواندو‌اش، متوجه می‌شود که یکی از اعضای خانواده‌اش متهم به قتل‌های زنجیره‌ای است. همین امر زندگی آن دختر ده‌ساله را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. بهار قاسمی نقش اصلی زن را در این فیلم می‌کند و به‌عنوان نخستین تجربه‌ی بازیگری‌اش در سینما موفق ظاهر می‌شود.

 شهاب حسینی در این فیلم نقش بازپرس اداره‌ی آگاهی را به بهترین نحو ایفا می‌کند و بار دیگر ثابت می‌کند که بازیگری برای تمام نقش‌ها است. تقابل او در کنار دختری ده ساله و بهار قاسمی به‌عنوان بازیگری تازه‌کار بسیار جذاب از آب درآمده است. حسینی که بازیگری کارکشته است، این حرفه را با ایفای نقشی کوتاه در  سریال‌های «وکیل»، «همسر» و «پس از باران» در سال 1379 آغاز کرد. بعدها او به‌عنوان نقش اصلی در فیلم «رخساره» وارد عرصه‌ی سینما شد. شهاب حسینی با بازی در فیلم «طلاخون» بعد از حدود 20 سال که از ساخت فیلم «زهرعسل» می‌گذرد، باردیگر با ابراهیم شیبانی همکاری موفقی داشته است. علاقه‌مندان به خرید بلیت فیلم طلا خون می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند و به تماشای این فیلم در سینماها بنشینند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها