کد خبر: 658545
تاریخ انتشار :

با تولید کننده برتر چمن مصنوعی در جهان آشنا شوید

با تولید کننده برتر چمن مصنوعی در جهان آشنا شوید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

شرکت چینی سی سی گراس، سالانه ۴۰ میلیون متر مربع چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی تولید می‌کند و به خاطر کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب تولیداتش، توانسته است که چیزی در حدود ۱۷ درصد از سهم فروش را در بازار جهانی به خود اختصاص دهد. سی سی گراس یک شرکت چینی است که تمامی محصولات خود را از مواد اولیه مرغوب و غیر سمی و تهیه می‌کند. بالا بودن تنوع رنگی و تراکمی محصولات CC GRASS باعث شده است تا مشتریان بتوانند با توجه به کاربرد و سلیقه شخصی‌شان، محصولات متفاوتی را تهیه کنند.

برترین تولید کننده چمن مصنوعی در جهان

قبل از هر چیز لازم است بدانید که محصولات متنوع برند cc grass محبوبیت بسیار زیادی دارند. به طوری که علاوه بر دو شرکت بزرگ چینی، یک نماینده ویتنامی نیز هم اکنون در حال تولید این محصولات است. توجه کنید که کیفیت بالا و قیمت فوق العاده مناسب چمن‌های سی سی گراس باعث شده است تا این چمن‌ها علاوه بر آسیا و خاورمیانه، در آمریکا، اروپا و استرالیا نیز فروش بسیار زیادی داشته باشند. این شرکت برای اولین بار فعالیت خود را از سال ۲۰۰۲ شروع کرده است و امروزه بیش از ۱۲۰ کشور در جهان، تولیدات این شرکت چینی را خریداری می‌کنند. در سال ۲۰۱۷ سی سی گراس، اولین شرکت اروپایی خود را تأسیس کرد و تمامی گواهی‌های استاندارد و تأییدیه. های فنی را از فیفا و سایر فدراسیون‌های جهانی تائید کرد.

این کارخانه بیش از ۱۰۰ مدل چمن مصنوعی دارد که همه آن‌ها با نظارت دقیق و سختگیرانه کارشناسان تولید می‌شوند. سی سی گرا س بیش از ۵۰ مدل چمن مصنوعی تزئینی تولید می‌کند. همین امر باعث شده است تا بسیاری از کاربران به خرید این چمن‌های خارجی روی بیاورند.

محصولات cc grass

این شرکت محصولات بسیار متفاوتی را تولید می‌کند. با در نظر گرفتن تراکم نخ‌های بافته شده، جنس الیاف، جنس بکینگ و ارتفاع نخ‌ها می‌توان چمن‌های تولید شده توسط این شرکت را در کاربردهای متفاوت به کار گرفت. به طور کلی چمن‌های ارائه شده توسط این شرکت چینی را می‌توان در ۲ دسته کلی ورزشی و چینی دسته بندی کرد. در ادامه بیشتر به معرفی و بررسی چمن‌های ورزشی و دکوری تولید شده توسط CC Grass ‌ پرداخته‌ایم.

چمن‌های مصنوعی ورزشی

سی سی گراس جزو معدود تولیدکنندگانی است که توانسته است تأییدیه فنی و استاندارد جهانی را از فدراسیون فوتبال، راگبی و تنیس دریافت کند. البته این شرکت برای ورزش‌های دیگری همچون بیسبال و فوتسال نیز چمن‌ طراحی می‌کند. دوام و کیفیت فوق‌ العاده چمن‌های تولید شده توسط سی سی گراس باعث شده است تا این شرکت به عنوان یک برند درجه یک در سایت فیفا معرفی شود.

چمن مصنوعی تزئینی

تنوع فوق العاده محصولات سی سی گراس، در لاین تولید چمن مصنوعی تزیینی باعث شده است تا بسیاری از افراد برای تجهیز مهد کودک، محیط آموزشی، فضای خانه، تراس، بالکن، روف گاردن و فضای حیوانات خانگی از این محصولات استفاده کنند. شما هم می‌توانید برای پوشاندن فضای بین بتن و سرامیک (فضاهای شیاردار) از چمن های بسیار با کیفیت ccgrass.com  کمک بگیرید.

دستاوردها و برتری های برند cc grass

تولیدات با کیفیت‌ و متنوع این شرکت باعث شده است تا محصولات سی سی گراس به عنوان چمن‌های بسیار مرغوب در سراسر دنیا شناخته شوند. امروزه برند سی سی گراس به عنوان یکی از تولیدکنندگان توصیه شده توسط فدراسیون جهانی فوتبال به فعالیت خود ادامه می‌دهد. جالب است بدانید که بیش از ۵۰ زمین فوتبال مختلف در سراسر دنیا وجود دارد که زیر نظر فیفا تأسیس شده‌اند و تمامی این زمین‌ها با چمن‌های سی سی گراس پوشانده شده‌اند. بررسی‌های انجام شده بر روی کیفیت چمن‌ CC Grass توسط کارشناسان فیفا و سایر فدراسیون‌های جهانی و بین‌ المللی انجام شده است.

این شرکت امتیازهای لازم را از طرف شرکت‌های بسیار بزرگ دریافت کرده است. کیفیت بسیار خوب و قیمت بسیار مناسب از ویژگی‌های اصلی چمن مصنوعی سی سی گراس هستند. بکینگ مقاوم و دیتکس بسیار بالای چمن‌های تولید شده توسط این برند باعث شده است تا این چمن‌ها تمامی توقعات فدراسیون‌های ورزشی و طراحان داخلی را برآورده سازند‌. از دیگر ویژگی‌های مثبت تولیدات این برند چینی می‌توان به عدم نفوذ آلاینده‌ها و مقاومت فیزیکی بالای چمن در برابر فرسایش اشاره کرد.

جالب است بدانید که برند سی سی گراس، جزو محدود شرکت‌هایی است که توانسته تمامی تأییدیه‌های فنی را از فدراسیون‌های جهانی ورزشی دریافت کند. این شرکت شناخته شده و محبوب با دریافت سرتیفیکیت‌ها و استانداردهای بین‌ المللی تمامی نیازهای بازار چمن را براورده ساخته است.

تولید کننده چمن برتر راگبی جهان

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که بسیاری از مسابقات راگبی جهانی بر روی چمن‌های سی سی گراس انجام شده است. این شرکت با در نظر گرفتن میزان سایش پوست، مقدار جذب نیرو و برگشت پذیری عمودی، برترین چمن‌ها را برای ورزش راگبی طراحی و تولید می‌کند. سی سی گراس به این موفقیت‌ها اکتفا نکرده است و هم اکنون به دنبال کسب موفقیت‌های بیشتر است. جالب است بدانید که این برند محبوب، در طول یک دهه گذشته، توانسته است زمین مسابقات رقابتی جام جهانی را با محصولات و تولیدات متنوع خود پوشش دهد.

 سی سی گراس یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده چمن مصنوعی ورزشی است و توانسته است با ارائه محصولات جدید، تمامی گواهینامه‌های کیفی را از فدراسیون جهانی راگبی دریافت کند. چمن‌های مصنوعی ویژه و بسیار با کیفیت CC Grass تمامی استانداردهای جهانی را از سوی فدراسیون بین المللی ورزش دریافت کرده‌اند تا ورزشکاران بتوانند نگرانی بدون نگرانی برای تأسیس یک زمین چمن از این محصولات استفاده کنند.

نمایندگی فروش چمن مصنوعی سی سی گراس در ایران

فروشگاه سی سی گراس ایران ccgrass تمامی محصولات تزیینی (لند اسکیپ) و ورزشی تولید شده توسط این برند محبوب و شناخته شده را با قیمت رقابتی در اختیار شما گذاشته است. علاوه بر چمن. های ورزشی متنوع شما می‌توانید چمن‌های تزیینی گرین، سافت و آمیتیس را از طریق همین مجموعه تهیه کنید. توجه کنید که کیفت محصولات برند سی سی گراس در مقایسه با محصولات اروپایی بسیار بیشتر است، در حالتی که قیمت این چمن ها ۳۰ تا ۴۰ درصد کمتر از چمن‌های اروپایی است.

امروزه کشورهای بسیار زیادی در خاورمیانه، استرالیا، اروپا و آمریکا از محصولات با کیفیت و استاندارد سی سی گراس استفاده می‌کنند. شما هم می‌توانید برای تجربه خریدی هوشمندانه و آگاهانه از طریق فروشگاه سی سی گراس ایران، تمامی چمن‌های تزئینی و ورزشی که نیاز دارید را تهیه کنید. از مشاوره تخصصی و کاملاً رایگان این مجموعه حرفه‌ای کمک بگیرید تا بتوانید بهترین چمن‌‌ها را با توجه به کاربردی که در نظر دارید، خریداری کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها