کد خبر: 658883
تاریخ انتشار :

بهترین نوع پارچه برای مبل راحتی در زمان تعمیر مبل

بهترین نوع پارچه برای مبل راحتی در زمان تعمیر مبل
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

پرطردافدارترین نوع مبل بین افراد مبل‌های راحتی می‌باشد که به دلیل راحت بودن در استفاده از آن، این مبل را  تقریبا در بیشتر خانه‌ها خواهیم دید. گاهی این مبل به هر دلیلی نیاز به تعمیرات پیدا خواهد کرد که از این رو می‌خواهیم در مورد تعمیر مبل راحتی و همچنین تعویض پارچه مبل آن به طور کامل صحبت کنیم.

خدمات تعمیر مبل راحتی

اگر تصمیم به تعمیر مبل راحتی خود دارید پس قطعا انتظار دارید با انتخاب یک کارگاه تعمیر مبل معتبر، این امر را به او بسپارید و حین کسب تجربه‌ای عالی، در هزینه خود برای خرید یک دست مبل جدید صرفه جویی کرده باشید. تعمیرات مبل راحتی و تعویض پارچه مبلی نیاز به تخصص دارد در غیر این صورت از نتیجه کار رضایت نخواهید داشت.

در ادامه نکاتی را به شما متذکر خواهیم شد که زمان اقدام برای انتخاب بهترین نوع پارچه برای مبل راحتی و تعمیرات آن حتما به کارتان خواهد آمد.

در این شرایط حتما به تعمیر مبل راحتی نیاز دارید:

⦁          خرابی نشیمن مبل راحتی

⦁          در رفتگی لمسه کاری مبل راحتی و پارگی و آسیب دیدن پارچه مبل راحتی

⦁          سست شدن و یا لق شدن دسته‌ها و پایه‌‍های مبل راحتی

⦁          لق شدن کلاف مبل و تعمیر فنرها

⦁          نیاز به رنگ کاری در صورت نیاز

 

دقت داشته باشید که شکستن چوب مبل قابل تعمیر نیست. بعد از آنکه مشخص شد چه زمانی برای تعمیرات اقدام کنید حال باید یک کارگاه معتبر برای تعمیر مبل راحتی خود بیابید. به چه کسی برای این کار باید اعتماد کنید؟

21

شرایط و موارد زیر برای اینکه به یک کارگاه یا شخص تعمیرکار مبل اعتماد کنید:

⦁          دریافت قیمت دقیق و نهایی از همان ابتدای کار

⦁          تحویل به موقع کار

⦁          داشتن کارگاهی با آدرس دقیق برای انجام کار

⦁          در نظر گرفتن و استفاده از متریال درجه یک

⦁          استفاده از دستگاه‌های جدید برای انجام تعمیرات مبل راحتی

⦁          حرف‌های صادقانه و بدون ابهام

⦁          دادن رسید به مشتری در پایان کار

⦁          رفع کردن هرگونه مشکل منطقی به درخواست مشتری بعد از تحویل کار

⦁          در دسترس بودن تعمیرکار و اجازه ورود به مشتری به کارگاه برای بازدید و بررسی کار حین تعمیر مبل راحتی و یا تعویض روکش مبل

⦁          داشتن ظرافت و تمیزکاری با مشاهده نمونه کار قبل و بعد از تعمیرکار

 

جالب است بدانید برخی از کارگاه‌های تعمیر مبل راحتی برای انجام تعویض پارچه مبل، دارای پارچه مبلی نیز می‌باشند که در صورت داشتن تنوع می‌تواند کار شما را چندین برابر راحت‌تر کند.

تعویض پارچه مبل راحتی

22

با در نظر گرفتن شرایطی که توضیح داده شد می‌توانید یک کارگاه معتبر جهت تعمیرات مبل راحتی انتخاب کنید. حال به توضیحات مهمی که برای تعویض پارچه مبل باید بدانید دقت کنید:

⦁          یک پارچه مبلی با کیفیت انتخاب کنید. بهترین پارچه برای تعویض پارچه مبل راحتی پارچه‌های مسکو، جاسمین و مازراتی می‌باشد که هر یک از آنها مزایای خود را دارد که ادامه به آن خواهیم پرداخت.

⦁          مقداری اضافه تر از پارچه خریداری کنید تا زمانی که به آن نیاز دارید از آن استفاده کنید.

⦁          پارچه‌ای را انتخاب کنید تا با دکوراسیون خانه شما متناسب باشد

⦁          هنگام تعویض پارچه مبلی دقت داشته باشید که حتما ظرافت کار تعمیرکار را ببنید.

⦁          دقت کنید زمانی که برای تعویض پارچه مبل اقدام می‌کنیم برای آنکه کارتان جلوه بیشتری داشته باشد می‌توانید از رنگ کاری مبل نیز استفاده کنید تا زیبایی بیشتری را شاهد باشید.

⦁          برای تعویض پارچه مبل‌های راحتی بهترین پیشنهاد این است که از پارچه‌هایی استفاده کنید که نرم باشند و ضد تعریق و علاوه بر آن باید پارچه منتخب شما بیش از حد سایه روشن نداشته باشد که در نهایت جلوه زیبایی ایجاد نشود.

⦁          سعی کنید برای تعویض پارچه مبل راحتی از پارچه‌های ساده استفاده کنید تا دکوراسیون خانه شما شیک‌تر شود و بهتر بتوانید با لوازم دکوراتیو آنها را ست کنید.

23

بهترین پارچه مبلی برای مبل‌های راحتی

یکی از سوالاتی که شاید ذهن شما را درگیر کرد باشد این است که، چگونه انتخابی منحصر به فرد برای تعویض پارچه داشته باشیم؟ باید بگوییم بهتر است به مقایسه چند پارچه مطرح در بازار بپردازیم که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

پارچه مبلی جاسمین

1.         یکی از پارچه‌های پرطرفدار که شبیه به پارچه مخمل است اما درخشان‌تر!

2.         این پارچه هر چه تراکم بیشتری داشته باشد اما پرزدهی ندارد و با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

3.         ویژگی دیگر این پارچه مبلی برای مبل‌های راحتی که نکته بسیار مهمی است، چروک نشدن این پارچه می‌باشد. پس با حیال راحت روی آن استراحت کنید!

4.         اگر به دنبال پارچه مبلی برای مبل‌های راحتی خود هستید که طول عمر بالایی داشته باشد به انتخاب این پارچه فکر کنید.

پارچه مبلی مازراتی

1.         از دیگر پارچه‌هایی که در بازار به دلیل قیمت مناسب آن، طرفدار زیادی دارد پارچه مبلی مازراتی می‌باشد که تنوع رنگی قابل توجهی دارد و متناسب با هر سلیقه‌ای می‌باشد.

2.         دارای لطافت قابل توجهی می‌باشد و کیفیت متناسبی دارد.

3.         اما یکی از عیب‌هایی که در این پارچه می‌توان گفت این است که زمانی که از این پارچه زیاد استفاده شود کیفیت خود را از دست خواهد داد و پرزهای آن دچار سایش می‌شود.

پارچه مبلی مسکو

1.         اگر زمان تعمیر مبل راحتی به دنبال پارچه ای هستید که وقتی روی آن استراحت می‌کنید تعریق نکند پیشنهاد می‌کنیم از پارچه مسکو استفاده کنید.

2.         این پارچه حالت برجسته زیبایی دارد یعنی پرزهای بلندی دارد و مخملی است.

3.         چروک نشدن پارچه و لطافت بی‌نطیر آن، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

در پایان

 

با مقایسه هر یک از پارچه ‌های بالا و به طور کلی با در نظر گرفتن تمام نکات و مواردی که برای تعمیر مبل راحتی و تعویض پارچه مبل گفته شد، می‌توانید تجربه خوبی را در این زمینه داشته باشید و با پرداخت هزینه‌ای معقول‌تر مبل‌های خود را مثل روز اول کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها