کد خبر: 658879
تاریخ انتشار :

فایل های ارسالی چاپ افست باید چگونه باشد در چاپ نفیس

فایل های ارسالی چاپ افست باید چگونه باشد در چاپ نفیس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

شاید یکی از اصلی ترین دغدغه های مشتریان برای ثبت سفارش یک خدمات چاپی شیوه ارسال فایل چاپی باشد. ما در مقاله فایل های ارسالی چاپ افست باید چگونه باشد در قالب چندین مقاله برای شما بیان میکنیم. بخش های مختلفی ما در چاپ نفیس داریم و هریک از این بخش ها قوانین مخصوص به خودش را دارد.

ما در چاپ نفیس تمامی خدمات ما در 5 بخش تقسیم بندی می شود که شامل چاپ افست ، چاپ دیجیتال ، چاپ سابلیمیشن ، چاپ لارج فرمت و غیره ...

تمامی فایل های ارسالی شما باید چک بفرمایید نهایت کیفیت را داشته باشد و ساده ترین روش تشخیص باکیفیت و عدم کیفیت یک عکس این است که در یک عکس زوم بکنید و ببینید باز عکس اون وضوح اولیه را دارد یا ندارد.

تمامی فایل های ارسال باید رزلوشن 300 باشد به غیر از سفارشات چاپی لارج فرمت مثل چاپ بنر می باشد.

چاپ افست

تمامی فایل های ارسالی برای چاپ افست باید رزلوشن 300 و مد رنگی CMYK باشد. سایز بندی هر فایل هم باید متناسب با سایز سفارش شما باشد مثلا برای یک سفارش چاپ کارت ویزیت سلفون ماتدور گرد باید در ابعاد 9 در 6 و از اطراف 5 میل حاشیه امن قرار بدهید. برای چاپ تراکت گلاسه 135 گرمی سایز A5 باید ابعاد 14.5 در 20 و از هر طرف حاشیه امن قرار بدهید. تمامی این سایز بندی ها را درون سایت به همراه قالب طراحی آن قرار داده شده است تا دوستان به راحتی بتوانند هر سایز و هر شکلی که بخواهند انتخاب بکنند. در چاپ نفیس یکسری کارت ویزیت های دایره ای وجود دارد که بیشتر جنبه اتیکت را دارد در سایز و ابعاد مختلفی عرضه می شود و از قطر 3 ، 4 ، 5 ، 5.5 و 7.5 تولید و عرضه می شود و شما دقیقا می توانید براساس این سایز بندی و قالب های موجود درون سایت یکی را به راحتی انتخاب بکنید و طراحی خودتان را در این قالب انجام بدهید. ما در گروه هنری چاپ نفیس تنوع بسیار زیادی در مورد کارت ویزیت داریم و این تنوع هر مورد سایز بندی مخصوص به خودش را دارد. حاشیه امن هر مورد از این کارت ویزیت ها هم متفاوت می باشد

5

چاپ افست بخش های متنوع زیادی دارد از جمله چاپ ساک دستی و چاپ فاکتور که همین فاکتور به بخش های مختلفی مثل چاپ فاکتور کاربن لس ، چاپ فاکتور تحریر 70 گرمی و قبضی تقسیم بندی می شود. که هر یک از این موارد دارای سایز بندی مشخص می باشد که فایل ارسالی شما هم باید دقیقا براساس این سایز بندی باشد و حاشیه امن و قرار دادن و خط پرفراژ از بالا را باید در نظر بگیرید.

محصول دیگری که سایز بندی و قالب بسیار اهمیت دارد چاپ پاکت می باشد. پاکت ها در 4 تا سایز پاکت نامه ، پاکت A5 ، پاکت A4 و پاکت A3 می باشد. هر یک از این پاکت ها دارای قالب های مشخصی می باشد و فایل های ارسالی شما باید براساس این سایز بندی قرار بگیرد. فایل ارسال پاکت هم باید با رزلوشن 300 و Mode رنگی CMYK در سایز بندی مشخص ارسال بشود. قالب های طراحی پاکت ها در سایت موجود می باشد و شما می توانید با استفاده از این قالب های طراحی یک پاکت زیبا و بدون نقصی را تجربه بکنید.

محصول افست دیگری که شما باید دقیقا براساس سایز بندی و فرم قالب آن فایل ارسالی خودتان را طراحی بکنید چاپ لیوان کاغذی می باشد که لیوان کاغذی ها دقیقا مانند سایر فرم های افست از یک قانون پیروی میکنند یعنی رزلوشن 300 و Mode رنگی CMYK که دقیقا مانند سایر فایل های عمومی افست می باشد ولی دارای یک قالب طراحی می باشد که این قالب درون سایت چاپ نفیس موجود می باشد و دوستان به راحتی می توانند این قالب را تهیه و دقیقا براساس آن طراحی بکنند. البته لیوان کاغذی هم دارای 2 سایز 200 سی سی و 360 سی سی در بازار موجود می باشد که قالب هریک از این موارد را درون سایت قرار داده ایم.

امیدوار هستم مقاله فایل های ارسالی چاپ افست باید چگونه باشد برای شما مفید بوده باشد و شما به نتیجه درستی در این رابطه رسیده باشید و توانسته باشید نهایت استفاده را از این مقاله برده باشید.

راه های ارتباطی با گروه هنری چاپ نفیس

ما در چاپ نفیس سعی کردیم پاسخگو تمام سوالات شما مشتریان عزیز باشیم این پاسخگویی می تواند به شیوه جوابگویی در واتساب ، تلگرام و تلفنی باشد که در همه این موارد در ساعت کاری شرکت ارائه بهترین خدمات به شیوه آنلاین خواهیم بود. امیدوار هستیم برای شما عزیزان یک تجربه بسیار خوبی ارائه بدهیم که برای همیشه در خاطرات شما از خرید اینترنتی به یادگار بماند.

ما همواره در گروه هنری چاپ نفیس تلاش خود را بر این داشته‌ایم که بهترین پاسخگویی و کارشناسانه را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

برای ارائه سفارشات می‌توانید با شماره تماس ۷۷۶۱۸۵۳۴-۰۲۱ و یا به وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapNafis.com مراجعه نمایید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر دریافت انتقاد و پیشنهادات در حوزه خدمات چاپ نفیس می‌باشیم.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها