کد خبر: 658266
تاریخ انتشار :

دومین همایش رشد کسب‌وکار ویدان برگزار شد

دومین همایش رشد کسب‌وکار ویدان برگزار شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

نهمین همایش ویدان و دومین همایش رشد کسب‌وکار به‌صورت حضوری و آنلاین روز جمعه 31 تیرماه از ساعت 9 الی 18 با حضور بیش از هفت‌صد نفر از مدیران، تجار، کوچ‌های متخصص و تازه‌کار در سالن آزادگان پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار شد. در این همایش از سایت coach.ir که یک پلتفرم آنلاین برای تسهیل برقراری ارتباط کوچ و مراجع است نیز رونمایی شد.

ویدان از ساعت 8 صبح پذیرای شرکت‌کنندگان بود که پس از بررسی بلیت ورود و اهدا پک ویژه همایش به آنها، در جایگاه‌های خود مستقر می‌شدند.

رأس ساعت 9 صبح، همایش بزرگ رشد کسب‌وکار با قرائت آیاتی چند از کلام ا... مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و تیزر همایش‌های قبلی ویدان و با تشویق حاضران در همایش به‌صورت طوفانی و پرانرژی شروع شد.

 

رشد و توسعه کسب‌وکار به روش کارآفرینان حرفه‌ای و موفق

همایش رشد کسب‌وکار 2 ساعت 9:15 با سخنرانی دکتر محمدمهدی ربانی رسماً آغاز شد. ایشان پس از عرض خوشامدگویی به مدعوین و شرکت‌کنندگان در همایش، بخش اول سخنرانی خود را ارائه کرد.

دکتر محمدمهدی ربانی در بخش اول سخنرانی خود گفت: امروز در این همایش به 2 سؤال اساسی پاسخ خواهم داد. سؤال اول: رشد رعدآسا یا نمایی چیست؟ سؤال دوم: آیا می‌توان رشد تصاعدی داشت، رشدی که چندصدبرابری باشد نه رشد تدریجی و اندک؟

کل آموزش‌های این همایش توسط دکتر ربانی در 3 بخش برگزار شد.

 

رونمایی از پلتفرم coach.ir، برای اولین بار در ایران

ساعت 14:30 دکتر محمدمهدی ربانی در بخش دوم سخنرانی خود، درباره 5 آیتم موفقیت در دنیای جدید کسب‌وکار با ذکر نمونه‌های واقعی صحبت کردند. ازآنجاکه نیمی از شرکت‌کنندگان در این همایش کوچ یا مربی بودند، دکتر محمدمهدی ربانی در رابطه با کوچینگ و نیاز روزافزون هر فرد و کسب‌وکار به کوچینگ توضیحاتی دادند و از پلتفرم coachh.ir با شعار «قدم به قدم با مربی» رونمایی کردند.

وب‌سایت کوچ دات آی آر، رابطه مطمئن کوچ و مراجع است. افرادی که دارای مهارت‌های کوچینگ هستند می‌توانند در این سایت ثبت‌نام کنند و خود و خدماتشان را معرفی کنند. افرادی هم که نیاز به کوچ دارند می‌توانند از طریق سایت کوچ دات آی آر مربی مناسب خود را پیدا کرده و ارتباط امنی را برقرار کنند.

در این بخش از همایش به مناسبت تولد سایت coach.ir، دکتر ربانی و جمعی از ستارگان بیزینس کوچینگ به اتفاق هم یک کیک برش زدند.

از ساعت 16:30 الی 18، دکتر ربانی به سؤالات شرکت‌کنندگان در همایش پاسخ دادند و سوگندنامه‌ای برای ارائه بهترین و صادقانه‌ترین خدمات کوچینگ همراه کوچ‌های حاضر در این همایش قرائت کردند.

3

صادرات، کوچینگ، یونیسف

از ساعت 11:25 الی 12:05 دقیقه سخنران دوم همایش، مهندس عدنان موسی پور، رئیس اتاق مشترک ایران و قطر، برای ایراد سخنرانی دعوت شدند.

ابتدا مهندس عدنان موسی پور در رابطه بااینکه چگونه به جایگاه یک تاجر درجه‌یک برسیم، صحبت کردند و اصول دنیای صادرات و تجارت را برشمردند. سپس به تعریف کوچینگ و لایف کوچینگ پرداختند، اینکه اگر بخواهیم یک کوچ انتخاب کنیم، چه ویژگی‌هایی را باید در نظر بگیریم. ایشان در قسمت آخر سخنرانی خود درباره اهمیت رسالت سازمان یونیسف برای نجات کودکان کشورمان توضیحاتی دادند و گفتند که از این پس تلاش خواهند کرد که برای رفع مشکلات کودکان کشورمان هر قدمی که در توانشان باشد، بردارند.

 

4

تداوم و رشد در دوران بحران اقتصادی

سخنران سوم این همایش مهندس سعید روینده کارآفرین و مترجم چندین کتاب کسب‌وکار، از ساعت 12:10 الی 13:40 در رابطه با چگونگی رشد در دوران رکود اقتصادی صحبت کردند. ایشان در بخشی از سخنرانی خود برندهای بزرگ ازجمله تویوتا، آمازون، رولکس و گوگل را مثال زدند که در دوران رکود شکل گرفته‌اند و موفقیت‌های عظیمی را تا به امروز کسب کرده‌اند. همچنین از اهمیت داشتن طرح و برنامه برای دوران رکود سخن گفتند. چرخه مخرب اقتصاد خرد را توضیح دادند و در انتها تاکتیک‌های موفقیت کسب‌وکار را معرفی و به‌صورت جامع و کاربردی توضیح دادند.

 

برنامه‌های جانبی همایش رشد کسب‌وکار 2

شرکت‌کنندگان در این همایش در 2 نوبت صبح و بعدازظهر پذیرایی شدند. ساعت 13:45 دقیقه هم برای اقامه نماز و صرف ناهار دعوت شدند.

مسابقه اینستاگرامی بال پرواز برای شرکت کندگان در همایش نیز در نظر گرفته شده بود. که به افرادی که در این مسابقه شرکت کنند به‌قیدقرعه 5 هدفن بی‌سیم اهدا خواهد شد.

 

رکود و بحران را به فرصت تبدیل کنیم

باید از بی‌حرکتی و تلاش برای بقا در دوران رکود خارج شویم. در همایش رشد کسب‌وکار 2 به یک سؤال و چالش بزرگ کسب‌وکارها پاسخ داده شد، اینکه چگونه در هر شرایطی حتی رکود و بحران، تداوم داشته باشیم و رشد تصاعدی را تجربه کنیم؟

به گواهی شرکت‌کنندگان در این همایش، آموزش‌های این رویداد بسیار مفید ارزیابی شد و اکثریت افراد حاضر در این همایش، رضایت خود را برای حضور در این همایش اعلام کردند و گفتند در همایش‌های آینده ویدان نیز شرکت خواهند کرد.

افرادی که نتوانستند در این همایش بزرگ چه به‌صورت حضوری، چه به‌صورت آنلاین شرکت کنند، می توانند از طریق تماس با شماره 02191002726 برای تهیه فیلم این همایش اقدام کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها