کد خبر: 622733
تاریخ انتشار :

بیانیه انتخاباتی سفارت ایران در روسیه

ایرنا - سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه در آستانه روز افتخار ملی و سرنوشت ساز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از همه ایرانیان در فدراسیون روسیه که همواره نشان داده اند دغدغه رشد و تعالی ایران را در دل دارند، برای شرکت در جشن ملی در روز جمعه ۲۸ خرداد دعوت به عمل آورد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در این بیانیه آمده است: انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مهمترین جلوه مشارکت عمومی نشاندهنده رشد و بلوغ سیاسی هر جامعه ای است. جمهوری اسلامی ایران همواره مفتخر به پشتوانه ملت غیور خود بوده و این بار نیز مردم غیور و قهرمان کشورمان با حضور آگاهانه خود در انتخابات ریاست جمهوری ارتقاء قدرت و پرستیژ ملی و جهانی کشور عزیز خود را فراهم خواهند آورد.  

در این بیانیه نوشته شده است : مشارکت ایرانیان در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری بویژه هموطنان خارج از کشور همواره مورد توجه ویژه رسانه ها و سرویسهای خبری دنیا قرار داشته است. از این رو حضور پرشور و مشارکت همگانی در این رویداد ملی که جلوه ای از اقتدار و  همبستگی ملی و میهنی همه ایرانیان را به نماش می گذارد نه تنها توطئه های دشمنان و نقشه های شوم آنان را برای ایران عزیزمان نقش برآب خواهد کرد بلکه این حضور غرور آفرین، تحسین غیرت و احساس مسئولیت هموطنان مقیم از سوی جامعه میزبان را  بدنبال خواهد داشت.  

ایرانیان مقیم روسیه برای  رای دهی به این شعبه ها مراجعه کنند:

 حوزه مسکو:مجتمع آموزشی پیام امام (ره) واقع درخیابان نواتروف (Novatorov ۱۱/۴ )

 حوزه سنت پترزبورگ:انجمن دوستی ایران و روسیه واقع درخیابان لیتینی شماره ۶۰ 
Liteyniy Ave, ۶۰, Sankt-Peterburg, ۱۹۱۰۲۵

 حوزه آستاراخان : سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران واقع در خیابان آدمیرالتیسکایا. پلاک ۳ ( Адмиралтейская дом ۳ ) 

 حوزه کازان: سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران واقع در کازان خیابان اسپارتاکوفسکایا شماره ۶ طبقه سوم سووار پلازا  (SPARTAKOVSKAYA ST.,NO ۶, ۳TH FLOOR,SUVAR PLAZA)

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها