کد خبر: 658880
تاریخ انتشار :

معرفی جامع ترین پلتفرم خرید و فروش املاک

معرفی جامع ترین پلتفرم خرید و فروش املاک
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

مدت‌ها از زمانی که مایل بودیم برای خرید و فروش آپارتمان و خانه، مغازه و واحد اداری و ... به صورت حضوری و به شکل سنتی به بنگاه‌های معاملات املاک این محل و آن محل مراجعه کرده یا در لیست آگهی‌های روزنامه بگردیم، گذشته است. این روزها همه چیز شکل دیجیتال به خود گرفته و نیاز به یک پلتفرم جامع املاک نیز بیش از گذشته احساس می‌شد.

پلتفرم تخصصی ثبت و جستجوی املاک آریامرز، درست همان چیزی است که نیاز داشتیم و بستری فراهم آورده تا کلیه معاملات املاک در قالب خرید و فروش و رهن و اجاره در این سامانه اینترنتی قرار بگیرند.

معرفی آریامرز

اما ببینیم این پلتفرم تخصصی جستجوی املاک چیست و چطور می‌توان از آن برای معاملات املاک بهره برد. در اینجا پلتفرم آریامرز را از سه دیدگاه مالک، مشتری و مشاوران املاک نگاه می‌کنیم تا ببینیم در هر شکل از کاربرد، چطور کارایی داشته و چگونه شکل سنتی معاملات املاک را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

پلتفرم تخصصی ثبت و جستجوی املاک آریامرز از منظر مالک

اگر شما ملکی برای فروش داشته و به دنبال بهترین مشتری برای آن هستید، می‌توانید در این وب سایت، آگهی فروش ملک خود را با تمام جزئیات مربوط به آن به رایگان ثبت کنید. ثبت آگهی تمام ماجرا نیست و پس از آن، آگهی فروش ملک شما به کاربران بی شماری که از وب سایت آریامرز بازدید می‌کنند، نمایش داده خواهد شد.

این کاربران کاملا دسته بندی شده و پلتفرم هوشمند وب سایت، کاربران یا بهتر بگوییم مشتریانی که طالب ملکی مشابه ملک شما هستند را، به سمت صفحه آگهی هدایت می‌کند. به این ترتیب بالاترین شانس فروش ملک خود را در مدت زمان کوتاه به مشتری واقعی خواهید داشت.

به همین شکل اگر قصد اجاره دادن ملک خود را داشته باشید، می‌توانید با درج مشخصات آن و رقم پیشنهادی خود در آریامرز، مستاجرانی که به دنبال ملکی با چنین مشخصاتی هستند را یافته و عقد قرارداد اجاره را در سریع‌ترین زمان ممکن پیش ببرید.

پلتفرم هوشمند ثبت و جستجوی املاک آریامرز از منظر مشتری

اما بیایید در جایگاه مشتری قرار بگیریم. شما ممکن است به دنبال خرید یک ملک بوده یا تنها قصد رهن و اجاره کردن آن را داشته باشید. به هر ترتیب قطعا یک سری استانداردها در ذهن دارید که باید مطابق با آن‌ها، ملک مورد نظر خود را بیابید.

در پلتفرم جامع خرید و فروش املاک آریامرز، می‌توانید از طریق فیلترها و دسته بندی‌های موجود، به راحتی ملک مورد نظر خود را یافته و با مقایسه میان املاک مختلف در این دسته بندی، به گزینه‌های نهایی نزدیک شوید.

7

به همین شکل اگر قصد اجاره کردن یک آپارتمان را داشته باشید، به راحتی مطابق با چیزی که در ذهن خود ترسیم کرده و میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید چنین آپارتمانی را در این پلتفرم یافته و با مالک یا مشاور مرتبط تماس برقرار کنید.

پلتفرم آریامرز از منظر مشاوران املاک

اگر شما به عنوان یک مشاور املاک، به دنبال بالا بردن میزان معاملات قطعی خود (معاملات خرید و فروش یا رهن و اجاره) هستید، در پلتفرم جامع آریامرز می‌توانید به هر تعداد و رایگان به ثبت آگهی‌های مربوط به فایلهای املاک خود پرداخته و به این شکل مشتریان بیشتری به دست بیاورید.

علاوه بر این با بهره مندی از سیستم تبلیغاتی مشاور برتر آریامرز به پکیج کاملی از امکانات مورد نیاز مشاوران املاک دسترسی داشته باشید و با امکان تعیین بودجه اختیاری کنترل امور را در دست گرفته و در نهایت به درآمدزایی و موفقیت بیشتری دست یابید.

چرا سامانه املاک آریامرز بهترین انتخاب است؟

ثبت و جستجوی املاک در سامانه آریامرز به عنوان بهترین انتخاب در این حوزه شناخته شده است زیرا:

  • در این سامانه ثبت و جستجوی آگهی، رایگان بوده و شما می‌توانید بدون محدودیت از سامانه استفاده نمایید.
  • امکان گفتگوی اختصاصی میان مشتری با مالک یا مشاور املاک از طریق سیستم پیامرسان آریامرز وجود دارد.
  • امکان اضافه کردن ویدیو به آگهی‌ها وجود داشته و در نتیجه می‌توان بازدید بیشتری به دست آورد.
  • با سیستم مشاور برتر آریامرز، پکیج کاملی از امکانات مورد نیاز مشاوران املاک برای افزایش قرارداد، در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.
  • سیستم بودجه بندی اختیاری، به عنوان یک سیستم هوشمند به افزایش بهره‌وری مشاوران املاک کمک خواهد کرد.
  • امکان معرفی همزمان خریدار و مالک به مشاوران املاک
  • امکان ایجاد صفحات اختصاصی با آدرس URL ویژه برای مشاوران املاک
  • امکان طراحی و اجرای اقدامات برندسازی حرفه‌ای و جذب مشتریان بیشتر برای مشاوران املاک
  • امکان استفاده از جامع‌ترین بانک فایل مالک‌دار برای مشاوران املاک
  • محیط کاربری ساده و روان

8

 

کلام آخر

پلتفرم جامع و تخصصی ثبت و جستجوی املاک آریامرز، برای متقاضیان خرید و اجاره املاک، یک سامانه امن جهت جستجوی ملک محسوب می شود. همین طور مالکانی که قصد فروش یا اجاره ملک خود را دارند، به شکل رایگان بدون و نیاز به پیگیری حضوری، می‌توانند ملک خود را در این پلتفرم ثبت نمایند. با این حساب می‌توان گفت که بهترین سامانه برای ثبت و جستجوی املاک در کشور راه اندازی شده است که می‌تواند ساماندهی عالی در این حوزه داشته و یکپارچگی قابل توجهی به وجود بیاورد. شما چه نظری در این‌باره دارید؟

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها