کد خبر: 617609
تاریخ انتشار :

حمله دوباره مجری زن لبنانی به بن سلمان + عکس

العالم/ غاده عویس، مجری شبکه قطری الجزیره با حمله لفظی به ولی عهد سعودی، اعلام کرد از شکایت به دادگاه برای لکه دار کردن شهرتم و تلاش برای هک موبایل و جاسوسی نخواهم گذشت.

حمله دوباره مجری زن لبنانی به بن سلمان + عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عویس در صفحه خود در توییتر نوشت من از شکایت علیه محمد بن سلمان کوتاه نخواهم آمد و در برابر جنایتهایش سکوت نخواهم کرد.

جسد کجاست ؟

مجری لبنانی شبکه الجزیره در ادامه توئیت خود نوشت: "هرچه دلت می خواهد عکس منتشر کن و هرچه می خواهی دروغ بگو و بهتان بزن زیرا ساکت نخواهم ماند و این سوال را تکرار خواهم کرد جسد [خاشقچی] کجاست؟

وی افزود: همچنان خواهان آزادی لجین الهذلول هستم، ای بی ارزش از شکایت علیه تو پس نخواهم کشید.

وی در یک توییت دیگر نوشت: اگر همه دنیا و کهکشان ها به هم بیایند اسرائیل را به رسمیت نخواهم شناخت و اگر دنیا و کهکشانها با این معتاد همکاری کنند شکایتم را پس نخواهم گرفت.

کاربران شبکه های اجتماعی نیز با نشان دادن واکنش به توییت های عویس، موضع گیری وی را ستایش کرده و بر ضرورت ادامه آن تا محاکمه بن سلمان تاکید کردند.

یکی از کاربران گفت: درست است که با بسیاری از جهت گیری های شما موافق نیستم اما با موضعت به عنوان خبرنگار در برابر مسائل مختلف مانند صدایت را خفه کن و آزادی عقیده ات را نادیده بگیر موافقم اما از گروه پدر اره هیچ جیزی بعید نیست.

یک کاربر دیگر نیز گفت: کشورهای بزرگ در برابر سکوت و سوال نکردن درباره جسد میلیاردها دلار دریافت کردند خانم غاده تو خیلی شجاعی

یک کاربر دیگر نیز گفت: اگر زمین و آسمان به هم بیایند اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت و با هیچ یک از طغیانگران در کشورهای عربی تا آخرین روز زندگی امان صلح نخواهیم کرد فلسطین مساله ماست تا به اذن خدا آن را آزاد ببینیم.

خبرنگار الجزیره شکایتی علیه محمد بن سلمان و محمد بن زیاد در دادگاههای آمریکا ارائه داد.

وی در شکایت خود ولی عهد سعودی و ولی عهد ابوظبی را به هک گوشی تلفن خود و انتشار تصاویر شخصی وی در شش ماه پیش متهم کرد.

مجری الجزیره افزود نشانه گرفتن من به دلیل ارائه گزارش های منتقدانه از عربستان بود.

وی گفت بن سلمان تصور می کند سیاست خرید مطالبات و ترساندن راه به جایی می برد اما این اشتباه است.آنها تصور می کنند مجازات نمی شوند و می توانند به اقدامات مستبدانه خود ادامه دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها