کد خبر: 618954
تاریخ انتشار :

ارتش رژیم صهیونیستی: نیمی از ۲۹۰۰ راکت شلیک شده از غزه را رهگیری کردیم

ایسنا/ نیروی هوایی رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) گفت، از آغاز درگیری‌ها حدود ۲۹۰۰ موشک از نوار غزه به اراضی اشغالی شلیک شده که حدود ۱۱۵۰ مورد آن توسط گنبد آهنین رهگیری شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی: نیمی از ۲۹۰۰ راکت شلیک شده از غزه را رهگیری کردیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ارتش اسرائیل در توئیتی نوشت، تا ۷ صبح امروز به وقت محلی و از آغاز عملیات، ۲۹۰۰ راکت از سوی نوار غزه به سوی اراضی اشغالی شلیک شده که ۴۵۰ مورد آن شلیک ناموفق بوده و گنبد آهنین نیز ۱۱۵۰ مورد آن را رهگیری کرده است.

رژیم صهیونیستی نیز صدها حمله هوایی علیه نوار غزه انجام داده که در نتیجه آن بیش از ۱۷۰ فلسطینی از جمله بیش از ۴۰ کودک شهید شده‌اند.

شورای امنیت سازمان ملل امروز در نشستی به بررسی اوضاع در اراضی اشغالی می‌پردازد.

جوزپ بورل،‌ رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا اوایل امروز گفت، وزرای خارجی کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز در نشستی فوق‌العاده و مجازی روز سه شنبه به بررسی اوضاع در اراضی اشغالی خواهند پرداخت.

در همین حال گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، از آغاز مجدد حملات موشکی به سوی مناطق صهیونیست‌نشین در پاسخ به بمباران مناطق مسکونی در نوار غزه خبر داد.

به نوشته کانال تلگرامی شبکه الجزیره، کتائب القسام اعلام کرد که امروز شهر «نتیفوت» واقع در «النقب» و پایگاه هوایی «حتسور» را هدف حملات موشکی خود قرار داده است.

از سوی دیگر برخی منابع رسانه‌ای از به صدا در آمدن آژیرهای هشدار و خطر در شهرک صهیونیست‌نشین «سدروت» خبر می‌دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها