کد خبر: 616695
تاریخ انتشار :

ترامپ دوباره در رؤیای کاخ سفید/ «خیلی جدی» به انتخابات 2024 فکر می‌کنم

فارس/ «دونالد ترامپ» که همچنان در رؤیای انتخاب مجدد به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا است، بار دیگر گفت که «فراتر از جدی» به مشارکت در انتخابات 2024 فکر می‌کند.

ترامپ دوباره در رؤیای کاخ سفید/ «خیلی جدی» به انتخابات 2024 فکر می‌کنم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته (دوشنبه) طی مصاحبه‌ای با شبکه «فاکس‌نیوز» بار دیگر با به سخره گرفتن کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا گفت با جدیت به مشارکت در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا فکر می‌کند.

وی در این خصوص گفت: «من به صورت بسیار جدی و فراتر از جدی به این قضیه نگاه می‌کنم. از نقطه نظر حقوقی، من واقعاً هنوز نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم».

طبق این گزارش، ترامپ که قصد دارد در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در انتخابات کنگره‌ای ۲۰۲۲ اعمال نفوذ کند، در این گفت‌وگو هیچ‌ اشاره دقیقی به این نکرد که چه منظوری از «نقطه نظر حقوقی» دارد و حتی نگفت که تصمیم‌گیری درباره مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ چه مدت زمان به طول خواهد انجامید.

در پایان مصاحبه یک ساعته ترامپ با فاکس‌نیوز، مجری برنامه خطاب به ترامپ گفت: «به نظر می‌رسد که شما مشارکت خواهید کرد. به نظر می‌رسد که هرگونه تعاملی را از دست نداده‌اید».

پس از شکست ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا در مقابل «جو بایدن»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مناسبات مختلف به طور غیرمستقیم از تصمیم خود برای شرکت مجدد در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 خبر داده است.

چندی پیش، ترامپ در اولین سخنرانی خود از زمان پایان ریاستش در کاخ سفید در نشست حزب جمهوریخواه (CPAC)، به طور ضمنی به حضور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ هم اشاره کرد و گفت: «ممکن است تصمیم بگیرم آنها (دموکراتها) را برای بار سوم شکست دهم.»

ترامپ بعد از تبرئه ‌شدن در دادگاه استیضاح مجلس سنا، طی بیانیه‌ای مبنی بر بازگشت خود به عرصه سیاست با وعده «ظهور با دیدگاهی روشن برای آینده آمریکا»، گفت کارهای زیادی پیش رو دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها